Bekijk volle/desktop versie : Doen en dan denken ...?



Pagina's : [1] 2

25-12-2002, 23:23
Salaaam mensen ....
Hopelijk alles hamdoelilah met jullie ...
Van mij zullen jullie vast nie vaak wat gelezen hebben , maar dat is slechts omdat ik hier maar graag lees over de discussie's en heel soms reageer ....but anywayz

sorry dat ik hier mee kom ...maar dit hangt me echt de keeeeeel uit !! ...allemaal dat geroddel over de leden , dat genadeel en dat vooroordelen over elkaar ..pff waar zijn jullie voor 'godsake' mee bezig ...
En nu word er weer een slachtoffer gemaakt ..nog wel door iemand die zo onschuldig...en alleen maar zwart word gemaakt door iemand die wel 200 km van haar ligt ...
wat mensen toch kan drijven met jaloezie ..
dan heb ik het over Tjalooet ...en babygirl..... en de andere rotte appels ...
make up your mind .... and choose position ..!

25-12-2002, 23:25



Citaat:
Origineel gepost door Mr_Amir
Salaaam mensen ....
Hopelijk alles hamdoelilah met jullie ...
Van mij zullen jullie vast nie vaak wat gelezen hebben , maar dat is slechts omdat ik hier maar graag lees over de discussie's en heel soms reageer ....but anywayz

sorry dat ik hier mee kom ...maar dit hangt me echt de keeeeeel uit !! ...allemaal dat geroddel over de leden , dat genadeel en dat vooroordelen over elkaar ..pff waar zijn jullie voor 'godsake' mee bezig ...
En nu word er weer een slachtoffer gemaakt ..nog wel door iemand die zo onschuldig...en alleen maar zwart word gemaakt door iemand die wel 200 km van haar ligt ...
wat mensen toch kan drijven met jaloezie ..
dan heb ik het over Tjalooet ...en babygirl..... en de andere rotte appels ...
make up your mind .... and choose position ..!
Don't worry, be happy. Mensen willen anderen altijd tot het uiterste drijven en zwart maken. Maar je kiest er zelf voor om er op in te gaan!

25-12-2002, 23:29

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Banana
. Mensen willen anderen altijd tot het uiterste drijven en zwart maken. Maar je kiest er zelf voor om er op in te gaan!
Juist jah ....en als je er niets van zegt gaat men dus verder als een besmettelijke ziekte ...het erop aanwijzen is wel degelijk slimmer dan er NIET op in te gaan ...zwak als je de er niet op in gaat ..

Don't worry, be happy,take a banana

25-12-2002, 23:30
grote LOSERS zijn het...

jaloers tot en met..en als ze het ni meer kunne volhouden..schelden ze erop los..echt zielig..en dan leugens verspreiden die totaaaaaaaaaaaal niet waar zijn..iwaa

wholah op zo'n mensen wil ik nou eens echt speken en zeggen GO TO HELL..maar zo ben ik niet...ik zeg gewoon

Moge Allah je op weg terughelpen...





en wedde dat ze hier niet eens durven te reageren..chickens zijn het ja

25-12-2002, 23:36



Citaat:
Origineel gepost door Mr_Amir
Salaaam mensen ....
Hopelijk alles hamdoelilah met jullie ...
Van mij zullen jullie vast nie vaak wat gelezen hebben , maar dat is slechts omdat ik hier maar graag lees over de discussie's en heel soms reageer ....but anywayz

sorry dat ik hier mee kom ...maar dit hangt me echt de keeeeeel uit !! ...allemaal dat geroddel over de leden , dat genadeel en dat vooroordelen over elkaar ..pff waar zijn jullie voor 'godsake' mee bezig ...
En nu word er weer een slachtoffer gemaakt ..nog wel door iemand die zo onschuldig...en alleen maar zwart word gemaakt door iemand die wel 200 km van haar ligt ...
wat mensen toch kan drijven met jaloezie ..
dan heb ik het over Tjalooet ...en babygirl..... en de andere rotte appels ...
make up your mind .... and choose position ..!
juist!!!Vind ik ook..........

Wie mijn midarreke aanvalt>>>

25-12-2002, 23:39

Citaat:
Origineel gepost door Mr_Amir
Juist jah ....en als je er niets van zegt gaat men dus verder als een besmettelijke ziekte ...het erop aanwijzen is wel degelijk slimmer dan er NIET op in te gaan ...zwak als je de er niet op in gaat ..

Don't worry, be happy,take a banana
Nee, heeft geen zin. Het enige wat zin heeft is om die gasten op een negeerbankje te zetten. Het liefst met een ijsje, houdt ze zoet!

Of een banana natuurlijk!

25-12-2002, 23:39

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Jij bent zelf ook wel erg hoor, als ik sommige reacties van jou zie, schrik ik gewoon, zoiets verwacht ik helemaal niet van jou. T laat je eht kinderachtig overkomen bij mij.

En ik weet dat ze uitlokken, ga er gewoon niet op in, is heel makkelijk hoor. En ga zeker niet schelden, want dat staat je echt niet.
jou staat et wel ..dus dis jij maar voor ons

maar je weet toch ...wij zijn ook maar simpele wezens...

