Bekijk volle/desktop versie : de dag dat je de mijne werd,was de dag dat ik je verloor



Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-02-2011, 23:38
dag dames en heren hier wil ik graag mijn naam vertellen , wat waargebeurd is
hoop dat jullie me zullen steunen hierin insha allah..de namen zijn veranderd zodat ik niet door mensen herkend word






het begon allemaal op deze dag als ik de tijd kon terugdraaien deed ik dat maar helaas het kan niet,het was een heerlijke zomerse dag de zon scheen me kamer in op me gezicht werd wakker en rekte me uit,pfffffffffffffff ik keek naar buiten en zag het zonnetje hmmm wat ga ik vandaag doen? ik haalde me tel onder me kussen vandaan en zag dat ik 2 gemiste oproepen had van me werk en een van me vriendin dunya , ik dacht na als ik me werk terug bel vragen ze me zeker om te komen werken omdat er iemand ziek was ik bedacht me pas te bellen als het bijna sluitingstijd was dan konden ze me tenminste niet proberen over te halen.
ik zocht het nummer van dunya op in me contact lijst en belde haar op hey schat hoorde ik aan de andere kant hey schat antwoorde ik,, sliep je nog ik had je gebeld? ja was gister laat naar bed gegaan , ewa wat ga je doen blijf je thuis of moet je werken ,,ik antw nee heb geen zin in werk de zon schijnt zullen we de stad in en dan en terrasje pakken vroeg ik dunya ?ze zei is goed schat maar luister geen jarenplan met jou ik kom zo jou kant op en dan ben je klaar.ik zei is goed en hing op gooide me tel op me bed en liep naar de douch onderweg kwam ik me broertje tegen die me bleef aanstaren ik keek hem aan en zei wat moet je hij gelijk lachen en antwoorden met allah i hfad je ziet er helemaal mrwan uit net alsof je uit de grond komt,ik begon te lachen en liep door terwijl ik de deur van de badkamer open deed stak ik me middelvinger op omdat ik wist dat ie nog op de gang stond te kijken liep de douch in en ging douchen terwijl ik me haar aan het wassen was hoorde ik geklop op de deur ik antwoorde niet omdat ik dacht dat het vast wel me moeder zou zijn die meskina weer een hartverzakking zou krijgen van de te hoge water rekening toen werd er nog een keer geklopt karima hoorde ik me broertje mo zeggen ik zei ja wat moet je nou laat me douchen karima mag ik aub je auto lenen vandaag je weet heb straks met echt een leuke meisje afgesproken en heb tegen haar gelogen man ik begon te lachen want hij klonk echt zielig ik zei wacht kom zo de douch uit ik waste me haar en me lichaam deed de kraan uit en droogte me af deed me badjas aan en liep de badkamer uit naar me kamer daar zag ik me broertje mo snuffelen tussen me parfumflesje ik zei gelijk bot he rat blijf met je poten van me spullen af me broertje mo en ik zijn heel close dus we zeggen van alles tegen elkaar maar hij kan soms ook de bloed van me nagels halen ben je verwijfd wela zit je bewijsmateriaal te zoeken jalah wat wil je vragen want moet me omleden dunya komt me zo halen, hij begon te stoteren en vertelde een vaag verhaal hij wou niet zielig overkomen en zich zogenaamd gedragen als een echte vent hij was net 19 maar deed alsof hij 3o was luister mo geen bullshit verhalen ophangen jalah hij lachte en ging op me bed zitten karima wolah heb zo een leuke meisje ontmoet wil haar echt houden wolah hoop dat ze echt seriues is heb vandaag voor het eerst met haar afgesproken en ik heb gelochen zij dat ik auto had dat ik haar kwam halen ik vroeg rachid neef om de auto maar die gaat zelf naar ze scharrel toen en nu wacht ze op me heb over een uurtje met er afgesproken mag ik aub aub aub aub je auto lenen, ik zou hem me auto wel geven maar wou hem plagen wou dat ie ging smeken tot ie neerviel want dan doet ie opeens zo lief ik lachte hem uit en zijn ohhhh jammer voor jullie ga maar de bus pakken beter dan leer je haar ook vanaf de eerste dag dat openbaar vervoer leuk kan zijn lachte ik en draiide me om naar me kast hij kwam naast me staan aub karima wollah vindt er echt leuk please ik sta voorschut als ik met de bus ga wolah niet nu niet vandaag , is goed mo ik breng je wel en haal je op hahahaha lachte ik en pakte me donkere spijkerbroek uit de kast en me laklaarzen ik kamde me haren strak naar achter en deed een staartje erin mo zei niks meer en bleef zielig afwachten op antwoord hij vondt het niet leuk dat zag ik aan hem en dat hij haar nu al leuk vond kon ik ook zien meestal deed hij heel luchtig over zijn dates vandaag zag ie er tiptop uit zolas altijd maar dit keer wat extras ik keek over me schouder naar hem en hij keek me gelijk smekend aan , ik liep naar me tas en pakte me autosleutels eruit en hing ze voor ze neus luister a verwend nest als je er een deuk in maakt maak ik een deuk in je gezicht oke hij wou de sleutels pakken maar trok ze snel weg ik zei heb je me gehoord hij ewa safi karima je kent me toch en niet te laat maken breng er netjes thuis en als je er echt leuk vindt hou je handjes thuis behandel er met respect gaf hem de sleutels aan en draaide me om hij gaf me een knuffel en kneep me helemaal fijn hij was dan wel jonger als ik maar hij was een grote jongen en gespierd ik was naast ehm maar een kleine mug haha dank je karima wolah ik haal chocola voor je mee hij wist dat ik daar gek op was maar dat ie dacht dat hij me daar mee kon omkopen had hij mis

02-02-2011, 23:59


hij liep blij me kamer uit ik maakte me klaar zodat ik ff een dagje kon rusten werd gek van al het gewerk mijn laatste relatie was al heel lang uit omdat ik hem vergeten wou verborg ik in me werk elke dag weer hamdolilah was ik helemaal over hem heen en bleef me zelf afvragen wat ik in hem zag en hoe stom ik kon zijn pas achteraf denk je na want asl je er midden in zit kan je meestal niet meer helder nadenken had geen contact met jongens wat ik aan de ene kant ook wel jammer vondt want behalve door familie en vriendinnen werd ik door niemand gebeld en van werk drankje doen en naar huis was ook wel een beetje saai aan het worden het was ook bijna zomer nog 2 maanden maar dan moest ik single blijven anders zou de zomer stres zijn en daar had ik geen behoefte aan ik deed me make up toen me teleffoon afging ik keek op me scherm en zag de foto van dunya verschijnen ik nam op ze zei hoorde je me niet ik zei nee hoezo ik neem nu toch op ze lachte en zei nee sta al in je huiskamer gek doe snel je ma zag me uit de keuken raam en riep me naar binnen ik zei kom naar boven wat bel je me gekie ze lachte en zei nee joh ben lekker met je ma aan het chillen ze is echt lachen doe snel ik zei oke deed me schoenen aan en pakte me tas en me zonnebril en liep naar beneden me ma en dunya zaten in de keuken en me vader keek tv ik liep naar me vader toe salaam baba en gaf hem een kus op zijn hoofd salaam a benti antwoorde hij terug ga je werken a benti?ik zei nee ga met dunya de stad in a baba vandaag ben ik vrij waga antwoorde hij niet te laat komen a benti want we gaan strax naar je broer toe als je mee wilt ik zei ik kijk wel a baba moet morgen wel werken waga zei hij en ik liep naar de keuken hey meissie zo jij ziet er sweet uit wat ben je van plan vroeg dunya je hebt toch niet stiekem een dat ik liep op er af en gaf er een kus kifach mag ik er niet goed uitzien voor me zelf of is dat nu verkeerd ben ik een dagje vrij en kan ik lekker doen wat ik wil en begon te lachen hahah me ma was aan het afwassen waar gaan jullie heen mijn dochters zei ze de vraag was voor dunya bedoelt me moeder vroeg altijd aan een ander wat we gingen doen want ze verwachten dat die gene de waarheid zou vertellen niet dat ik er over lieg maar soms zeg ik dat bij een vriendin ben en dan zijn we nog op straat aan het hangen ik gaf me ma en kus en zei jemma we gaan weg beslemma bel me maar als je wat nodig hebt en wou net weglopen toen ze me riep karima a karima ik wil kaart kan ik naar magreb bellen aub maar vraag je vader voor geld ik zei nee jemma ik haal t wel ik bel je zo op moet je pa vragen om die code op te schrijven ze antw is goed beslemaa a dochters van me doe voorzichtig

