Bekijk volle/desktop versie : Untruthful statement.



01-02-2011, 13:08




Citaat:
Artikel 15b

Als inbreuk op het auteursrecht op een door of vanwege de openbare macht openbaar gemaakt werk van letterkunde, wetenschap of kunst wordt niet beschouwd verdere openbaarmaking of verveelvoudiging daarvan, tenzij het auteursrecht, hetzij in het algemeen bij wet, besluit of verordening, hetzij in een bepaald geval blijkens mededeling op het werk zelf of bij de openbaarmaking daarvan uitdrukkelijk is voorbehouden. Ook als een zodanig voorbehoud niet is gemaakt, behoudt de maker echter het uitsluitend recht, zijn werken, die door of vanwege de openbare macht zijn openbaar gemaakt, in een bundel verenigd te doen verschijnen.

01-02-2011, 13:28



Citaat:


Dit is Nasser. Nasser is een jongen die altijd down to earth is. Hij heeft het nooit moeilijk gehad om de meiden om zijn vinger te winden, maar wilt toch liever gebondenheid vinden. Hij heeft veel meegemaakt en heeft het daarom ook moeilijk om zijn gevoelens te uiten.
[/FONT]


Citaat:
[FONT="Franklin Gothic Medium"]Dit is Lamia. Lamia is een moeilijk meisje, dat gesteld is op haar privacy. Ze heeft het erg moeilijk in de liefde, omdat ze niet snel verliefd wordt. Ze wilt haar liefde heel graag tonen, maar heeft tot nu toe nog niemand gevonden bij wie zij dat kan doen. Voor de rest is Lamia een dame die ervan houdt om zelfstandig te zijn.[/FONT]


Citaat:

[FONT="Franklin Gothic Medium"]Dit zijn Nazha en Hicham. Nazha is de beste vriendin van Lamia en Hicham is de beste vriend van Nasser. Ze zijn 3 maanden geleden getrouwd en kunnen hun geluk niet op.

Citaat:

Dit is Nizar. Nizar is een jongen met een hart van goud en wilt voor iedereen het beste. Alleen is hij snel geneigd om de mensen boven zichzelf te kiezen en dat leidt vaak naar een teleurstelling.

01-02-2011, 13:32
Inhoudsopgave.


Hoofdstuk 1.
Hoofdstuk 2.
Hoofdstuk 3.
Hoofdstuk 4.
Hoofdstuk 5.
Hoofdstuk 6.
Hoofdstuk 7.
Hoofdstuk 8.
Hoofdstuk 9.Hoofdstuk 10.
Hoofdstuk 11.
Hoofdstuk 12.
Hoofdstuk 13.
Hoofdstuk 14.
Hoofdstuk 15.
Hoofdstuk 16.
Hoofdstuk 17.
Hoofdstuk 18.
Hoofdstuk 19.
Hoofdstuk 20.
Hoofdstuk 21.
Hoofdstuk 22.

01-02-2011, 14:26
Up mooi begin meid!

01-02-2011, 15:36



Citaat door Riffia__H:
Up mooi begin meid!


Citaat door best_marokaantj:
up up uppp upp

Dank je dames!

Ik ga nu verder..

01-02-2011, 15:53


Lamia:

He, he.. Eindelijk klaar met werk. Nu snel naar huis rijden en dan mijzelf omkleden, want ik ben namelijk uitgenodigt bij Nazha en Hicham. Volgens mij houden ze iets achter, want ze deden erg geheimzinnig. Nazha had het al over een vriend van Hicham die erg interessant is. Hoop maar niet dat dat hun plannetje is, want eerlijk gezegd heb ik daar totaal geen zin in. Hij zal vast toch weer niets voor mij zijn. Precies toen ging mijn telefoon af..

'Hey Hicham!'
'Hey Lam, heb je er zin in?'

Dit is vreemd.. Hicham die mij belt om te vragen of ik zin heb in een etentje bij hun thuis?

