Bekijk volle/desktop versie : Welke Dames Hebben...........



Pagina's : [1] 2

25-12-2002, 22:25
Weleens sexfantasieen?????
En zouden jullie lichamelijk contact hebben met een jongen die ECHT serieus met je wilt trouwen.Maar dat hij ze lusten niet kan onderdrukken en je af en toe wilt zoenen enzo?????????Maar wel dat jullie maagd blijven.


VAL ME NIET GELIJK WEER AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als je wilt reageren mag dat zo niet hoef niet.

25-12-2002, 22:28


ja sorry leifje ben een man dus

25-12-2002, 22:28
SEX en maagd BLIJVEN gaan niet samen!!!

25-12-2002, 22:30
Doe wat jij zelf wilt.

Altijd bewust zijn van wat je doet, en eigen verantwoordelijkheid nemen.

25-12-2002, 22:30


Hmm ja ik weet dat ik geen reacties krijg.alleen ik dacht ik waag een gokje.En sex en Maagd gaat wel.Je kan toch bijv met je Verloofde zoenen en toch maagd blijven.Dat doen vele meiden aangezien je dan toch een beetje getrouwd bent.

25-12-2002, 22:39

Citaat:
Origineel gepost door AngeliNora
Hmm ja ik weet dat ik geen reacties krijg.alleen ik dacht ik waag een gokje.En sex en Maagd gaat wel.Je kan toch bijv met je Verloofde zoenen en toch maagd blijven.Dat doen vele meiden aangezien je dan toch een beetje getrouwd bent.
AngeliNora,

Begrijp heel goed wat je bedoeld.

Zoenen als je verloofd bent?

Tegenwoordig doet m'n ergen zonder dat men verloofd is .

En ja, als je in love bent, is het gewoon heel moeilijk om dat fysiek niet kenbaar te maken. Dat is damnz gewoon moeilijk.

25-12-2002, 22:44
ewa a dames jaaaaaaaaaa selek oe safi







wela drebb rasek m3a elhiet

25-12-2002, 23:49
hahahaha die is goed (rkempoe_boy)

26-12-2002, 00:14
Het is ook altijd weer hetzelfde he. Wel of geen maagd ho cares? Doe je ding wat jij goed dunkt en anders laat je het gewoon.

26-12-2002, 00:25

Citaat:
Origineel gepost door AngeliNora
Weleens sexfantasieen?????
En zouden jullie lichamelijk contact hebben met een jongen die ECHT serieus met je wilt trouwen.Maar dat hij ze lusten niet kan onderdrukken en je af en toe wilt zoenen enzo?????????Maar wel dat jullie maagd blijven.


VAL ME NIET GELIJK WEER AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als je wilt reageren mag dat zo niet hoef niet.
Beste Angelinora ik val je niet aan hoor ik wil best wel reageren.
Wat mij opvalt is dat jij wel steeds van die rare topic plaats.
Allemaal van die belachelijke vragen die jou weer belachelijk maken.
Ewa wil je mijn mening wat kan mij toch schelen wat iemand voor sexfantasieen heeft die hoef ik absoluut niet te weten.
Als je sex wilt ga sexen als je wilt zoenen ga zoenen als je maagd wil blijven blijf maagd.
En al zou ik sexfantasieen hebben denk je dat ik die hier in details ga vertellen.
Safie zelfs je sexfantasieen zijn niet meer veilig.
Beetje respect meid je bent toch een marokkaanse ewa gedraag je er ook na.

Waar jou hoofd weer niet vol van is.
Ga trouwen wijfie als je zo op springen staat.


:melig: :melig:

26-12-2002, 00:29

Citaat:
Origineel gepost door AngeliNora
Weleens sexfantasieen?????
En zouden jullie lichamelijk contact hebben met een jongen die ECHT serieus met je wilt trouwen.Maar dat hij ze lusten niet kan onderdrukken en je af en toe wilt zoenen enzo?????????Maar wel dat jullie maagd blijven.


VAL ME NIET GELIJK WEER AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als je wilt reageren mag dat zo niet hoef niet.
Ewa als ik je kop zie dan heb ik geen fantasieen meer
but hee...ik ben geen dame

-Y-

26-12-2002, 00:35

Citaat:
Origineel gepost door AngeliNora
Weleens sexfantasieen?????
En zouden jullie lichamelijk contact hebben met een jongen die ECHT serieus met je wilt trouwen.Maar dat hij ze lusten niet kan onderdrukken en je af en toe wilt zoenen enzo?????????Maar wel dat jullie maagd blijven.


VAL ME NIET GELIJK WEER AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als je wilt reageren mag dat zo niet hoef niet.
De islam schrijft voor dat je je kuis gedraagt. Het is onzin om te zeggen dat je niks verkeerds doet als je dat ene maar niet doet. Voor mij is een meisje, dat zoent en van alles heeft gedaan behalve dat ene, geen maagd meer (geldt ook voor jongens).
Maar ik besef wel veel Marokkaanse jongeren niet zoveel om de islam geven en doen waar ze zin in hebben.

26-12-2002, 00:38



Citaat:
Origineel gepost door nomedia

Waar jou hoofd weer niet vol van is.
Ga trouwen wijfie als je zo op springen staat.
:melig: :melig:

Maar je hebt wel gelijk

26-12-2002, 00:43
Als je toegeeft aan sexlusten, en ALLAH swt niet je centrum van je hart domineert dan stel je je lusten boven ALLAH swt..

26-12-2002, 01:15

Citaat:
Origineel gepost door MeuslitriX
Als je toegeeft aan sexlusten, en ALLAH swt niet je centrum van je hart domineert dan stel je je lusten boven ALLAH swt..
Dat is echt de waarheid

Pagina's : [1] 2