03-02-2011, 00:55
we liepen naar buiten en zag dat me buurman buiten voor ze duer zat met een krantje te genieten van het zonnetje hij keek op toen hij de deur hoorde dicht gaan daacht dames van het goede leven wij in koor dag buurman we stapte in gelijk de raam naar beneden en de muziek van cheb mami op ma3andi wali ik was gek op cheb mami en dunya ook we zaten te lachen en mee te zingen we kwamen bij en stoplicht aan en stonden stil we deden jongens van markko na als ze dansen en gierde het uit van het lachen toen ik oppeens zag dat dunya rood werd en lachte ik draaide me om en keek in de ogen van een jongen die naast ons stond bj de stoplicht woooooooooooooowwwwwwwwwwwwww wat een hottie bruine ogen super witte tanden en getint huid met een opgeschoren kapsel wat me gelijk opviel was zijn lichaamsbouw aan zijn armen te zien was het een kast ik lachte naar hem en draaide me om naar dunya vieze xxxx je wist dat ie zat te kijken en zei niks 3la schande de stplicht sprong op groen dunya wou rijden toen opeens die auto met die jongens die naast ons stonden zo pal voor ons gingen staan ik schrok en dunya ook ik had en geen gordel om en ze kwamen van mij kant dus mochten ze ons raken dan was ik de eerste die de klap zou voelen ik liep te schelden en dunya toeterde naar ze maar het enige wat we zagen was een arm zwaiien vieze klootzak wil ie ons doodhebben wela toen zei dunya karima hij hoorde je zingen dus duhhhhh hahaha we lachten er om en reden verder naar de garage toe eenmaal in de garage aangekomen stapte we uit ik legde en paar spullen in de achterbak tot ik een auto achter me hoorde stoppen.....

03-02-2011, 01:25
praatje proberen te maken of door rijden en beetje onhandig kwam ik uit de bocht maar wou je niet laten gaan ik werd rood en hoorde duik dacht draai je om maar dacht nee het is een parkeergarage logisch dat ik autos hoor en ging verder met prutsen toen hoorde ik een raampje naar beneden gaan dag dames..... ik draaide me om en zag die mafketel die zo gek deed op de weg ik deed alsof ik hem niet hoorde keek naar dunya die gelijk een gesprek met hun ging voeren ik deed de kofferbak dicht en zei tegen dunya zullen we gaan ho ho ho wacht even mogen we geen kennismaken ewa bied eerst maar je excuus aan voor je idiote rijgedrag dunya zei lachend ja je hebt er laten schrikken waardoor de bestuurder uitstapte en naar me toe kwam lopen sorry oullah lieve dame had 2 keuzes voor jullie rijden en een nya alleen maar giegelen ik keek er aan en ze draaide zich om naar die andere jongen die nog in de auto zat mag ik me voorstellen en hij stak ze hand uit aangenaam hafid hoi karima en dit is dunya dunya gaf hem een hand waarna die andere jongen zijn voorbeeld overnam en uitstapte hoi ben rachid hoi karima en dit is dunya we bleven ff kletsen in de parkeergarage ze vroegen ons wat we gingen doen we antwoorden dat we de stad in gingen om een paar dingen te halen hafid keek rachid aan en gaf hem een knikje die ik niet begrijp wij ook toevallig ik zei oh toevallig heel toevallig pakte je dan de verkeerde weg net toch je moest rechtdoor als je de stad in wou ging je linksaf en trok me wenkbrauwen omhoog waardoor hij naar me knipoogte en begon te lachen slimme meid hele slimme meid en erg scherp hahha ik wenkte net naar rachid we hebben wat dingen te doen maar zou graag mijn dag met jullie willen afmaken zodat we de kans hebben om jullie beter te leren kennen intussen was dunya met rachid aan het dollen alsof die 2 elkaar jaren kenden erg leuk om te zien hey dunya zei hafid mogen we mee de stad in of hebben jullie afgesproken ?dunya zei nee hoor met niemand jullie kunnen mee is goed antwoorde hij blij dunya liep voor me met rachid te praten toen hafid de auto ging parkeren ,, ik liep daar maar ik pakte me tel en smste naar dunya a vieze kk xxxx kifach winkelen met hun kijk hoe ze eruit zien 2 kasten van top tot teen merk gaan wij naar h en m hahha biatch... ze leek het smsje niet gehoord te hebben waardoor ik haar ging oppiepen toen merkte ze het en keek naar achteren toe en knipoogte komt goed joh nou opvallender kon niet nu wist rachid dat ik dat was ik schudde me hoofd toen ik hoorde dat hafid aan kwam rennen hey schoonheid daar ben ik weer we liepen met hun de stad in was echt grappig als payback voor dunya ging ik naar de raarste winkels toe waar zei me steeds bleef aan kijken van what the fuck moet je hier in deze store en ik maar lachen na het winkelen gingen we wat eten bij de italiaan hafid was zo een nette en liefe geduldige jongen die 2 naast me daar hoefde ik niks meer over te zeggen die hadden het over de raarste dingen van ziektes tot trouwen en kinderen en vreemdgaan maar ze hadden het xzeker naar hun zin ik en hafid waren seriues aan het praten over onze vorige relaties en werk en dat soort dingen hij bleef me steeds met complimentjes te overladen in me hoofd dacht ik jeah jeah daar trap ik nu niet meer in hoor na het eten besloten we naar huis te gaan ik wou nog wat drinken maar was te riskant om gezien te worden en dat begrepen ze we liepen terug naar de parkeer garage waar hafid het bonnetje van dunya betaalde en de zijne ik liep met hem mee om zelf te betalen maar dat liet hij niet toe karima wil je bij me komen zitten in de auto hafid we gaan naar huis ja maar dan kom jij bij mij in de auto breng ik je naar huis en dan kan rachid nog ff met dunya praten als je dat niet erg vindt?en keek me vragend aan safi is goed ga ff me spullen pakken oke liep terug naar de auto en vertelde aan dunya dat hafid me ging brengen zij vond het prima en zou achter me rijden in de auto onderweg naar huis was hafid heel beleefd en erg kalm aan het praten was gek want hij was en super hot en zijn stem leek betoverend kwam zo zoet uit zijn mond alle woorden hmmm jammer dat ik al zo snel thuis was hoopte dat de reis nog langer zou duren maar nee ik liet hem een straatje zien waar hij me kon afzetten woon je hier dichtbij karima want ik wil niet dat je veel gaat lopen nee nee hafid hier om de hoek woon ik soukran oke dank je voor het brengen was erg gesselig gaf hem een hand en hij pakte me hand en liet hem niet los karima vindt je echt een aantrekkelijke vrouw zou je graag beter willen leren kennen kan dat? mag ik je nummer als je dat goed vindt?in me hoofd dacht ik is je geraaien ook dat je me vraagt om me nummer zou niet uitstappen voordat ik die kreeg of gaf hah toen knikte ik zogenaamd met moeite ja hoor hier heb je hem hij nam hem over en sloeg hem op en liet hem gelijk overgaan hier nu heb je mijn nummer ook ik wou uitstappen toen hij me opeens met beiden handen pakte voordat ik wou schelde kuste hij me op me hoofd ik was geshokeerd ik wou hem uitschelden terwijl hij me een lief kusje op me hoofd gaf ik lachte en zei beslemaa hafid deed de deur dicht en liep naar dunya die achter ons stond ze gaf me een kus en zei bel je strax gaf rachid een hand en liep naar me deur toe deed de sleutel erin bismillah.....