'Ja, natuurlijk. Ben al onderweg naar huis om mij om te kleden'
'Is goed ratje, tot straks!'
'Tot straks gek'

Hicham is in de afgelopen 2 jaar dat hij met Nazha is, een van mijn beste vrienden geworden. Het is echt een schat van een man en supergoed voor Nazha en haar vrienden en familie. Ik kan begrijpen waarom Nazha zo dol is op hem en ik gun haar ook het beste. Iets in mij wilt dat geluk ook heel graag, maar ik heb het helaas nog niet gevonden.
Voor ik het wist was ik al thuis en mijn auto maakte een vreemd geluidje. Helaas ben ik geen technicus, dus liet ik het maar zitten en deed de deur open van mijn appartement. Wat had ik graag gewild dat er iemand thuis was om mij te begroeten.. Ik mis dat.
Mijn moeder is 4 jaar geleden overleden aan kanker en daarna is mijn vader na 1 jaar terug gegaan naar Marokko, om daar met een vrouw te trouwen. Ik verwijt hem niets hoor. Ik mis hun allemaal gewoon heel erg.
Voor de rest heb ik 2 broers waar ik superveel van houdt!
Ik liep naar de douch en trok al mijn kleren uit. Ik nam een heerlijke warme douch en bedacht mij dat ik moest opschieten. Snel droogde ik af en rende ik naar mijn kast toe. Wat zal ik aan doen? Hmm, dat jurkje heb ik nooit aangedaan. Deels omdat ik hem veels te bloot en sexy vind en deels omdat ik niet altijd zo zelfverzekerd ben over mijn lichaam. Nazha had hem voor mij cadeau gedaan, omdat zij vindt dat ik het eerste meisje in de wereld zal zijn bij wie zoiets prachtigs zou kunnen staan. Ze snapt niet waar mijn onzelfverzekerheid vandaan komt, omdat ''volgens haar'' elke man droomt van zoeen lichaam. Naja, meningen verschillen dan maar.
Ik greep dat jurkje uit de kast en legde hem neer op bed. Ik pakte mijn zwarte panty en trok hem aan. Ik deed mijn bh aan en liet dat jurkje over mijn lichaam heen glijden. Ik moet eerlijk toegeven; het stond mooi. Ik begon alweer met uitrekken en iets hield mij tegen.
Lamia? Waarom trek je het uit? Waarom ben je zo saai? Laat zien wat je in huis hebt, voor eens in je leven? Durf!
Ik liet het jurkje aan en begon aan mijn haren. Ik zette er grote krullen in en maakte mij lichtjes op. Zo, klaar! Het is heerlijk weer dus iets over mij heen hoefde niet. Ik nam voor de zekerheid wel een vestje mee.
Ik pakte mijn Pumps en mijn tasje en klaar was ik! .Op naar Hicham en Nazha en de 4e persoon, van wie ik niet weet wie hij/zij is. Ik startte de auto en stelde mijn navigatie in. Daar ging ik dan. Pff, ik hoor nog steeds dat vreemde geluidje uit de auto komen. Morgen maar even langs de garage. Op mijn vrije dag. Het houdt ook nooit op. Op zulke momenten zou een man echt van pas komen. Met die gedachte reed ik op de snelweg.. Ik was er bijna. Nog 3.4 km gaf de navigatie aan. Ik stopte bij een stoplicht en keek een beetje verdwaald om mij heen. Naast mij zat een bestuurder van een creme volkswagen. Ik kon het niet helpen om in mijn hoofd een flauw grapje te maken over onze auto's. Ze matchte namelijk. Ik had een creme mini en hij een creme volkswagen. Ik keek even goed de auto in en ik zag daar een jongen van waarschijnlijk Marokkaanse afkomst. Hij keek ook een beetje verdwaald om zich heen en ik kon het niet helpen, maar ik bleef naar hem kijken. Hij had iets woest aantrekkelijks aan zich. Tot ik opeens getoeter hoorde van achter en ik wakker werd geschud uit mijn droom. Ik stampte op de gas, maar was vergeten om mijn schakelbak weer in zijn 1 te zetten. De auto viel uit en iedereen werd alleen maar nog woester. Ik starte de auto supersnel en reed met volle vaart naar voren. Lamia, je bent echt een oen dacht ik bij mijzelf.
Aangekomen bij Nazha en Hicham raakte ik nog even verdwaald tussen al die straatjes. Het zijn er ook zoveel, ik weet nooit wat de navigatie bedoelt met 150 meter. Naja.. Ik had het gevonden. Tot mijn grote verbazing stond dezelfde creme volkswagen die ik daarnet zag op de oprit van Hicham en Nazha. Onee.. Dit kan niet waar zijn. Nee, hij woont hier gewoon ergens maakte ik mijzelf wijs. Ik ben van nature een grote kluns en maak dus continue blunders. Ik liep daar met mijn hakjes en belde aan..
Nazha deed de deur open en keek mij vol bewondering aan. 'Wat zie jij er prachtig uit!' Ik knikte naar Nazha om haar mond te houden, maar Hicham kwam al aanrennen.. 'Rattenplan! You look good' Ik moest giechelen door hun. Wat zijn het toch fijne mensen. Ik zou mijn leven niet kunnen voorstellen zonder Nazha. Ze was altijd al mijn beste vriendin. Ik ben sinds de middelbare school al met haar bevriend en we hebben samen gestudeert.
Ik deed mijn pumps aan en liep de woonkamer binnen. Toen ik zag wie daar binnen op de bank zat met zijn voeten op de tafel, sprong ik spontaan naar achteren en kreeg ik een zweetaanval. Onee, dat is.. Dat is.. Dat is die jongen van de stoplicht! Verman jezelf Lamia.
Ik stak mijn hand uit en stelde mij voor. 'Hallo, ik ben Lamia, aangenaam.'
'Aangenaam Lamia, ik ben Nasser. Kom je zitten?'
Ik keek hem even aan, maar ik zag geen ene grijns van een poging tot uitlachen. Hij keek mij koel in mijn ogen aan en maakte er totaal geen opmerking over. Zou die het niet doorhebben? Hmm.. Vreemd. Het viel zo erg op. Volgens mij hadden de mensen achter mij het zelfs door.
Nazha en Hicham keken ons beide verliefd aan en ik en Hicham keken hun aan alsof we net betrapt werden op een potje vrijen.
'Is er wat?' Zei Hicham.
'Nee bro. Doe Ajax op RTL 4' Zei Hicham.
Ik slaakte een diepe zucht en Hicham keek mij giechelend aan. 'Je houdt niet van voetbal he?' Zei hij.. 'Nee klopt, ik walg er eerlijk gezegd van'
Nasser keek mij van top tot teen aan en ik voelde mij meteen ongemakkelijk. Hij glimlachte.
Glimlachte die nou naar mij?
Ik hoorde Nazha al in de keuken roepen en ik liep haar richting op. Ik keek weliswaar niet om, maar ik voelde de ogen van Nasser gewoon in mijn rug prikken. Oh, Lamia, maak nou alsjeblieft geen blunder. God had mijn gebeden verhoord. Ik had het gered tot de keuken zonder enig verkeerde voetstap te zetten.


