Bekijk volle/desktop versie : Ik voel me eenzaam.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

02-02-2011, 23:35
Sinds een aantal dagen besef ik dat echte vrienden niet bestaan. Vaak moest het van mijn kant komen, heb nu letterlijk van iedereen afstand genomen. Ben zo blij met mijn liever moeder en broertje, maar toch voel ik me gekwetst en verdrietig door de mensen die in m'n leven waren en ik al die jaren heb gekend.

Waarom zijn mensen zo egoistisch?

02-02-2011, 23:36


Ik weet het niet, maar afstand nemen is het best. Heb ik 2 jaar geleden ook gedaan, en voelde mij net zo als jou nu. &Nu 2jaar later, heb ik echt het gevoel alsof dat het beste besluit in mijn leven was. Ik ben veel gelukkiger, thuis gaat het beter. Minder problemen en al die onzin. Geloof mij die gevoel gaat over lieverd,.

02-02-2011, 23:37
Beter dat je erachter bent gekomen, alleen wordt 't leven er niet altijd leuker op.

02-02-2011, 23:38
Same here girl!

Ik was altijd diegene die zei zullen we dit doen zullen we dat doen zus zo...
Van haar kant kwam NOOOIT iets..ik gaf haar leuke dingetjes van haar kant kwam nooit iets..En liegen! tegen mij zeggen dat ze niet kon maar naar iemand anders toegaan. Zeggen dat ze geen geld heeft maar de volgende dag met een nieuwe jas en tas aankomen!afspreken met haar vriendje gaat voor haar vriendin die ze jaren kent. ik heb nu besloten om geen contact meer te zoeken! Snap niet dat er geen normale meisjes meer bestaan

02-02-2011, 23:40



Citaat door Bullit.:
Ik weet het niet, maar afstand nemen is het best. Heb ik 2 jaar geleden ook gedaan, en voelde mij net zo als jou nu. &Nu 2jaar later, heb ik echt het gevoel alsof dat het beste besluit in mijn leven was. Ik ben veel gelukkiger, thuis gaat het beter. Minder problemen en al die onzin. Geloof mij die gevoel gaat over lieverd,.



Maar toch, ben nog jong. Wil vriendinnen hebben waar ik leuke dingen mee kan doen. Over een paar jaar hoop ik getrouwd te zijn en wil deze tijd goed benutten. Voel me nu al oud, alsof er niets meer gaat gebeuren. Ben echt zo blij met m'n ouders, maar toch voel ik een leegte.

Heb jij nog nieuwe mensen leren kennen? Bedankt voor je reactie trouwens.

02-02-2011, 23:43
neem een hobby

02-02-2011, 23:43

Citaat door 7ob_li_met:
Maar toch, ben nog jong. Wil vriendinnen hebben waar ik leuke dingen mee kan doen. Over een paar jaar hoop ik getrouwd te zijn en wil deze tijd goed benutten. Voel me nu al oud, alsof er niets meer gaat gebeuren. Ben echt zo blij met m'n ouders, maar toch voel ik een leegte.

Heb jij nog nieuwe mensen leren kennen? Bedankt voor je reactie trouwens.
Ik begrijp je wel, en die drang heb ik ook. Nu nog steeds, maar het lijkt alsof x op x wanneer ik iemand een kans wil geven om zich zeg maar te bewijzen. Om die vertrouwen weer te krijgen, dan gebeurd er wel iets. Nu ga ik gewoon met 2 nichtjes om die een jaar jonger zijn dan bij. Omdat ik weet dat ik ze kan vertrouwen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

02-02-2011, 23:43

Citaat door Bullit.:
Ik weet het niet, maar afstand nemen is het best. Heb ik 2 jaar geleden ook gedaan, en voelde mij net zo als jou nu. &Nu 2jaar later, heb ik echt het gevoel alsof dat het beste besluit in mijn leven was. Ik ben veel gelukkiger, thuis gaat het beter. Minder problemen en al die onzin. Geloof mij die gevoel gaat over lieverd,.

Maar toch heb je ook wel vriendinnen nodig of ja nodig om leuke dingen te doen en dat ga je dan wel missen.

02-02-2011, 23:44

Citaat door Misz_Eendje:
Beter dat je erachter bent gekomen, alleen wordt 't leven er niet altijd leuker op.



Snap niet hoe mensen zo ondankbaar kunnen zijn. Ik vergeet letterlijk geen een klein detail van al het goeds dat mensen voor mij doen. Waarom denken mensen alleen aan zichzelf. Zolang zij maar gelukkig zijn. Tfoe.

02-02-2011, 23:44

Citaat door Nadiine_:
Same here girl!

Ik was altijd diegene die zei zullen we dit doen zullen we dat doen zus zo...
Van haar kant kwam NOOOIT iets..ik gaf haar leuke dingetjes van haar kant kwam nooit iets..En liegen! tegen mij zeggen dat ze niet kon maar naar iemand anders toegaan. Zeggen dat ze geen geld heeft maar de volgende dag met een nieuwe jas en tas aankomen!afspreken met haar vriendje gaat voor haar vriendin die ze jaren kent. ik heb nu besloten om geen contact meer te zoeken! Snap niet dat er geen normale meisjes meer bestaan



Echt verrot is dat.

02-02-2011, 23:44
Vaak ben je met twee om iets te laten mislukken of slagen. Als jij constant met gevoelens zit van "hij/zij doet niks voor mij" en je laat dat die persoon niet weten, ga jij ook de mist in. Echte ware vriendschap is net zoals een relatie, je moet er tijd voor nemen en het goed willen doen. En daar heb je 2 gemotiveerde mensen voor nodig.

02-02-2011, 23:45

Citaat door loodgieter:
neem een hobby



Zou niet weten wat. Ben ook nergens goed in eerlijk gezegd.

02-02-2011, 23:46


Ghossie komen jullie der nu pas achter? Ik heb ze allang achter de rug gezet. en me gaan focussen op school, geloof, ouders etc. Krijg de tering aan die bitchjes. Ik spreek ze niet eens.

02-02-2011, 23:47

Citaat door Nadiine_:
Maar toch heb je ook wel vriendinnen nodig of ja nodig om leuke dingen te doen en dat ga je dan wel missen.
Klopt is zo, ik heb een jaar lang afgezonderd geleefd van mensen. Als iemand vroeg ga je mee mijn antwoord was altijd nee. Altijd ging ik van school naar huis en andersom. Ik zocht ook altijd mijn toevlucht in eten (Alhamdoelilah kwam ik niet aan:gniffel. Nu pas sinds een jaar doe ik weer leuke dingen, met een aantal meiden. Ik doe watleuks, maar vertrouw ze niet. &Je merkt toch bij mij meestal wel die afstandelijkheid.

02-02-2011, 23:47

Citaat door 7ob_li_met:
Echt verrot is dat.

Jah inderdaad dan vraag ik me af ben je uberhaupt wel een vriendin

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12