03-02-2011, 01:28


wie wil lezen moet me uppen

03-02-2011, 01:50
bismillah en liep naar binnen zetten me tassen op de gang deed me laarzen uit en liep naar de woonkamer toe blijkbaar was er niemand thuis me ouders waren naar me broer die pas getrouwd was ik had geen zin me broertje was naar zijn date en me zusje was met papa mee me zus was waarschijnlijk ergens aan het chillen ik ging op de bank liggen en deed de tv aan nl tv was niks aan dus deed sateliet aan en ging naar rotana kijken ik hoorde me tel overgaan maar had geen zin om op te staan toen ging ie nog een keer over en stond toch maar op ik graaide in me tas en kijk naar me scherm 2 gemiste oproepen ik klikte erop en zag hafid staan ik besloot terug te smsen in plaats van te bellen HEY HAFID HOORDE ME TEL NIET XX KARIMA net verzonden afleveringsrapport en liep terug naar de bank gelijk belde hij terug hey meid hey hafid waarom nam je niet op ik hoorde hem niet hafid me tel zat in me tas en wou je terug bellen maar wist dat je aaan het rijden was ,oke karima je mag me altijd bellen hoor rijdend of niet wou ff weten of alles goed ging en of je al binnen was ik lachte en zei lief van je ja ben al thuis jij ook al onderweg of niet ja ga nu naar huis rachid en dunya zijn nog wat gaan drinken hij klonk echt teleurgesteld toen hij dat zei ik antwoorde gelijk oh wat leuk ja zou leuk zijn als jij er ook bij was maar andere keer toch karima ik zei insha allah hafid ik hoorde gepiep door me tel heen het was baba die er doorheen belde ik zei hafid me vader belt kan ik ff opnemen dan bel ik je zo hafid zei neem maar op ik wacht wel ik zei is goed en nam op salam baba maar hoorde de stem van me moeder yemma wah a benti ben je al thuis ja jemma waarom nee niets wou ff vragen of je me kaart hebt gehaald we gaan vanaf hier bellen naar tante kan je schoonzus en broer ook prate ejema was het vergeten me ma vermoord me ja jemma loog ik bel je zo terug ga het ff uit me tas pakken en hing op.. wejo stom stom was te druk bezig met die mafketels dat im het vergeten was hey hafid moet ff snel wat doen is het goed als ik je zo bel.. hhh karima wou met je praten maar is goed als je druk bent nee hafid moest kaart kopen van me moeder was het vergeten dus moet ff rennen nu want ze willen naar marokko bellen ze zijn bij me broer oh oke ik haal het wel voor je bel je zo met de code door hafid nee je gaat niks halen ik ga nu naar buiten nee jij blijft binnen ik haal het nu doei karima en hing in me oren tut tut tut tut ik dacht what te fuck flikt ie me nou ken ik m een paar uur hangt ie nu al op ik deed me laarzen aan wou niet afhankelijk zijn van hem met zijn kaartje liep naar buiten en trok de deur achter me dicht liep de straat uit naar de belhuis toen ik gebeld werd hafid ....belt ik nam op ja hey scht hier heb je de code ik zei nee ik ben nu al onderweg naar belhuis karima waarom doe je zo eigenwijs ik heb het gehaald klaar stuur het naar je ma dan kan ze bellen hafid ik wil niet dat je dit doet wil niks van je hebben karima je krijgt het je vroeg het niet dus doe nou niet zo moeilijk en moeten we nou vechten om een paar euros? daar gaat het niet om zei ik ik stak over toen ik opeens getoeter hoorde wou me niet omdraaien want het was mijn buurt msichien me broer of zijn vrienden die me testen wouden dus liep door toet toet karima hoorde ik ik draaide om terwijl ik nog met hafid in gesprek was viel het me niet op dat het geroep ook in me oor te horen was het was hafid hij zei draai je om ik draaide me om en zag hem daar staan drukte hem weg en liep op hem af waar ben je mee bezig a hafid sorry oullah wil je niet gek maken maar je wou het niet aanemen en agenan doen dus reed terug naar jou aub stuur het naar je moeder ik wou het niet nee ik neem het niet aan ewa safi toe nou bleef hij jalah anders zien mensen je zo ik nam het aan en zei dit is de laatste keer dat je dit doet pakte me tas om geld te pakken en trok me tas af hey karima dit flik je me niet nog een keer ben geen kleine jongen en keek me strak aan ik trok me tas terug en zei lachend dan niet ik belde me moeder op en gaf het nummer door en hing op hafid zei stap in ik breng je weg of kan je nog ff blijven ,,ik was toch alleen thuis dus kon nog ff blijven nee ik blijf nog wel ff hij reed de straat uit naar de snelweg we kletsten wat en reden naar een hele mooie bos was daar nooit geweest was best wel nog druk met mensen en families die aan het picknicken waren hij parkeerde de auto en zij wil ff lopen vind je dat goed ik knikte en stapte uit