01-02-2011, 17:08

Nasser:

Onee, dat is dat meisje van de stoplicht. Ik ga niet lachen, dat is echt heel gemeen. Ze kijkt mij namelijk al aan alsof ze een spook ziet. Ze ziet er trouwen wel heel leuk uit. Ze straalt warmte uit. We stelde ons aan elkaar voor en Nazha en Hicham keken ons nogal raar aan, alsof ze wat in de planning hadden. Naja, ik zou het niet erg vinden om met zoeen mooie dame gekoppeld te worden. Ze is echt werkelijk prachtig en dat jurkje van haar is ehm.. Ja, hoe moet ik dat uitleggen. Sexy? In het echt zou ik dat natuurlijk niet zeggen, maar het is mijn gedachte maar. Ze kwam naast mij zitten en haar geur trok mij meteen aan. Tot Hicham opeens naast ons neer plofte en zij geroepen werd door Nazha. Ze stond op en liep naar de keuken. Dit was mijn kans om alles even goed te bekijken van top tot teen. Oh hemel.. Haar figuur is werkelijk prachtig. Het kwijl liep mij in de mond, toen ik opeens de hand van Hicham heen en weer zag gaan voor mijn gezicht.
Ik duwde hem weg en zei 'Fucking sukkel'

Hicham lachte keihard en zei toen: 'Leuke dame he? Ze is de beste vriendin van Nazha en aangezien jij wel wat verbinding in jouw leven nodig hebt. Iemand die er echt voor je is en je voor de volle 100% steunt, vonden ik en Nazha..'

'Stop! Hicham, stop bro. Het is een prachtige dame, maar jullie manier van koppelen gaat niet werken. Ik kijk tijdens het eten hoe de stemming tussen ons beide is en als het klopt, dan maak ik mijn eigen moves. Doen jullie alsjeblieft niets oke?'

