Bekijk volle/desktop versie : Goede kappers?



03-02-2011, 19:16
Ik heb geprobeert via google goede kappers te vinden die met marokaanse haar kunnen omgaan maar tervergeefs, mischien zoek ik niet goed genoeg. Maar daarom ben ik hier om te vragen welke kappers jullie aanraden die goed marokaans haar behandelen.

Ik ben namelijk het zat van mijn lang haar, eerst was ik er blij mee maar het constant verzorgen word ik wel erg vermoeiend door en met kort vind ik het veel fijner zelf met een hoofddoek op. Nu will ik mijn haren knippen tot weer kort, niet te kort. Maar ik will het niet bij de nederlandse kappers gaan omdat ze NIET mijn haar aankunnen, vele knipbeurten hadden mijn haar helemaal verpest en vaak moest ik een maand of 2 met muts lopen.

Ik will nu het voorzichtiger doen met mijn haren knippen bij een kapper en graag will ik eentje weten in Amsterdam tot zover kan ik alleen reizen.

03-02-2011, 23:08



Citaat door Arabian_Curls:
Ik heb geprobeert via google goede kappers te vinden die met marokaanse haar kunnen omgaan maar tervergeefs, mischien zoek ik niet goed genoeg. Maar daarom ben ik hier om te vragen welke kappers jullie aanraden die goed marokaans haar behandelen.

Ik ben namelijk het zat van mijn lang haar, eerst was ik er blij mee maar het constant verzorgen word ik wel erg vermoeiend door en met kort vind ik het veel fijner zelf met een hoofddoek op. Nu will ik mijn haren knippen tot weer kort, niet te kort. Maar ik will het niet bij de nederlandse kappers gaan omdat ze NIET mijn haar aankunnen, vele knipbeurten hadden mijn haar helemaal verpest en vaak moest ik een maand of 2 met muts lopen.

Ik will nu het voorzichtiger doen met mijn haren knippen bij een kapper en graag will ik eentje weten in Amsterdam tot zover kan ik alleen reizen.


Rehana kapster is goedkoop ze zit op de mercatorplein.
Heeft ook site


X

03-02-2011, 23:49
is je haar dan zo onhandelbaar?
moet een Marokkaanse kapster of kapper doe3a doen voor je haar?

ik woon niet in NL,dus kan ik je niet verder helpen maar mij lijkt het dat als je een goede NLse kapperszaak binnenstapt,je probleem uitlegt(uitleg is mss niet eens nodig ),het mag ook wat kosten,je dan zeker niet met een verkeerde coupe zal rondlopen.

veel succes bij je zoektocht.

04-02-2011, 17:27

Citaat door Pist_Aches:
is je haar dan zo onhandelbaar?
moet een Marokkaanse kapster of kapper doe3a doen voor je haar?

ik woon niet in NL,dus kan ik je niet verder helpen maar mij lijkt het dat als je een goede NLse kapperszaak binnenstapt,je probleem uitlegt(uitleg is mss niet eens nodig ),het mag ook wat kosten,je dan zeker niet met een verkeerde coupe zal rondlopen.

veel succes bij je zoektocht.


Nee het is NIET onhandelbaar, maar erg fijn wanneer het niet krult en dan word her een schapen woll Ik word er moe van nu. Ik heb meer vertrouwen in een Marokaanse kapster/kapper omdat ze meer weten over het soort haar je hebt dan bij zo een nederlandse. Waar ik all heel vaak heb uitgelegt hoe ik mijn haren geknipt will hebben of de verzorging ervan, maar vaak krijg ik van die domme gezichten te zien dat ze "denken" het te weten hoe en wat maar eigenlijk er iets heel anders van maken .

Niet meer bij zo een kapper en als ik echt bij een goede nederlandse kapperzaak ga dan moet ik all 30 euro betalen voor een knipbeurt. Voor maar een uurtje kijken op youtube kan ik dezelfde fouten maken dan zoveel geld uit te geven. Denk je niet dat het zo duur kan zijn? Jouw mening, ik heb het gezien en je schrikt ervan.

04-02-2011, 23:20



Citaat door Arabian_Curls:
Nee het is NIET onhandelbaar, maar erg fijn wanneer het niet krult en dan word her een schapen woll Ik word er moe van nu. Ik heb meer vertrouwen in een Marokaanse kapster/kapper omdat ze meer weten over het soort haar je hebt dan bij zo een nederlandse. Waar ik all heel vaak heb uitgelegt hoe ik mijn haren geknipt will hebben of de verzorging ervan, maar vaak krijg ik van die domme gezichten te zien dat ze "denken" het te weten hoe en wat maar eigenlijk er iets heel anders van maken .

Niet meer bij zo een kapper en als ik echt bij een goede nederlandse kapperzaak ga dan moet ik all 30 euro betalen voor een knipbeurt. Voor maar een uurtje kijken op youtube kan ik dezelfde fouten maken dan zoveel geld uit te geven. Denk je niet dat het zo duur kan zijn? Jouw mening, ik heb het gezien en je schrikt ervan.





wat jij eigenlijk nodig hebt is een wonder
tenminste dat hoop je van een kapster.
een kapper/kapster kan je een nieuwe snit geven,je haar in model brengen,maar kan nooit iets aan het soort haar dat je hebt veranderen.
je kan je haar zelf brushen(stylen met een fohn) of stijltang.
dat is dan een tijdelijke oplossing,je herhaalt het telkens weer na het wassen.
je kan het ook ontkrullen,dat kan op verschillende manieren.
zelf doen thuis en dat om de 6 weken herhalen,bij de kapper (het kost je snel 60euro of meer) maar dat kan dan ong 6 maanden mee,of je dan voor een permanente ontkrulling gaan.
veel doen dat bij Afrikaanse kappers.
let wel op,dit is niet zo gezond voor je haar en hoofdhuid.
als je het thuis wil doen,moet je nauwkeurig de gebruiksaanwijzing lezen en alles correct toepassen anders loop je kans op brandwonden.
moest ik jou haar hebben,ik zou dit nooit doen maar eerder mijn krullen tot hun mooi recht brengen.
dit kan je doen met bv de juiste shampoo,conditioner,serums en de juiste sylingproducten,zo voorkom je dat je haar droog wordt en gaat pluizen.
bij de kapper kunnen ze je de juiste producten tonen en goede raad geven.

ik weet niet of iets met deze info kan doen
als het een troost is,mijn haar was ook leven op zichzelf begonnen en was in opstand gekomen.(fohnen+te vaak kleuren)
ik kleur het al een paar maanden niet meer en droog het deels,af en toe een maskertje(maak ik zelf)soms een beetje bijknippen ,heb het daarmee tot bedaren gebracht.
heb nu terug een liefdevolle relatie met men haar

05-02-2011, 10:12
Las Chicas in Leiden!

09-03-2011, 14:12

Citaat door senora88:
Las Chicas in Leiden!



hihi stiekem reclame aan het maken