Bekijk volle/desktop versie : beu beu!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

02-02-2011, 20:29
slmmlkm

ik weet echt niet meer wat te doen of te zegen.
Het zit zo mijn man geeft me helemaal geen tijd en houd helemaal geen rekening met mijn gevoelens,terwijl hij goed weet wat ik graag heb en wat niet en wat ik wil en verwacht van hem. Wij hebben het keer op keer besproken altijd de zelfde worden een zinnen ik ben het o beu !!! hij geeft wel toe enzo een hij zegt elke keer dat het hem spijt en dat ales wel goed komt en dat hij zich zelf wel zal verbeteren enz.. maar ik zie niks van wat hij heet beloofd.Soms raakt hij mij een tijdje niet en zegt geen mooie woorden of pakt hij mij nekeer vast...dan vraag ik mij soms af of hij mij nog wel graag ziet?

ik heb echt afgezien ,huilen ,roepen enz
echt waar ik heb echt moeite gedaan een heb echt veel geduld gehad veel meer dan ik dacht .

weet iemand wat ik nog kan doen of kan zege
alstjeblieft aleen seriuese antwoorden

van jullie hoopelose zuster

slmmlkm

02-02-2011, 20:32


Doe jij wel veel voor hem? Is zijn leven wel comfortabel in die zin dat ie een huisje heeft waar hij zich prettig voelt, een vrouw die van hem houdt en zelfs schreeuwt om aandacht.

Ik zeg niet dat je het voor altijd moet doen, maar ontrek hem eens een aantal dingen waardoor het opeens minder gezellig en makkelijk wordt. Meestal beginnen ze dan vanzelf wel te praten.

02-02-2011, 20:33
Misschien moet je zn hart 'verzachten' door zelf je liefde te uiten naar hem?
Zeg ook eens vaker lieve woorden tegen hem ofzo, of iets in die trant.
Misschien dat hij dan bewuster wordt en het overneemt van je..

(Het is maar een ideetje, misschien heb je het zelfs al geprobeerd)

02-02-2011, 20:34
Heeft hy misschien een ander in het geheim? zoek dat aub goed uit.

02-02-2011, 20:36



Citaat door noona:
Doe jij wel veel voor hem? Is zijn leven wel comfortabel in die zin dat ie een huisje heeft waar hij zich prettig voelt, een vrouw die van hem houdt en zelfs schreeuwt om aandacht.

Ik zeg niet dat je het voor altijd moet doen, maar ontrek hem eens een aantal dingen waardoor het opeens minder gezellig en makkelijk wordt. Meestal beginnen ze dan vanzelf wel te praten.

ja ik doe veel voor hem veel dan wat hij verdient,nee dat is het hem juist hij praat niet graag en zeker niet over zijn gebreken een fouten tegen oover mij dat is nu het probleeem

02-02-2011, 20:37

Citaat door Kayna:
Misschien moet je zn hart 'verzachten' door zelf je liefde te uiten naar hem?
Zeg ook eens vaker lieve woorden tegen hem ofzo, of iets in die trant.
Misschien dat hij dan bewuster wordt en het overneemt van je..

(Het is maar een ideetje, misschien heb je het zelfs al geprobeerd)

ja meerdere keren

02-02-2011, 20:40

Citaat door asma_92:
Heeft hy misschien een ander in het geheim? zoek dat aub goed uit.

o nee daar wil ik eens niet an denken maar ik denk van niet alee ik ben er zelfs zeker van kan mij ook vergissen maar he herken je zo iets het vreemd gaan bedoel ik

02-02-2011, 20:40
Neem ook zelf initiatief..koop uitdagend lingerie, plan een weekend weg, wees gwn meer spontaan.

02-02-2011, 20:43

Citaat door lovelyass:
Neem ook zelf initiatief..koop uitdagend lingerie, plan een weekend weg, wees gwn meer spontaan.



en weer moet de vrouw alles uit de kast trekken omdat een man niet kan communiceren

02-02-2011, 20:44

Citaat door nnnn:
o nee daar wil ik eens niet an denken maar ik denk van niet alee ik ben er zelfs zeker van kan mij ook vergissen maar he herken je zo iets het vreemd gaan bedoel ik

Zoek het aub uit meid. hy zal niet de eerste man zijn die vreemdgaat en zeker ook niet de laatste.

02-02-2011, 20:47

Citaat door asma_92:
Zoek het aub uit meid. hy zal niet de eerste man zijn die vreemdgaat en zeker ook niet de laatste.

weet jij hoe ik het moet uitzoeken?

02-02-2011, 20:47

Citaat door lina_flower:
en weer moet de vrouw alles uit de kast trekken omdat een man niet kan communiceren


Als het niet van zijn kant komt dan heeft ze weinig keus of niet?

02-02-2011, 20:51



Citaat door lovelyass:
Als het niet van zijn kant komt dan heeft ze weinig keus of niet?

nee daar ligt het probleeem niet, ik verzorg mij heeel goed kleed mij aantreklijk voor hem enz

02-02-2011, 20:56
maar wat denken jullie wat ECHT ECHT kan helpen om weer zijn aandacht te krijgen een zijn vriendelijkheid en zijn rust en zijn respect enz

02-02-2011, 20:56
Luister aub niet naar diegene die zeggen dat hij misschien een ander heeft. Dat hoeft zeker niet zo te zijn, maar heeft je man misschien een drukke baan enz? Kan zijn dat hij daardoor minder behoefte heeft, of te veel stress?

Pagina's : [1] 2 3 4