Hicham antwoorde met: 'Oke, oke. Haha.. Je gaat haar geweldig vinden. Geloof mij. Het is echt een dame van goud'
'Hicham? Hoe is zij eigenlijk? Van jouw mening dan'

Hicham zette zich schrap en begon te vertellen: 'Lamia is een speciale dame. Toen ik haar leerde kennen via Nazha mocht ik haar meteen. Ze straalde een warmte uit, die jij vast en zeker ook had opgemerkt. Ze is 4 jaar geleden haar moeder verloren, waardoor haar hele familie in duigen is gevallen. Haar moeder was degene die de familie bij elkaar hield en dat is er nu niet meer. Ze ziet ons echt als familie en daar ben ik blij om. Ik zou haar bescheremen met alles wat ik heb. Qua innerlijk is het een fantastische dame, met pit. Ze is niet op haar mondje gevallen en is een echte onafhankelijke meid van nature, maar ze zoekt toch wel naar die verbondenheid met een jongen. Alleen heeft ze die nog niet gevonden'

'Is ze er wel naar opzoek?' vroeg ik..

'Ja zeker. Ze heeft veel contacten gehad, maar het is uiteindelijk op niets gelopen en toen kwam jij in mij op. Ik denk dat jullie echt een geweldig koppel zouden maken. Jullie passen wel bij elkaar. Zij is ook een dame die moeilijk gevoelens krijgt voor een persoon, zo ben jij ook. Dat gaat klikken. Trust me'

Ondertussen kwamen Nazha en Lamia al met de glazen etc. Hicham keek mij nog even aan en knipoogde. Daar ging die dan, achter zijn vrouwtje aan in de keuken. Wat zou ik dat toch graag ook willen. Iemand waar ik zoveel van houdt naast mij. Alleen ik en Lamia bleven over. Goed moment om even contact te leggen, dacht ik..


01-02-2011, 17:10

Citaat door Maximus.:
Upla!


Go on girl

Thanks honnepon!

01-02-2011, 19:44
Ik ga zo door meiden!

01-02-2011, 21:42
Lamia:

Tijdens het eten hadden we het erg gezellig. Ik en Nasser konden het bijzonder goed met elkaar vinden en daar genoten Nazha en Hicham natuurlijk van. Na het eten bleven we nog gezellig aan tafel terwijl Hicham en Nazha erop aandrongen om zelf de tafel af te ruimen.
Ik glimlachte laks naar Nasser en hij begon het gesprek.
'Dus Lamia, wat zijn jouw plannen voor dit weekend?'
'Nou die zijn alles behalve ruig. Mijn auto maakt de gekste geluiden, dus ben van plan om er even naar te laten kijken morgen'
'Haha, oke.. Die auto waar jij mij in zat te bespieden?'
Een warmtegolf kwam naar boven en daar zat ik dan met gloedrode wangen.
'Maak je maar geen zorgen Lamia. Ik vond het wel schattig'
'Nou, wat je schattig vind'

Nazha en Hicham kwamen met de toetjes en Nasser veranderde meteen van onderwerp en tikte mij met zijn voeten beneden de tafel. Ik moest ervan giechelen. De avond verliep prima en het was supergezellig. Nasser was een toffe gozer waar je net als Hicham goed mee kon opschieten.
Het eind van de avond naderde en ik bedankte Hicham en Nazha voor het heerlijke etentje. Nasser stond ook op en was ook van plan om te vertrekken.

'Wacht op mij, dan lopen we samen naar buiten' zei hij..
Hij gaf Hicham een hand en Nazha ook en we liepen samen naar buiten.

'Het begint frisjes te worden he? En jij hebt alleen dat jurkje aan joh.' zei Nasser.
'Oh, dat is geen probleem hoor. Ik stap zo de auto in..'
'Waar staat je auto eigenlijk?'
'Ehm, goede vraag Nasser. Ik heb altijd moeite met mijn auto terugvinden'
Ik keek een beetje rond.. Waar is die nou.. Kom op, zet mij niet nu voorschut.
'Ik zie hem al' zei ik..
'Oh, mooi. Mijn auto staat daar ook.'