03-02-2011, 02:03
we liepen het bos in we kletsten wat en gingen op een bankje zitten hij zat zo dicht bij me ik kreeg het benauwd hij merkte aan me dat ik me schaamde en naar de grond keek het was al bijna anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst een relatie had heb wel contacten gehad maar het leverde niks op ik had moeite met hem vergeten en ging andere vergelijken met hem dus lang geleden dat ik weer op een bankje zat met iemand waar ik rode wangen van kreeg we liepen grappen te maken hij pakte steentjes op en gooide dat in het water toen stond hij op en pakte hij 2 euros uit ze zak ik dacht wat gaat hij nou weer doen trok me aan me hand karima kom eens hier staan ik zetten me tas neer en ging naast hem staan doe je ogen dicht en je hand open ik deed wat hij me vroeg hij legde die euro in me hand ik deed me ogen open en begon te lachen oh wat lief krijg ik een euro hij lachte en zei je krijgt alles wat je wilt als je naar me luistert en de mijne word ik zei jeah jeah is cool hij legde me uit dat ik een wens moest doen en dat we dan samen die euro in het water gooide ik dacht in me hoofd ik doe die euro in me zak hahah en lachte hij keek me aan en zei vindt je het niet leuk ik zei jawel hoezo hij zei je lachte me uit toen zei ik hafid als jij je ogen dicht doet stop ik die euro in me tas daarom lachte ik hhahhaha hij kreeg de slappe lach en zei dat ik gek was ik vondt het wel leuk want werd steeds losser bij hem dat was apart want meesteal bleeff ik heel lang terughouded maar bij hem zijn voelde nu al goed echt gek we deden onze ogen dicht en deden en wens ik voelde de hand van hafid de mijne vasthouden zijn hande voelde echt vertrouwt aan normaal zou ik er wat van zeggen maar het voelde oke we telde tot 3 en gooide de muntjes in het water deden onze ogen open en hafid zei heb je gewenst ik zei ja zei hij oke goed zo we liepen terug naar het bankje pakte me tas en liepen hand en hand door het bos het werd steeds later en later het was so leuk de tijd was vergeten alles en iedereen om ons heen

03-02-2011, 02:37
we liepen en liepen toen hafid me opeens optilden en grapte je bent zo licht en gooide me net een klein kind de lucht in en lachte ik werd bang dacht strax laat ie los hafid aub hou op zet me neer we liepen over een houten bruggetje er waren 3 witte zwannen in het water we stonden op het brugje en keken naar het water toen hafid in eens achter me kwam staan en ze hoofd in me nek begroef woow me ogen deed ik gelijk dicht wat had ik dit gemist maar het was verkeerd want hem kende ik niet eens en had geen geveoel voor hem maar zei er niks over hij knuffelfde me en vertelde dat wij die 2 zwanen waren en die andere zwaan symbool stond voor de kinderen die we samen zouden krijgen ik bleef maar lachen en zei tegen hem denk je nou echt dat elke meisje wil horen dat een jongen over trouwen praat nee hafid iemand die seriues is hoeft nisk te zeggen maar dat merk je wel zonder dat je woorden hoeft te gebruiken hij liet me los en draaide me om en zetten zijn hand onder mijn kin en duwde me kin om hoog karima luister ik wil niet dat je mij gaat vergelijken met mafkezen die je hebt gekend ik zal jou niks meer zeggen ik zal je alles laten zien denk maar niet dat ik met je wil spelen haal dat uit je hoofd ben een volwassen jongen die ook een gezin wilt ik zeg niet dat k met je trouw maar ik zeg ook niet dat die kan er niet is laat het aan allah swt over en je zult zien heb ook zusjes wil niet voor jou wat ik mijn zusje nooit zal laten aan doen doorr een ander ik keek hem aan en verdwaalde in zijn ogen ik ging steeds dichterbij hem staan met me hoofd toen ik dat zelf doorhad keek ik naar beneden hij keek me aan en zag dat ie naar me lippen keek jeetje me lichaam snakte gewoon naar zijn aanraking me lichaam tintelde toen hij me weer vasthield karima doe je ogen eens dicht ik wist wat er ging gebeuren dus deed maar of ik dom was ik moest zijn lippen proeven ik voelde zijn warmte bij me wang en toen voelde ik een kuss op me mond hmmmm wat waren zijn lippen heerlijk hij drukte me lichaam tegen de zijne aan hij was langer dan mij dus tilde me op het randje van het bruggetje en liet me zitten hij kwam tegen me aaan staan en hield me stevig vast bij elke ksu voelde ik me hart sneller kloppen me ogen bleven dicht ik voelde iets wat ik zo lang niet gevoeld had een kus met echte passie en kus met gevoel hij duwde ze tong zachtjes in me mond en zocht naar me tong waar onze tongen met elkaar kennismaakte me tel ging over ik deed me ogen open en stopte me zoenen hij keek me aan met ze ogen die hafl dicht waren karima laat je tel en kuste me verder hij bleef me zo gepasioneerd zoenen dat ik de tijd vergat hij speelde met me haar en streelde me wang toen stopte hij ik keek hem vragend aan smahli karima en haalde me van het brugje af je maakt me gek en kan mezelf zo niet in de hand houden ik keek stiekem naar zijn broek en zag de bobel al zitten hmm wat waren zijn lippen heerlijk hij tilde me op zijn rug en zo liepen we naar de auto en reden terug naar huis onderweg hield hij me hand vast in de auto in de buuurt aangekomen gaf ie me een hele lekkere tongzoen ik bel je zo lieverd laat me weten of alles goed is thuis is goed hafid en stapte uit toen ik naar huis liep liep ik te dromen wejo waar komt dit gevoel vandaan waarom heb ik met hem gezoend strax gaat ie verkeerd denken ik dacht aan ze lippen en handen en ze mooie gespierdelijf ze ogen ik schudde me hoofd waag het niet verliefd te worden karima liep de trap op en ging naar binnen deed me schoenen uit en zag dat iedereen al thuis was ah oh ik zag op de klok in de woonkamer dat het 12 uur was iedereen was er al me zus zusje en de rest ik bleef bij de deur staan enn besloot de toilet in te gaan voordat ik ging groeten ik pakte me tel en zag 6 gemiste oproepen van baba en 4 oproepen van dunya 2 smsjes van haar neem op wil met je praten en een van me broertje baba belt je neem op x wejo wat heb ik nu gedaan was ik zolang met hem dat ik de hele tijd me tel niet opmerkte en niet wou opmerken stond te trillen als ik werkte was het oke als ik laat was maar baba wist dat ik vrij was wat nu ik deed een schietgebedje en ging naar binnen salaam baba salaam karimma waar was je wat is dit voor tijd ik scheet alle kleuren in me broek me vader slaat niet maar heb rescpect voor hem en ben bang wil hem geen pijn doen me moeder kwam met thee en olijven uit de keuken lopen karima waar was je je spullen waren thuis maar jij niet waar ben je geweest ik maakte me zorgen ik belde je maar walo ik wou net wat zeggen toen mo de kamer in kwam he he eindelijk ben je er ik zat te wachten man en waar is me patat?en keek me met grote ogen aan ik zei uhh patat ja oh ja patat ja daar op de gang mo liep zogenaamd naar de keuken en mompelde hard zodat me ouders het hoorde stuur ik haar voor patat sterf van de honger komt ze pas na 15 minuuten man patat is nu koud me moeder ging lachen en zei heyowedi kleine stuurt oudere om eten te halen me vader zei tegen mo waarom zei je niet dat je haar gestuurd had want we waren ongerust omdat haar spullen in de gang waren en de auto er niet was mo zei ja ze ging patata halen voor me baba heb niet gegeten me vader zei ga mamita eten met je troep van buiten jal 3kaz mensen gaan met de auto patat halen jeugd van tegenwoordig mo ging lachen en zei nee baba ik had auto meegenomen a baba heb een meisje ontmoet me vader ging recht op zetten en zei haj haj waldi word groot me moeder lachte hem uit en ze bleven nog ff kletsen ik zei tegen mo dat ik de frietjes die niet bestonden naar boven zou brengen hij knipoogte me ik liep naar boven me broertje redde me weer zolas altijd echt een kanjer

