Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Estee lauder foundation



02-02-2011, 17:20
He dames,

Ik heb vandaag na vele goede reviews besloten om de double wear foundation te kopen van Estee Lauder.

Ik heb hem gekocht in Ici Paris voor € 30,15 maar heb het net uitgeprobeerd thuis en het is te donker voor mijn gezicht, ik heb het wel daar getest en het leek me wel goed maar die lampen zijn daar blijkbaar toch niet zo goed.

Ik kan het niet terugbrengen staat er op de bon dus ik baal nu echt!!

Als iemand hem van me wil overkopen voor 25 euro geef ik ook nog 2 tegoedbonnen van 5 euro voor hunkemoller en ici paris.

Het is trouwens een nummer 2C1 pale almond.
http://2.bp.blogspot.com/_YrA2CXXxW0E/TTIdEdtndSI/AAAAAAAAANs/8JARcS2yGfs/s1600/eldw2.jpg
Zie link voor hoe de kleur eruit ziet.
Ik had dus de 2n1 moeten halen omdat ik heel licht ben


Hier zie je ook de bon van vandaag dus heb het niet via via gekocht ofzo.

Oja ben er trouwens wel heel tevreden over het dekt heel goed maar het voelt niet alsof je foundation op hebt.

Als iemand interesse heeft pm me maar

Gr.

02-02-2011, 19:02


Wil hem wel van je kopen maar ben zelf ook heel licht. Ben bang dat hij dadelijk te donker is.

02-02-2011, 19:16

Citaat door Katje_:
Wil hem wel van je kopen maar ben zelf ook heel licht. Ben bang dat hij dadelijk te donker is.



Wat voor kleur foundation draag je nu?
Misschien kan je ook ff eerst testen bij ici paris, maar dan raad ik je aan om de kleur ook te bekijken buiten de winkel misschien ligt het aan mij of ook weer niet dat het daar wel bij me gezicht paste.

03-02-2011, 11:36
pff ik baal echt dames, niemand die m wilt overkopen?

03-02-2011, 19:26


Dat probleem heb ik ook vaak gehad, altijd een proefmonster vragen!!!!! Zo kun je em thuis eerst uitproberen!

03-02-2011, 19:33

Citaat door Limburgse_:
Dat probleem heb ik ook vaak gehad, altijd een proefmonster vragen!!!!! Zo kun je em thuis eerst uitproberen!



Ja dat ga ik zeker de volgende keer doen en wel van 2 nummers om te kunnen vergelijken!

Ik denk dat als ik hem niet verkocht krijg maar moet bewaren tot de zomer als ik meer een tintje heb

03-02-2011, 20:22
25 is wel duur hoor. Doe m dan weg voor 15 euro.
Ik koop geen tweedehands make up.

Maar veel succes!

03-02-2011, 20:48
Ik vertrouw het zozo niet foundation van internet kopen!

03-02-2011, 21:53

Citaat door orientelqueen:
25 is wel duur hoor. Doe m dan weg voor 15 euro.
Ik koop geen tweedehands make up.

Maar veel succes!


Wat de ene duur vind, vind de ander een koopje.

En tweedehands is het niet echt, ik heb heus niet de helft al verbruikt.

03-02-2011, 21:57

Citaat door diina90:
Ik vertrouw het zozo niet foundation van internet kopen!



Zoals je op de foto kunt zien, ik heb de bon van ici paris nog met datum van gisteren.

03-02-2011, 22:12

Citaat door orientelqueen:
25 is wel duur hoor. Doe m dan weg voor 15 euro.
Ik koop geen tweedehands make up.

Maar veel succes!



het is een miskoopje en niet iets wat ze al tijdje gebruikt heeft..vind 25 met 2 kadobonnen wel ok!



meid suc6 met het vinden van een koopster

03-02-2011, 22:55

Citaat door Lailat6:
het is een miskoopje en niet iets wat ze al tijdje gebruikt heeft..vind 25 met 2 kadobonnen wel ok!



meid suc6 met het vinden van een koopster


Dankjewel!!!

04-02-2011, 21:17


Oeii jammer , het is maar dat ik nu crisis heb.. als je em over 2weken nog hebt, neem ik em wel van je over, want volgens mij is die kleur wel goed voor mij.. !

04-02-2011, 23:44

Citaat door Tijgertje21:
Oeii jammer , het is maar dat ik nu crisis heb.. als je em over 2weken nog hebt, neem ik em wel van je over, want volgens mij is die kleur wel goed voor mij.. !



Ik pm je