We liepen samen naar de auto en ik draaide mij naar hem om.
'Nou ehm, Nasser. Het was leuk je ontmoet te hebben'
'Ja, voor mij geld hetzelfde. Je bent een leuke dame'
'Nou ehm.. Fijne avond nog. Doei..'
En ik draaide mij om. Ik wist het! Hij vond mij niet leuk. Hoe kwam ik daarop. Met mijn stomme rotkop denken dat ik echt zo woest aantrekkelijk ben. Hij kan leukere dames krijgen. Opeens hoorde ik gegiechel achter mij. Ik draaide mij met een ruk om.
'Is er wat grappigs Nasser? Waarom ben je nog niet weg?'
'Omdat jij schattig bent'
'Pardon?'
'Ja, je had toch niet echt gedacht dat ik na de hele avond jou op het oog te hebben en seintjes te geven, jou zomaar naar huis laat gaan?'
'Oh, ik wist het niet'
'Oh, Lamia? Denk je dat ik tegen iedereen zo aardig ben?'
'Ja, ik ken je niet. Ik wist niet beter'
'Je bent een leuke dame Lamia, ik wil je graag stukken beter leren kennen, als jij dat ook wilt tenminste'
'Leren kennen kan geen kwaad'
'Precies. We zitten nergens aan vast. Dus mag ik je nummer of moet ik die ook zelf zoeken?'
'Ehm, nee.. Hier heb je hem'

We deelden ons nummers uit en ik stapte de auto in. Ik kon mijn geluk niet op. Heh? Wat is dit? Sinds wanneer ben ik blij met iemands nummer. Normaal zag ik het juist alleen als een last.
Wat heeft die Nasser toch gedaan?

Tijdens het rijden kon ik mijn gedachte niet bij hem vandaan houden. Opeens begon mijn auto te waggelen en de gekste geluiden te vertonen. Mijn kilometer daalde zachtjes naar beneden en ik deed mijn gevarenlicht alvast aan. Nee, nee, nee! Niet nu. Niet nu!
En ja hoor. Mijn auto begaf het. Om half 1 s'nachts. Ik pakte mijn telefoon en zocht naar de ANWB nummer. Pff, wat een geluk heb ik ook. Tijdens het zoeken werd ik gebeld door Nasser.
'Hallo?'
'Hey, sorry dat ik je nu al begin met stalken, maar wou toch even kijken of je al thuis was.'
'Haha, ik ben verre van thuis Nasser. Was net van plan om de ANWB te bellen. Mijn auto heeft het begeven'
'Dat meen je niet? Waar sta je?'
'Bij de A4 daarzo, waarom?'
'Ik kom er nu aan. Ben in ongeveer 10 minuten bij je. Oke?'
'Nee joh. Is nergens voor nodig. Ik bel wel de ANWB en dan brengen ze deze roestbak naar de garage'
'En hoe ben jij van plan om thuis te komen Lamia?'
'Ehm, ik bel wel een taxi?'
'Dan ben ik jouw taxi voor vannacht. Ben er zo'
'Oke.. Tot zo dan maar. Bedankt.'
'Geen dank. Tot zo'
Wat lief? Hij staat zo voor mij klaar. Dat heb ik nooit meegemaakt. Ik liep naar de tankstation en belde ondertussen de ANWB. Een wachttijd van een kwartier. Jezus! Wat een nacht. Ik hangde op en nam ondertussen even een chocomelk. Nasser smste.

Ik ben al onderweg. Ben er zo. X.

Ik smste terug:

Prima hoor! Ik sta in de shell met een kop chocomelk.

Geen 2 seconde later kreeg ik weer een sms:

Pas je wel op?

Wat is hij toch schattig dacht ik..

02-02-2011, 21:10
Lovely dress though..

(up)

02-02-2011, 21:14

Citaat door fatOosz:
Up, leuk verhaal !

Dank je wel schat! Ik ga zo verder..

Citaat door Maximus.:
Lovely dress though..

(up)

Haha, thank you.

This dress is old. Ik had vorig jaar geen geld om een nieuwe te laten maken. Dit jaar ga ik mij uitleven!

02-02-2011, 21:56


upupupup aaaaaaaaaaah wat een leuk begin ga vooral zo door

03-02-2011, 21:35
Ondertussen was Nasser al gekomen en liep ik met een kop koffie naar hem toe.
'Alstublieft, voor jou' zei ik..
Hij keek me glimlachend aan en nam de kop koffie aan. 'Dus, wat is er aan de hand?'
'Ja, ik weet het dus niet. Ene moment deed alles het prima en het andere moment ging die kraken' Zei ik..
'Haha, kraken? Dat klinkt niet goed. Kom we bellen de ANWB. Het is laat en heb geen zin om in auto's te frutselen'
Nasser belde de ANWB en ik gaf hem de gegevens aan. Ze zouden er over een half uur zijn volgens hem. Ondertussen liepen we naar de KFC binnen, want ik had weer eens trek.
'Lamia? In principe is dit eigenlijk onze eerste date?'
Ik lachte.. 'Haha, is dit hoe jij onze eerste date had voorgesteld. In de KFC?'
'Ehm, ja! Waarom niet.. Lekker genieten van de chickenwings..'
Ik keek hem droog aan en Nasser schoot in de lach. 'Natuurlijk niet gekkie, maar we moeten er het beste van maken.'