03-02-2011, 21:51
liep naar me kamer en zag dat me zus hakima op me laptop bezig was salaam zei ik hey hey kifach jij hahha je bent lang niet laat thuis gekomen heb je een vriend wela?ik keek er vragend aan hoezo mag ik alleen laat komen als ik een vriend heb?nee maar je bent lang niet meer laat gekomen zoals in de tijd met je ex was het elke dag weer raak heb je geshopt?ik zei ja een beetje niet echt gewoon onnodie dingen gehaald ik zag dat ze vakanties aan het kijken was wil je op vakantie hakima?ja wil ff een weekje naar een warm land ben nederland zat ga je mee krimatjuh ik ging naast er zitten met make up doekjes in me hand en lachte naar haar papa makt ons dood als we weggaan ze knipoogte dat regel ik wel,ik veegde me make up van me gezicht en zei laat me weten hoeveel en waneer dan kan ik vrij vragen op werk oke dan gesselig mo was intussen de kamer ingekomen wat wie waar ik wil ook mee jullie gaan echt niet zonder mij hoor lachte hij ik draaide me om en zei geef me auosleutels a patatje dank je wolah wist echt niet wat ik tegen baba moest zeggen.hoe was je date vroeg hakima aan me broertje ik keek naar haar en lachte wejo meneertje heeft het in de krant gestopt van zijn date hij was er zo blij mee niet normaal hahha mo pate en kussen en ging op de grond zitten en begon zijn verhaal ik stond op en deed me telefoon in de oplader deed me pyama aan en luisterde naar zijn love story we lachte wat en besloten toen te gaan slapen ik was best wel moe en moest vroeg op dus stuurde ze de kamer uit tsabah 3la gair hakima zei bij de deur morgen wil ik jou verhaal en ze knipoogte ik zei is goed en deed de deur dicht mo deed de deur weer open en zei met zijn hoofd tussen de deur karima inoe verhaal wil ik ook weten mag?ik lachte en zei wat voor verhaal er is niks gek ga slapen en laat me met rust en deed de deur op slot en liep naar me bedje toe ging onder de dekens liggen en pakte me tel van het kstje af 2 berichten openen HAFID....... HEY KARIMA BEN JE BINNEN IS ALLLES GOED GEGAAN IK BEN NU OOK THUIS KAN IK JE ZO NOG FF BELLEN OF WIL JE GAAN SLAPEN? XH 2E BERICHT A HOERTJE NEEM OP OF BEL ME TERUG I AM IN LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KUS ik lachte en beantwoorde beiden berichten terug hey hafid gaat goed er is niks aan de hand me broertje heeft het voor me opgelost bel je zo ga ff nog wat doen x

