Bekijk volle/desktop versie : zwangere vrouwen uit Belgie kom eens



Pagina's : [1] 2 3

01-02-2011, 19:51
over 2dagen moet ik na het ziekenhuis voor me suiker te laten testen maar ik weet niet of ik nuchter moet gaan of niet
wie kan me helpen?

01-02-2011, 19:53


ik ben niet van Belgie maar wat ik wel weet is dat je moet ontbijten anders is je suikergehalte te laag bij het testen. Maar ook niet te zoet ontbijten zoals jam, honing anders is het weer te hoog.

01-02-2011, 19:56

Citaat door farah20:
ik ben niet van Belgie maar wat ik wel weet is dat je moet ontbijten anders is je suikergehalte te laag bij het testen. Maar ook niet te zoet ontbijten zoals jam, honing anders is het weer te hoog.


dat is het nou net me tante die in nl woont moest wel eten en en eentje in belgie niet
maar toch bedankt

01-02-2011, 20:50
noppes niet nuchter gaan, je mag gewoon eten, je krijgt halve glas glucosewater en dan beetje water om door te spoelen. Dan moet je na een uur terugkomen Maaaaar je moet wel in het ziekenhuis blijven en niet veel bewegen, dus gewoon naar de cafetaria ofzo verder niks voor een uurtje, dan ga je terug naar hun om je bloed te trekken dan mag je naar huis

01-02-2011, 20:51


en je mag niks eten of drinken na dat drankje van hun. Voor dat uurtje dus

01-02-2011, 20:54
vanwaar in limbo ben je trouwens ?

tis toch niet hasselt huh?

01-02-2011, 21:09

Citaat door Islaamkledij:
noppes niet nuchter gaan, je mag gewoon eten, je krijgt halve glas glucosewater en dan beetje water om door te spoelen. Dan moet je na een uur terugkomen Maaaaar je moet wel in het ziekenhuis blijven en niet veel bewegen, dus gewoon naar de cafetaria ofzo verder niks voor een uurtje, dan ga je terug naar hun om je bloed te trekken dan mag je naar huis



dank je wel
ja die uitleg heb ik ook gekregen maar dat gedeelte van nuchter was ik vergeten.

van maasmechelen en jij

01-02-2011, 21:29
hasselt it isss

01-02-2011, 21:44
heey meid ik heb het vandaag gehad.
En ik moest nuchter zijn. kan je vertellen het is Super Smerig. heb het zelf moeten overgeven.

01-02-2011, 21:49

Citaat door hadeekcasawia:
over 2dagen moet ik na het ziekenhuis voor me suiker te laten testen maar ik weet niet of ik nuchter moet gaan of niet
wie kan me helpen?


oh meid ik wens je veel succes morgen

je moet nuchter zijn, en als het goed is krijg je een klein flesje, nou opdat moment lijkt het wel een liter fles die maar leeg wilt worden

het is een soort siroop maar ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OO zoet je wilt niet weten.
En dat op een lege maag, echt moest bijjna kokhalzen maar alhamdolila alles op gedronken. Echt met moeite.

Daarna moest ik een uur op de gang gaan zitten maar op een gegeven moment steeg het suiker naar mijn hoofd en mowat frisse lucht hebben.
Ben toen naar buiten gegaan en wat een opluchting, echt als ik opp de gang was gebleven was ik of flauw gevallen of had alles overgegeven.
Dan moest ik dat vieze drankje weer opdrinken.

uur later word je dus geprikt, daarna weer uur wachten en nog een keer geprikt pffffff

01-02-2011, 21:52

Citaat door Islaamkledij:
noppes niet nuchter gaan, je mag gewoon eten, je krijgt halve glas glucosewater en dan beetje water om door te spoelen. Dan moet je na een uur terugkomen Maaaaar je moet wel in het ziekenhuis blijven en niet veel bewegen, dus gewoon naar de cafetaria ofzo verder niks voor een uurtje, dan ga je terug naar hun om je bloed te trekken dan mag je naar huis


ik moest nuchter komen, en kreeg 2 volle bekers je weet wel die witte plastic

01-02-2011, 21:56
ik een halve, en dan nog 100ml water ofzo wat het was.

Trouwens je kan bij de site van je ziekenhuis meestal een folder downloaden over al die testen enzo.

Bij de virga jesse ziekenhuis (hasselt) althans.

01-02-2011, 21:57



Citaat door zina_hbiba:
ik moest nuchter komen, en kreeg 2 volle bekers je weet wel die witte plastic



ook in belgie?

01-02-2011, 22:03
als het de eerste keer is dat je test moet doen moet je ontbijten (niet te zoet)
en word je 1 keer geprikt
als je suiker te hoog is moet je nog een keer teste
dan moet je nuchter kome en word je 3x geprikt (belgie/antwerpen)

01-02-2011, 23:44
Ik ben een aantal weken terug geweest en had een afspraak in de late namiddag. Ik mocht gewoon eten. Maar amai da was dus echt vies e

Pagina's : [1] 2 3