Het was erg gezellig en het verbaaste mij weer eens hoe goed ik kon opschieten met Nasser. Hij was zo open en spontaan. Dat zie je niet vaak.. De ANWB zagen we aankomen rijden en we liepen er alvast naartoe.
Nasser handelde het af met hun en liet mij alvast in de auto zitten, aangezien ik alleen een jurkje aanhad en het was al ondertussen 2 uur.
Ik zag Nasser aankomen rennen. 'Ze hebben je sleutels nodig, want ze moeten ook van binnen werken. Snel! Dan kunnen we weg'. Ik pakte mijn sleutels en gaf ze snel aan Nasser.

De ANWB wagen reed weg met mijn auto achterop.. 'Daar gaat die dan, zei Nasser met een lach' Ik maakte een pruillipje en Nasser zag het. 'Ah kom op.. Voor je het weet is die terug' en gleed met zijn hand langs mijn wang. Het gevoel dat zijn hand langs mijn wang ging, gaf mij de rillingen.. Nasser merkte het op en veranderde snel van onderwerp.

'Dus.. Waarnaartuu mievrouw?'
'Naar Amstelveen haha'
'At your service' en hij startte de auto..

Onderweg hadden we het nog over van alles en nog wat. Zoals ik al zei.. We raakte niet uitgepraat en ik voelde mij raar als die mij aankeek. Dat gebeurt mij echt werkelijk waar nooit. Vreemd is het zeker. We kwamen aan bij mij thuis en het was ondertussen al 3 uur.

Hij liep voor de zekerheid met mij mee naar de deur, dat vond ik heel erg lief. Bij de deur aangekomen graaide ik even in mijn tas om de sleutels te pakken. Van schrik liet ik mijn tas op de grond vallen en Nasser keek mij vreemd aan. 'Lamia, wat is er?'
'NASSER, MIJN SLEUTELS. MIJN SLEUTELS HEB IK AAN DE ANWB GEGEVEN EN DAAR ZATEN OOK MIJN HUISSLEUTELS AAN. Hoe kan ik zo dom zijn!' Ik sloeg met mijn hand tegen mijn voorhoofd aan en keek Nasser aan. Nasser zat stiekem te giechelen. 'WAT NOU?' Zei ik..

'Dit is wel een hele stomme actie, waar zijn je reservesleutels?'
'Bij mijn broer, maar die ga ik dus echt niet nu wakker maken. Ik moet je toch vragen om mij terug te rijden naar Nazha, op mijn kosten hoor.'
'Schei uit, je gaat niet nu om 3 uur s'nachts bij Nazha aankloppen. Ga gewoon met mij mee en morgenvroeg rijden we langs de garage waar jouw auto is en halen we de sleutels'
'Nee Hicham, nee. Sorry. Ik wil liever naar Nazha.'
'Ik eet je niet op hoor' zei hij giechelend..
'Dat weet ik, maar toch'
'Ik slaap desnoods bij een vriend als je mij niet in huis vertrouwd. Oke?'

Ik dacht na en ik bedacht mij dat ik geen keus had. Naarr mijn broer om 3 uur s'nachts in de auto van een andere jongen is rampzalig en bij Nazha aankloppen om 3 uur s'nachts en slapen in de kamer van een pas getrouwd stel, aangezien hun huis nog niet helemaal klaar is, is ook geen stijl.
'Oke, ik heb geen keus denk ik he..' zei ik..
'Je hebt wel een keus, maar dit is de beste keus. Jallah kom, dan rijden we naar huis, want ik val bijna in slaap voor de deur. Hier heb je mijn jas voor de kou, want je hebt kippenvel.' Hij deed zijn jas uit en deed het om mijn schouders, wat ik overigens heel lief vond.

Waarom is hij zo lief voor mij? Ik snap het niet.. Waarom voel ik mij zo veilig bij hem?..

03-02-2011, 21:51
Nieuwe Fan meld zich!!
Heel Mooi verhaal
Plaats snel weer vervolgje
Dikke Up voor jou
Xxjes

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41