03-02-2011, 22:37
ik belde dunya terug die was zo hyper aan het doen ejemaa karima ben net thuis me broers waren boos ik lachte en zei ikk ook ze antwoorde huh we hebben jou allang afgezet toch?ja klopt maar hafid kwam terug en zijn naar de bos geweest heb met hem gezoend dunya neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeee zei ze en lachte aj aj aj hahahhahah ik ook karima zijn we nu hoeren en lachte ze ik zei rot op met je hoeren we hebben gezoend geen kinderen gemaakt jeetje dunya het voelde zo goed ben echt bang om voor hem te gaan en genaait te worden hij is overdreven lief enz luister karima geef het een kans en kijk het ff aan ik zeg je ik ben in love op rachid als me vriend erachter komt hakt ie me in stukken is toch niet goed dat ik zo snel gevoel kan hebben voor een ander we lachte nog ff en spraken af dat we morgen na het werk wat zouden drinken beslemma meisie weltrusten schat hou va je dunya ik ook van jou krimatjuh en hing op ik draaide de nummer van hafid hij ging 2 keer over hey schat.... hoi hafid wat moest je doen karima?ik ging dunya ff bellen want had een paar oproepen gemist van haar hij lachte en zei ok leuk is ze goed thuis gekomen ik zei ja hoezo ,nee niks anders krijgt ie mij op zijn kop ik zei oke maar hafid moet zo gaan slapen moet werken morgen, waar werk je dan karima ik schaamde me fftjes en zei dat ik manager was in hunkemuller en werd gelijk rood oehhhhhhhhhhhhhhhh antwoorde hafid terug sexy hoor dus jij hebt alle setjes thuis ik deed alsof ik hem niet hoorde want elkke gozer die weet waar ik werk begint gelijk over sex te praten ik zei ik ga slapen oke... karima ja hafid ik heb het gevoel dat je me niet wilt spreken is dat zo? nee hafid wolah moet werken en vroeg op weet je oh oke is goed hoe laat begin je ik zei half de deur uit en half negen werken hij zei is goed spreek ik je morgen lieverd,, ik antwoorde insha allah weltrusten hafid weltrusten karima ...tut tut tut ik zette de wekker aan en draaide me om waarom deed ik opeens kortaf en bot terwijl hij lief tegen me doet?niet alle jongens zijn het zzelfde wat mijn ex me heeft aangedaan hoeft hij me toch niet aan te doen alle vragen gingen door me hoofd uiteindelijk viel ik in slaap....... volgende ochtend wekker ging douchen kleren aan ontbijten en wegwezen ik pakte me tas autosleutels en liep naar de auto toe jeetje zonnetje nu al had echt geen zin om te werken pffff ff doorzetten ik stapte in deed de motor aan toen me tel ging het was hafid ik keek en werd blij nam op goeiemorgen waarom ben je zo vroeg op hafid lachte en zij goeiemorgen schat ik heb me wekker gezet om je een goeie morgen toe te wensen hahha ik zei nou nou je doet wel overdreven lief hafid wacht ff zet me oordopjes in dan kan ik rijden anders kom ik laat hmmmmm karima ik sta bij jou om de hoek ik schrok en zei wattttttttttttt?? dit werd wel een beetje eng nu eerst beltgoed en daarna wekker zetten ik zei hoezo ja hmmm dacht mischien nog ff snel ontbijten samen voor je werken gaat ik wist niet wat ik moest denken en zij ik moet nu echt gaan wolah anders kom ik laat oke laat me je brengen dan nee hafid ik ga met me eigen auto ja hafid zei laat me je aub brengen dan haal ik je strax op gaan we wat drinken ik zei dat ik vanavond na werk al wat zou gaan doen met dunya ik mocht me niet te snel hechten aan deze jongen strax zou hij me hart breken nee hafid ik ga zelf naar me werk maar erg lief van je wolah maar ik kom je wel ff groeten ik reed de straat uit en ging rechtsaf het hoekje in daar stnd me mooie mannetje hmm wat zag ie er goed uit zelfs in de ochten haha ik stapte uit en liet de deur open staan liep naar zijn portier hij stapte uit en gaf me een hand hey schat ik zei hey laat me je brengen karima wil ff met je praten ik kon niet weigeren nadat ik in zijn ogen keek hafid ik heb strax de auto nodig na me werk wil niet dat ik nog naar huis moet om het op te halen ,,, safi is goed karima kon dan ff bij me zitten in de auto ik zei oke 5 min als ik laat kom heb jij een probleem als ik word ontsllagen en lachte erbij als jij door mij word ontslagen karima geef ik je leven lang je salaris en knipoogte ik dacht ik me hooffd dat mag je nu ook wel doen hoor en keek hem vragend aan hij hield me hand vast en keek me strak aan karima je bent echt een aparte mooie meid ik zie aan je dat je pijn hebt gehad in het verleden maar wil echt niet dat je denkt dat ik er ben om jou pijn te doen, ik heb niet kunnen slapen heb de hele nacht aan je lopen denken is echt een raar gevoel ik heb veel meiden gekend en nog steeds maar ik krijg je niet uit me hoofd ik werd blij van zijn woorden maar dacht jeah jeah verkooppraatjes deel 1 is begonnen ik liet hem zijn woorden afmaken karima geef je me een kans om de mijne te zijn ik ging wat dichter naar hem toe met me hoofd hafid ik moet nu weg maar ja je krijgt een kans om me te leren kennen en dan zien we wel wat allah swt wil oke hij knikte en streelde me haren trok me naar zich toe en begon me te zoenen ik sluite me ogen en leit me helemaal weg gaan hmm wat waren ze lippen lekker hij beet een beetje op me lip en lachte ik deed me ogen open en keek in zijn mooie ogen dit voelde zo vertrouwd jeetje tuuuuuuuuuuutttttt tuuuuuuuuuuuuuuuuut hoorde we opeens ik schrok en keek om me heen er stond een auto achter me auto die erlangs wou maar niet langs kon vanwege me deur ik ga hem en kus en zei spreek je strax schat moet nu weg hij trok me terug en gaf me een volle zoen werkse schat.. ik renden naar me auto en bood me excuus aan de auto achter me sorry en stapte in deed me muziek aaan en reed weg hafid reed een stukje achter me tot hij toeterde en verdween ik was zo blij en lachte en zong in de auto bij me werk aangekomen ging de tijd zo snel het was al weer bijna sluitingstijd ik moest zo dunya ophalen om een bakje koffie te doen in het centum ik liep de hele dag te smsen met hafid het was zo leuk ..ik sluite de winkel af en groete de collegas en liep naar de auto om weg te rijden een maal bij dunya aangekomen stapte ze in en gaf me vier kusjes dag lekkertje ziet er goed uit man jij ook kanjer waar wil je heen?dunya zei wil naar het strand daar wat drinken ik zei is goed maar dan moet ik wel snel zijn kan niet weer laat we reden kletsten wat over de jongens die we ontmoet hadden nog 13 kilometer dan zouden we bij het strand aankomen scheveningen was in de warme tijden altijd druk ik kreeg smsje van hafid hey lieverd wat ben je aan het doen ik ben ff zaken aan het regelen met rachid en een andere jongen wil je graag zien strax maar t word laat want ben bezig..xxh ik beantwoorde ze sms terug hey schat ja ben nu met dunya we gaan wat drinken en dan naar huis laat me maar weten mischien ben ik nog buiten xxx krima he he eindelijk aangekomen op het strand hmm was heerlijk weer overal liepen stelletjes en van die gladde marokaanen die hun autos showde daar werd flink heen en weer getoeterd dat was altijd grappig om te zien we liepen naar een tenet topkapi om daar wat te drinken dunya zei dat ze vananvond met rachid zou afspreken ik keek haar aan en zei ja klopt hafid vroeg me net of ik hem kon zien ze zijn nu bezig met zaken afhandelen ofzo dat is wat ie zei ze zei ja ze zijn zeker met hram bezig ze zien er goed uit alleen merk en vette bak hmm dat is echt niet met albertheijn geld hoor lachte ze we liepen naar binnen het was best wel druk er was een buikdanseres aan het schudden met er kont dag dames kan ik jullie helpen ja graag we willen wat drinken ,, loopt uw maar mee we liepen hem achter na en gingen bij het raam zitten we bestelde onze drankjes en dunya zei wil dansen ik lachte en zei je hoofd draait blijf zitten beter ga hier echt niet dansen straks zijn er bekende hahah ik keek rechts naar voren de zaal in een zag een groepje jongens en meisjes met blond haar rode lippen ze zagen er goed uit maar beetje trash achtig ze ware druk en dol aan het doen onze drankjes kwamen eraan toen dunya zich verstikte in haar drank uhh uhhh uhh drink rustig a hongersnood nnee karima karima rachid en hafid zitten daar met meisjes ik schrok en zei waaar daar dat groepje ik keek en toen herkenden ik hun pas van achter echt stom dat ik dat net niet zag ik voelde me niet goed ik kende hem nauwlijks en het deed me nu al wat ,, ik keek haar aan en zei schijt mischien zijn ze gewoon vrienden laat ze niet kijken zei ik dunya zei nee wacht ik ga hem bellen ik zei doe nou niet ze pakte haar tel en belde rachid op we zagen dat rachid naar zijn tel keek en hem weer wegstopte in zijn broek ,,, vieze zemmer dat ie is kk lijer ik bel hem nooit meer zemmer tfoe hey doe nou ff relaxt er is niks aan de hand en dit noemt hij zaken regelen dijn dat ie is ik lachte om haar gekke taal gebruik ik sms hafid wel kijken of hij eerlijk is hey hafid hoe laat denk je dat je klaar bent kan ik er rekening mee houden......x krima ik drukte op verzende en keek naar hafid hafid zat met ze rug voor ons een paar tafels verder dus zag ons niet hij pakte ze tel en beantwoorde me sms .... krimaatjuh ik ben zo klaar dan bel ik je ben nu getsresst we zitten bij me vriend thuis iets te regelen bel je zo kus wacht op me....xh ik las het smsje en werd erg boos 3la zamel dat ie is waarom moet hij liegen in de ochtend doet ie superlief wat ik meteen al verdacht vond en nu leigt hij we hebben niks met elkaar maar waarom liegen ik stuurde hem terug nou succ6 wist niet dat je vriend een huis had die topkapi heet je liegt nu al je bent me niks verschuldigd geniet van je avond ik zit achter je drukte op verzende en pakte me tas dunya sta op we gaan nee waarom ik vertelde haar het smsjes dat ik gestuurd had en we stonden op hafid schrok zich dood en draaide zich meteen om ik keek hem aan en liep weg we liepen naar de kassa tot da.........

