Bekijk volle/desktop versie : Lakhbarat Topic



Pagina's : [1] 2 3 4 5

04-02-2011, 13:12




goede nieuws slechte nieuws maak niet uit ....drop hier alle nieuws ...

( financieel - familie- vrienden - siyasa- prive )



Fiya jou3e dyal lakhbarat

04-02-2011, 13:17


hahahahahaha
joe3

04-02-2011, 13:20
Ok, de nieuwtjes:

- gisteren een oude schoolvriendin toevallig tegen gekomen die ik al zo'n jaar of langer zelfs niet had gezien, was leuk om haar weer even te zien en te spreken

- Lunch is net verorbert en het buikje is weer gevuld alhamdoelilah

- over een kleine 3 uurtjes begint het weekend ( )

- Coolbest powerfruit Pomegranate is erg lekker (tip voor de geinteresseerden, gratish fo mai gekrege)

04-02-2011, 13:29

Citaat door maaltje:
Ok, de nieuwtjes:

- gisteren een oude schoolvriendin toevallig tegen gekomen die ik al zo'n jaar of langer zelfs niet had gezien, was leuk om haar weer even te zien en te spreken

- Lunch is net verorbert en het buikje is weer gevuld alhamdoelilah

- over een kleine 3 uurtjes begint het weekend ( )

- Coolbest powerfruit Pomegranate is erg lekker (tip voor de geinteresseerden, gratish fo mai gekrege)




-- Oohhggg leuk ,,, .

-- Alhmdo Allah ... zit nu ook vol ( heb soep gegten was super lekker had so trek in ... heerlijk

-- ik moet tot 5 uur .. en zit helemaal alleen ..heerlijk

--zal ik proberen insha Allah ....

04-02-2011, 13:30



Citaat door Nieuwe_stap:
hahahahahaha
joe3



heb je geen nieuws ...

vertel maak niet uit wat

04-02-2011, 13:32

Citaat door namosa:
heb je geen nieuws ...

vertel maak niet uit wat




het waait heel hard buiten!!!

04-02-2011, 13:44

Citaat door Nieuwe_stap:
het waait heel hard buiten!!!




za3ema .... bij ons niet echt . het regent wel een beetje

04-02-2011, 13:44

Citaat door namosa:
-- Oohhggg leuk ,,, .

-- Alhmdo Allah ... zit nu ook vol ( heb soep gegten was super lekker had so trek in ... heerlijk

-- ik moet tot 5 uur .. en zit helemaal alleen ..heerlijk

--zal ik proberen insha Allah ....



Ja was idd wel leuk .

Alhamdoelilah. Ik heb een broodje tonijnsalade gegeten. Broodje vers van de bakker en daar door hun belegd heeft goed gesmaakt alhamdoelilah.

Nee, ik hou het om een uurtje of 4 voor gezien. zit met 2 andere collega's maar volgens mij heeft iedereen vandaag zoiets van: werken? ach, dat komt wel

laat maar weten wat je ervan vond.

04-02-2011, 13:45
wie lakhbarat voor me heeft

04-02-2011, 14:03

Citaat door maaltje:
Ja was idd wel leuk .

Alhamdoelilah. Ik heb een broodje tonijnsalade gegeten. Broodje vers van de bakker en daar door hun belegd heeft goed gesmaakt alhamdoelilah.

Nee, ik hou het om een uurtje of 4 voor gezien. zit met 2 andere collega's maar volgens mij heeft iedereen vandaag zoiets van: werken? ach, dat komt wel

laat maar weten wat je ervan vond.




-- lekker .., ik had gisteren trek in tonijnpizza//. vroeger at ik 2 tot 3x p/w tonijnsalade op mijn werk .., nu al 2 jaatjes niet meer vind niet meer lakker...maar besaha ..
ik ga straks pizza eten Wellah ..kan ni meer volhouden

--jah ...ik heb heel saaie collegas ...vind so prima hoor helemaal alleen

04-02-2011, 14:14

Citaat door namosa:
-- lekker .., ik had gisteren trek in tonijnpizza//. vroeger at ik 2 tot 3x p/w tonijnsalade op mijn werk .., nu al 2 jaatjes niet meer vind niet meer lakker...maar besaha : ..
ik ga straks pizza eten Wellah ..kan ni meer volhouden :
--jah ...ik heb heel saaie collegas: ...vind so prima hoor helemaal alleen



Ik probeer het af te wisselen, alhoewel de keus hijer vrij beperkt is moet ik zeggen En idd als je iets te vaak neemt, dan raak je er op een gegeven moment op afgeknapt. Allah je3tik assa7a.

Bsa7tek alvast. Ik heb vorige week vrijdag pizza gegeten. We hadden er 3 gehaald: 1tje met kip, 1tje met shoarma en eentje met tonijn

ja alleen is soms wel heerlijk. Ik heb hier een oudere vrouw van 62 en oh mijn hemel wat is zij luidruchtig. En ze denkt hardop. is vergeetachtig en herhaalt alles 20x Dag in dag uit. En als ze stress heeft, dan is het 10x zo erg

04-02-2011, 14:51
ik dacht heb jou terug gemailt ...mss bij andere toipic ., narii weet niet eens wat ik aan het doen ben

04-02-2011, 14:58


nog een keertje ...

mijn werk geven kwam net de afdeling binnen ..en zei etgen hem : Oohhhh het is Zooo druk hier ...ik kan echt niet alles weg werken
maandag is weer een dag

hij oohhh is dat so

ging hij weg en gelijk m.nl ingelogt ... ben ik dat niet gemeen bezig

shi nhar ayshadoni


wat gaan jullie van het weekend doen

04-02-2011, 15:00
Tienduizenden bidden voor vertrek Mubarak
Gepubliceerd op 04 februari 11, 13:33 Laatst bijgewerkt op 04 februari 11, 13:37

CAÏRO - Tienduizenden Egyptenaren hebben vrijdag op het Tahrirplein in de hoofdstad Caïro gebeden om het vertrek van president Hosni Mubarak. De moslimgeestelijke die voorging in het gebed sprak van ,,een revolutie van de jongeren''.

Tegenstanders van Mubarak hopen dat de menigte op het Tahrirplein vrijdag uitgroeit tot zeker 1 miljoen mensen. Ze hebben vrijdag 'vertrekdag' gedoopt omdat ze vinden dat Mubarak geen dag langer als staatshoofd mag aanblijven.

Aanhangers van Mubarak hadden een betoging aangekondigd in een van de betere wijken van Caïro. Slechts enkele tientallen mensen verzamelden zich daar. De actievoerders lieten weten dat ze niet van plan waren naar het Tahrirplein te gaan om de confrontatie te zoeken met tegenstanders van Mubarak.

04-02-2011, 15:01
ik ga alleenmaar slapen en slapen en nog eens slapen ben moe ik heb te hard gewerkt vandaag .
mesnen denken aan hun toekomst en ik denk altijd wanneer ik naar bed kan

Pagina's : [1] 2 3 4 5