Bekijk volle/desktop versie : Mijn Liefde voor haar, al zo lang........



02-02-2011, 12:50
[


Ik ken een meisje, al zo lang niet echt persoonlijk, maar gewoon van zien.
Ze werkt in een winkel en ik kom, omdat ik daar wel moet komen i.v.m. boodschappen doen.

Ik ben zwaar, heavy, gruwelijk in love, ik ben stapel gek op haar.
Ik kan haar, maar niet los laten uit mijn gedachte.
Het is zelfs een keer gebeurd dat ik over haar heb gedroomd en in die droom lachte ze naar mij, nee NIET uitlachen, maar gewoon Toe lachen met een glimlach en een lieve blik.

Ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan, ik durf haar dus echt niet aan te spreken, wel heb ik soms gemerkt als ik daar kom shoppen, dat ze met een andere collega staat en mij kant op kijkt en begint te giechelen

Wat moet een jongeman doen zoals mij, om haar aandacht te krijgen, haar duidelijk te maken op een lieve, fatsoenlijke manier, dat ik gewoon stapel gek op haar ben.


Ik geef toe, ik ben een schijterd, soms heb ik een grote mond, maar als puntje bij paaltje komt dan klap ik echt dicht

Graag serieuze reactie's

Liefs Via_Via.


]

02-02-2011, 12:53


hihihihi ik zou maar actie ondernemen, voordat je haar kwijtraakt aan een ander.
Misschien telefoon nr van haar vader vragen??

02-02-2011, 12:56

Citaat door nabila-m:
hihihihi ik zou maar actie ondernemen, voordat je haar kwijtraakt aan een ander.
Misschien telefoon nr van haar vader vragen??



Dus je bedoeld Nr vragen aan haar ! van haar vader ?


Gaat dat niet een beetje snel, ik wil haar eerst heel graag beter leren kennen dat vader en ouders gebeuren komt dan nog wel.

any way thnx

02-02-2011, 12:56
vraag haar nummer gekkie, je bent helemaal smoor op der!

02-02-2011, 12:58



Citaat door via_via:

Dus je bedoeld Nr vragen aan haar ! van haar vader ?


Gaat dat niet een beetje snel, ik wil haar eerst heel graag beter leren kennen dat vader en ouders gebeuren komt dan nog wel.

any way thnx


dan laat je zien dat je serieus bent ( denk ik dan)
Of gwn haar eigen nr vragen, grote kans dat ze je afwijst als je een niet zo mooi uiterlijk hebt. of gwn enkele verstiertips van het internet uitproberen

02-02-2011, 13:06
ga ervoor probeer eerst een gesprek met haar te voeren en vergeet niet om een beetje te flirten altijd leuk

02-02-2011, 13:30

Citaat door Registratie_:
vraag haar nummer gekkie, je bent helemaal smoor op der!



Ja best wel, ze heeft iets wat mij gewoon gwn gek maakt

02-02-2011, 13:32

Citaat door nabila-m:
dan laat je zien dat je serieus bent ( denk ik dan)
Of gwn haar eigen nr vragen, grote kans dat ze je afwijst als je een niet zo mooi uiterlijk hebt. of gwn enkele verstiertips van het internet uitproberen



Dat zou wel jammer zijn, dat ze mij zou afwijzen alleen omdat ze mij niet mooi genoeg vind,ik weet zeker dat ik heel goed voor haar zal zijn.