03-02-2011, 23:33
nieuwe fan
uuupppp xxxx

04-02-2011, 02:00
tot dat hafid me aan me arm trok kan ik je eve spreken karima ik draaide me om en trok me arm weg nee je kan me niet spreken ben je speelgoed niet het maakt me niet uit dus laat me ga terug naar je tafel ..dunya zag rachid aankomen lopen en liep naar buiten mompelend zij ze die hoef ik helemaal niet te zien..meneer wat is hun rekening ik reken het af,,ik trok die bon uit de handen van de ober je betaald niks voor me ga terug naar je tafel zei ik ,,karima luister die meiden zijn vrienden we hebben niks met hun anders zou ik toch niet nu met jou staan te praten,,wat zei ik ben je gek hafid het boeit me niet wat die dames betekenen voor je het gaat me erom dat je tegen me liegt en dat je nu al de fout in gaat luister einde discusie jongeman en liep topkapi uit hafid rende terug naar ze tafel en pakte ze jas en die van hafid nam afscheid van het groepje en kwam me achterna ik zag dunya voor me in discussie gaan met rachid ja je keek en deed je tel weg wat voor excuus heb je daarvoor ga weg man met je kutverhalen rot op heb geen tijd voor faksgar mensen en liep weg rachid bleef stil en keek hoe ze wegliep.. karima please luister ff naar me hafid ik heb je niks te zeggen je mag doen en staan waar je wil maar liegen en zaken regelen toch hm hm hamdolilah het is geen eens een begin dus beslemma hij begon aan me te trekken wacht nou verdomme en pakte me met 2 handen stevig vast en nu ga je luisteren zei hij ik keek hem vies aan hafid je laat me los en nu .karima alles wat ik tegen je zei meen ik wollah het spijt me als ik tegen je gelogen heb ik was bang dat je het niet goed zou vinden als ik wat met vrienden ging drinken,hahahha ik lachte en zij jou leven jongen maar leugens gaan er bij mij niet in ik heb je ontmoet wil niet zeggen dat ik met niemand meer mag omgaan of drinken ga daar niet om liegen maar waar hebben we t over ik ga naar huis laat me los ik rukte mezelf los en liep weg hij pakte me weer vast karima ik wil jou en dat zal ik je laten zien doei hafid en liep door ik hoorde rachid zeggen laat ze als ze niet willen praten dan niet,,hafid reageerde fel hou je bek man je ziet toch wt we hebben veroorzaakt jalah naar huis nu ,ey rot op we gaan terug naar de rest kijk dan maar hoe je thuis komt ik ga weg ik hoorde niks meer want we liepen door eenmaal bij de auto stapte we in dunya en ik bleven elkaar aankijken what teh fuck was dat zei ze en begon te lachen we kregen de slappen lach en reden terug naar huis in de auto spraken we niet meer over hun dunya werd nog een paar keer gebeld door rachid maar ze drukte hem weg hij mag oprotten bleekscheet mij komen flashen hm dacht het niet ik keek er aan en dacht na ik kreeg de slappe lach nou gelukkig heb je je echte vriendje nog he... altijd reserve zei ze en lachte ff hahha gekie we deden muziek op en begonne te zingen me broertje belden me ik nam op en deed me oordopjes in joo karima ja wat is er mama vraagt of je hakima wil ophalen ze is bij tante thuis ik zei safi is goed,,maar ben er pas over een half uur oke safi is cool laterss tut tut toen ging me telefoon weer ik nam op zonder te kijken want dacht dat het mo was jo hey karima met hafid niet ophangen... ja wat is er?waar ben je?ik ben onderweg naar huis ,oke waar precies ik rij op de snelweg why?ik wil je ff zien kan je stopen bij de eerste tankstation nee hafid ik ga gelijk naar huis je hoeft me niet te zien want er is niks aan de hand joh relaxt ff goeie vrienden nee karima ik wil jou klaar en je zult t merken ,,mhm ik ga hangen ben aan het rijden hing op voordat hij wat kon zeggen hij belde nog 2 keer terug ik nam niet op en liet t gaan ik zette dunya thuis af en ging me zus halen bij me tante ik had geen zin om naar binnen te gaan want dat zou weer jaren duren voordat ik buitenkwam ik smste hakima doe snel ben beneden.....krima 5 minuuten later stapte ze in ewa ik zei hey en reed naar huis wat heb je gedaan vandaag was je thuis?ik zei nee was met dunya wat gaan drinken na werk man en vertelde haar het verhaal over hafid en rachid ze begon te lachen en zei maak je niet druk je kent hem net een dag, ik weet het hakima maar het gaat mij om het liegen stel je voor ik had een relatie met hem zou hij dan ook over dingen liegen, ze zei dat ze me begreep kijk maar je kent hem nu te kort om te denken dat het een en al leugenaar is en bye the way hij kwam je toch achterna dus zo belangrijk waren die dames niet voor hem ,,daar zat wel wat in zei ik ik parkeerde de auto en we gingen naar boven toe salaam o alaikom o alaikom salaam antwoorde me moeder en me vader en me zusje terug ik deed me schoenen uit en liep naar me vader salaam baba en gaf hem een kus sallaam dochter en hetzelfde deden we bij me ma.. me zusje nadia kwam op me af mag ik je laptop heb proefwerk ik keek er aan en zei ga maar maar niet te lang oke en op je eigen kamer ze zei is goed me moeder was met hakima en paar briefen aan het doornemen en me vader keek naar het niuews het was grappig om te zien want me vader deed altijd alsof hij zelf erbij was en loopt altijd te praten tegen de televisie hahahh ik liep naar boven en besloot gelijk te gaan slapen me tel had ik uitgegooid en ben gaan slapen.... de volgende orgen weer ontbijten douchen en wegwezen naar werk vandaag werkte ik halfe dag en zou daarna met me moeder boodschappen doen en haar afzetten bij me broer want zijn schoonfamilie kwam op bezoek en me moeder wou haar zoon niet alleen laten,,op werk ging alles zoals normaal toen opeens een collega met de tel aan kwam lopen telefoon voor je met karima hey met hafid ik schrok want dacht dat het een klant was huh hoe kom je aan me werk nummer ik heb op internet gezocht want je telefoon stond uit ik wist niet of je moest werken maar dacht probeer het maar mhm kunen we ff praten?uh ben aan het werk dus komt net goed uit hafid oke kan ik je later op de dag zien dan?ik beloof je dat als je komt en besluit dat ik je met rust moet laten dan doe ik dat,, warom doe je het nu niet meteen hafid,nee karima wil eerst met je praten doe niet zo koppig aub ,,ik moet met me moeder mee boodschappen doen en naar me broer ik bel je wel als ik kan oke,,doe je je telefoon dan weer aan ik wacht op je tel karima anders kom ik je opzoeken zei hij met een lach..me hoofd dacht gelijk aan een gestoorde stalker ik antwoorde is goed spreek je ik hing op en bleef naar me werktelefoon staren hmm hij heeft moeite gedaan en naar me werk gebeld hij heeft niet opgegeven ?is dat goed of niet dacht ik na ik schudde me hoofd en ging verder met me werk na me werk deed ik me tel aan en reed naar huis pikte me moeder op en ging de markt op met haar,, met me moeder de markt op was altijd leuk maar wejo als ze vrouwen tegen kwam blokeerde ze de hele weg en bleven ze wel tien keer staan na het beslemma zeggen hoofdpijn zid e jemma moest ik de hele tijd zeggen ,,me moeder stond met een ouwe buurvrouw te praten is dit je dochter hoorde ik haar zeggen me moeder vol trots wah dit is me dochter karima tbarkellah mooie dame is ze getrouwd?nee nog niet maar komt goed insha allah en begonnen te lachen ik werd geiriteerd ze zou vast en zeker een huwlijksaanzoek proberen te doen op de markt ik draaide me om en lachte naar ze en liep door ging bij een kraampje staan naast de nootjes,, ff later kwam me moeder aanlopen met een glimlach die niet weg te halen was wat is er jemma ja die mevrouw heeft een zoon die wilt trouwen en zei dat jij wel goed zou zijn voor hem ik keek haar scheef aan jemma ben je gek wela doei dat doe ik echt niet,me moeder werd boos jullie willen nooit trouwen met seriuese jongens alleen straatjongens en goeie mannen slaan jullie af ik keek naar haar jemma hakima is er ook nog koppel haar maar eerst dan mogen jullie aan mij denken baba moet horen dat je me verkoopt op de markt zij ik me moeder keek geschrokken jak baba wilt ook dat ze dochters trouwen ja jemma dat begrijp ik maar met de mannen die hun willen en niet andersom oke we liepen door en deden de rest van de boodshappen me tel ging over het was hafid ik besloot geen spelletjes te spelen en nam gelijk op met karima hey schat waar ben je?ik ben op de markt met me moeder en jij?markt schrok hij ik dacht dat je boodschappen ging doen in de winkel /ik zei markt kan toch ook wat is daar mis mee ,,in onze dorpje hadden ze maar een markt ,,hij zei oke grappig ben met me zus en me moeder ook op de markt me zus word deze week hand gevrgaad dus we halen een paar spullen me moeder vroeg me mee en dacht ga maar ff mee want doen vrij weinig met haar oh oke leuk ik werd rood dacht shit ziet ie mijn moeder enz hij lachte en zei soubhannalah blijkbaar is dit het lot ik dacht jeah jeah dit mag geen lot zijn erg grappig allemaal karima waar staan jullie precies ik zei hafid de markt is groot en als wij lot zijn komen we elkaar wel tegen en lachte maar bel je zo moet mijn moeder ff helpen,,en hing op voordat hij wat zeggen kon hij stuurde me gelijk een sms we zullen het zien ,,,,, hafid ik vond het eigenlijk wel spannend mischien kende ik zijn familie wel me moeder had 2 bosjes ne3na3 in haar handen ik keek voor me durfde niet meer om me heen te kijken liever ontwijken dan dat ik hem zou zien iik kenden deze jongen pas en nu al jemma zien nee nee ik smste dunya dat ik strax naar haar huis kwam ze reageerde gelijk terug is goed meid..xxx me moeder rekende de na3na3 af en draaide zich om toen ze zich omdraaide stoote zich tegen een marokaanse vrouw aan fatmaaaa wat leuk om je te zien en ze omhelsde elkaar en kusde elkaar ik draaide me om een kreeg een hartverzakking daar stond hafid met 2 tassen in ze hand en zijn zus aan de rechterkant en mijn moeder zag ik het nou goed was mijn moeder nou met zijn moeder aan het knuffelen ik dacht dat ik flauw viel ya rabbi laat het niet waar zijn laat dat niet zijn moeder zijn ik keek achter hem om te kijken of een nog een hoofddoekje stond maar nee

