Bekijk volle/desktop versie : Eén op vier PVV-stemmers denkt dat Wilders minister is



Pagina's : [1] 2

02-02-2011, 22:05

Citaat:
Binnenland-Volgens een kwart van zijn kiezers is Geert Wilders minister, schrijft NRC Handelsblad vanmiddag. Het is een van de uitkomsten van een representatieve peiling die onderzoeksbureau Synovate voor de krant deed onder duizend kiesgerechtigde Nederlanders.


Opvallend is dat de populariteit van minister Gerd Leers (CDA, Immigratie en Asiel) volgens de peiling sterk gedaald is en dat vicepremier Maxime Verhagen „de minst betrouwbare minister” van het kabinet is. Mark Rutte is de op een na populairste bewindspersoon en heeft tevens de grootste naamsbekendheid. De ondervraagden kregen een lijst met namen van politici voorgelegd en Rutte werd door 97 procent van hen herkend.


De drie vrouwen in het kabinet (Van Bijsterveldt, Schultz van Haegen en Schippers) zijn aanzienlijk minder bekend, net als Hans Hillen, schrijft politiek redacteur Pieter van Os. Slechts eenderde van de ondervraagden herkende de naam van de VVD-minister van Volksgezondheid (Schippers).


Het beeld dat bestaat van PVV-leider Geert Wilders is opvallend: ruim eenvijfde van de ondervraagden denkt dat hij het meest te zeggen heeft over het huidige kabinetsbeleid. Eenzesde van de kiezers denkt dat hij minister is. Van de PVV-kiezers denkt ruim een kwart dat.
Kiezers volgen de partijlijn wat betreft het voortbestaan van het huidige kabinet. Ondervraagden met affiniteit voor GroenLinks, PvdA, SP en D66 gaan ervan uit dat dit kabinet de regeerperiode niet uitzit, onder VVD-, CDA- en PVV-kiezers is dat andersom.

bron: http://www.nrc.nl/nieuws/2011/02/02/een-op-vier-pvv-stemmers-denkt-dat-wilders-minister-is/

02-02-2011, 22:09


Wilders is minister.

02-02-2011, 22:09
hahahahahahahahahaha hou op ik kan niet meer hahahahahahahaahahah

02-02-2011, 22:10

Citaat door TYGER:
Wilders is minister.
wilders is een marionet van de terrorstaat pisrael[/B]

02-02-2011, 22:13



Citaat door TYGER:
Wilders is minister.


Sterker nog, hij is minister-president!

02-02-2011, 22:24

Citaat door lil_Marok:
Sterker nog, hij is minister-president!


Hij is bijna God voor 3 van de 4 niet-PVV stemmers.
Marokkanen en extreem Linkse krijserds zijn in elk geval wel banger voor hem dan voor God

02-02-2011, 22:26

Citaat door ponsney4:
word minister-presiden


Wordt.

02-02-2011, 22:27

Citaat door HINDUSTAN:
Hij is bijna God voor 3 van de 4 niet-PVV stemmers.
Marokkanen en extreem Linkse krijserds zijn in elk geval wel banger voor hem dan voor God

Hihi.
Wat een onzin.

02-02-2011, 22:27

Citaat door HINDUSTAN:
Hij is bijna God voor 3 van de 4 niet-PVV stemmers.
Marokkanen en extreem Linkse krijserds zijn in elk geval wel banger voor hem dan voor God


En dat blijkt uit?


Citaat door Tms_life:
On-topic:






Ik vond het ook wel funny.

02-02-2011, 22:32
Klopt. Hij is minister van asociale zaken...

02-02-2011, 22:35

Citaat door ponsney4:
ik ben berijd om mijn leven te geven voor hem

Misschien is het tijd dat iemand jou berijdt.

02-02-2011, 22:36

Citaat door Tms_life:
Kom dan naar Breda Centraal station..

TM bro, long time! Alles goed?

02-02-2011, 22:38



Citaat door Tms_life:
En jij stinkt naar knoflook..
Aiii...die zat he?

Ga je haakneus poederen en jezelf verkopen, straatmadeliefje

02-02-2011, 22:43

Citaat door Tms_life:
Alhamdoulilah ya gooya Gener4l..
Was er ff uit door de drukte op t werk joh


Met jou ook alles kits?

Alhamdoelilah gaat goed bro. Hier hetzelfde man, veel te druk met de belangrijkere zaken des levens

Goed bezig Ga zo mijn nest in. Spreek je later insha Allah. Salamalaikoem warahmatoelah.

02-02-2011, 22:43

Citaat door Tms_life:
.........................


Ga je reet wassen met zeep en vergeet niet wat water erbij te gebruiken want die stinkt nog erger dan jou knoflook..



Die opmerking is typisch van het niveau van iemand die om de 3 dagen kan douchen omdat ze met z'n 11en wonen in een 3 kamerflat

Pagina's : [1] 2