25-12-2002, 23:46

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Banana
Nee, heeft geen zin. Het enige wat zin heeft is om die gasten op een negeerbankje te zetten. Het liefst met een ijsje, houdt ze zoet!

Of een banana natuurlijk!
Easy try ...maar een banana zou et em doen denk ik ..

25-12-2002, 23:47

Citaat:
Origineel gepost door Mr_Amir
Easy try ...maar een banana zou et em doen denk ik ..
Ik weet het wel zeker, vooral als ie van Chiquita is! Of mag ik hier geen reclame voor maken?

25-12-2002, 23:51

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Jij bent zelf ook wel erg hoor, als ik sommige reacties van jou zie, schrik ik gewoon, zoiets verwacht ik helemaal niet van jou. T laat je eht kinderachtig overkomen bij mij.

En ik weet dat ze uitlokken, ga er gewoon niet op in, is heel makkelijk hoor. En ga zeker niet schelden, want dat staat je echt niet.
ik erg...neen joh! ik ben

en als ik kinderachtig over kom..so what..dat zijn toch mijn zakens dat ik beetje ben..kan ik toch niets aan doen


25-12-2002, 23:56

Citaat:
Origineel gepost door Tsjallot
excuse me wat doet erop jongen? windje die niet doorkwam of wat. jij hoeft niet voor zin n izan een topic te openen om haar een daad te bewijzen hoor ventje ik weet dingen over zin n izan die jij en velen niet weten dus kom me hier niet vertellen hoe of wat maar geloof maar wat en Inch-allah zal ze zo snel mogelijk door de mand vallen Jaloezie? what the xxxx wat heefdt dat e rnu weer te maken dus als je iemand aanspreekt dat op haar gedrag en dingen die ze doet waar sommige leden geen weet van hebben dan ben je gelijk jaloerz lazer op man
IWAA WEES EEN ENGELTJE EN KOM AF MET HET BEWIJS...DIE ER BY THE WAY NIET IS...tenzij je die zelf maakt natuurlijk ...maar ben je zo'n schijnheiigerd wel? jah duhhhhhhhhhh

26-12-2002, 00:03

Citaat:
Origineel gepost door Tsjallot
excuse me wat doet erop jongen? windje die niet doorkwam of wat. jij hoeft niet voor zin n izan een topic te openen om haar een daad te bewijzen hoor ventje ik weet dingen over zin n izan die jij en velen niet weten dus kom me hier niet vertellen hoe of wat maar geloof maar wat en Inch-allah zal ze zo snel mogelijk door de mand vallen Jaloezie? what the xxxx wat heefdt dat e rnu weer te maken dus als je iemand aanspreekt dat op haar gedrag en dingen die ze doet waar sommige leden geen weet van hebben dan ben je gelijk jaloerz lazer op man
Als je iemand lang genoeg kent ...dan weet je gewoon dat wat jij allemaal uit je leugenszakje haalt onzin is ...dus mevrouw izan..zo heet je toch ? ....wees stil,tenzij je harde bewijzen hebt... douw de Chiqueta banana in je mond ..en KOEST!

26-12-2002, 00:04



Citaat:
Origineel gepost door Tsjallot
YOU CAN FOOLISH SOME PEOPLE BUT YOU CAN"T FOOLISH THEM ALL THE TIME think about it lady zin
ach wholah jij hebt niets anders te doen zeker..


ik foolish ten eerste niemand...en ten tweede het enigste wat ik nu denk is...wat een zielig, schijnheilige baby jij wel bent..:

LEES:

als lelijk zijn pijn deed, dan lag jij dag en nacht te janken

en laat me nu met rust ezel!!!!!

26-12-2002, 00:06

Citaat:
Origineel gepost door Tsjallot
YOU CAN FOOLISH SOME PEOPLE BUT YOU CAN"T FOOLISH THEM ALL THE TIME think about it lady zin
aangezien je maar niet eens dan 40 berichten heb ...ben je een schijterd verborgen achter een 2de nick ...face Ur the truth..you can win this ..

en wie is 'ALL' ....je bent hier de enige die droomt

26-12-2002, 00:34

Citaat:
Origineel gepost door Tsjallot
juist dat heb je goed gezien heb maar 40 berichten en weet je hoe dat komt? ik leef hier niet om populair te zijn ik kom hier weleens lezen maar reageren die ik zelden totdat ik dingen zie die niet kunnen als zij nou gewoon niet zo schijnheilig deed en dawas ik voor de rest ook niet op ingegaan dan had ik het laten rusten maar ikk weet dingen van die zin n izan die velen niet weten en dat vind ik jammer hoe ze velen van jullie voor de gek houdt ik heb jullie gewaarschuwd en hopelijk zullen jullie er snelk genoeg achter komen wat een achterbakse en sneaky meisje is

ben weg ben maar heb jullie gewaarschuwd voor haar maar ja ze zal zo weer haar trukjes hebben


mazzel
Truukjes?

jij bent al de tweede die zegt dat ze het wel zal zegge...maar toch in stilte zwijgt

nu maak je me echt nieuwsgierig..zeg het toch...!!!

ik wil het ook weten...

Pagina's : [1] 2