04-02-2011, 02:16


ik dacht dat ik flauwviel ze groeten elkaar uitbundig ik dacht dat ik vlekken voor me ogen zag durfde me niet meer om te draaien naar hafid toe sallam galti groete ik salaaam benti ze kuste me en kneep in me wangen net aslof ik een klein kindje was me moeder zei dit is me dochter karima hafid lachte ik dacht please laat hem ze bek houden en keek hem boos aan daarna groetten ik zijn zus hoi karima hey ben fatima en hafid gaf ik een hand salaam o alaikomsalaam karim en hij wou me hand niet los laten hij keek zo blij ik kon hem wel wurgen ze moeder schaamde zich voor zijn gedrag hafid laat dat meisje met rust lachte ze en liet me hand los ik dacht aan alles wacht maar als ik hier weg kom maak hem af hij deed zo opvallend maar tegelijkerdtijd ook zo schattig hij kwam naast me staan en kneep me en zat aan me haar ik wou niet opvallend doen en liet het allemaal toe onze moeders wisselden elkaar nummers uit en dacht holly shit als dit vriendinnen zijn kan ik geen contact houden met deze drol en keek hem lachend aan zijn moeder vertelde dat haar dochter hand gevraagd werd deze week en dat ze ons een keer wilt uitnodigen voor een etentje bij haar thuis me moeder knikte en feliciteerde haar dochter en zei mabroek a benti allah i kamalkom bel gair fatima antwoorde met amien die moeder vroeg mijn moeder uw dochters gaan nog niet trouwen me moeder knikte me dochters zijn nog jong komt wel goed insha allah el 3akba lihom insha allah zei fatma me moeder zij amien waarop hafid zei ik wil wel me haar trouwen hoor galti me moeder werd rood en lachte zijn moeder schrok ervan en zei hafid hsam hij lachte en zei jemma trouwen is toch geen schande ik werd paars en gelijk bood gaf hem een klap op zijn schouder doe normaal gek en zag onze moeders naar elkaar kijken ik dacht oh shit nu wteen ze dat we elkaar kennen fatima probeerde het te redden insha allah waarom niet en begon te lachen ze gaan nu al met elkaar om alsof ze elkaar jaren kennen iedereen begon te lachen mijn hoofd draaide met deze man ging ik zeker nog een stress leven leiden ken hem 2 dagen en bezorgd me al een ahrtverzAKKING DE MOEDERS gingen door met kletsen en namen afscheid ik groeten iedereen en gaf hafid en hand zonder naar hem te kijken en liep weg oh mijn god wat was dat nou dacht ik me moeder keek naar me haar ogen voelde ik gewoon ik keek naar haar en ze zei leuke jongen he die zoon van fatma ik keek eraan en deed alsof ik van niks wist oh is dat zo ken je hem dan?nee maar fatma ken ik van koranles een goeie vrouw haaar kinderen ook masaalah haha die zoon zegt hij wilt met je trouwen ik keek haar aan en lachte ja en nu moet ik het geloven hij plaagde me alleen maar omdat jullie marokaanse vrouwen alleen aan trouwen denken jemma me moeder zei ewa blijf maar koppig tot je zonder man blijft hahahahh we liepen door en gingen naar de auto ik pakte me tel uit me tas en zag een berichtje van hafid ...... krima ik zei het je toch wij zijn mektab lieverd sorry van net..xxhfd ik antwoorde je bent gek

04-02-2011, 02:49
ik bracht me moeder zoals agesproken naaar me broer ik zat in de auto toen ik gebeld werd door hafid ik besloot niet op te nemen en hem later terug te bellen me moeder keek nieuwsgierig wie is dat ik keek niet om en antwoorde me werk anders zou ze doorhebben dat ik loog ik stopte bij de deur en toeterde en paar keer toen zag ik me schoonzus bij het raam zwaaien ik zwaaide terug me broer opende de deur en kwam met zijn slippers aanlopen en hielp me moeder met de boodschappen salaam jemma gaf een kus op er voorhoofd ik stapte uit en gaf me broer een knuffel en een kus hey krimatjuh alles goed ja lekker met jou ,,hamdolilah kom mee naar binnen parkeer de auto hummm soryy wolah moet weg kom in het weekend wel ok moet nog dingen doen voor werk enz wolah oh jammer is goed kom gauw langs a spoorloze zou saliha ook leuk vinden saliha was me schoonzus

04-02-2011, 04:10
leuk verhaal ga gauw verder, spannend,

Pagina's : [1] 2 3 4 5