Bekijk volle/desktop versie : ben ik de enige??



Pagina's : [1] 2

20-09-2004, 10:53
Was benieuwd of er meerdere moslims zijn die zich gewoonweg irriteren aan de vage babbel van dat clubje "wij zijn allemaal veel betere moslims dan jullie want we dragen net te korte broekjes en van die lange doeken tot aan de grond"

IK WORD ECHT GEK VAN ZE.

Waar ik echt niet tegen kan zijn die blikken van..."pfff en jij bent ze3ma moslim"

Op de een of andere manier zijn ze geobsedeerd, het is gewoon een obsessie om een waanbeeld te schetsen voor de buitenwereld....zodat iedereen geloofd dat "conservatieve moslims" het perfecte leventje leiden.

20-09-2004, 11:26


Heb je het nu over het denkwijze van je ouders en/of familie?

Zo komt het namelijk wel over.

20-09-2004, 11:29

Citaat:
Origineel gepost door House
Heb je het nu over het denkwijze van je ouders en/of familie?

Zo komt het namelijk wel over.
Nee absoluut niet, dit is juist iets typerend voor de 2e generatie. Ik ben blij dat mijn familie niet is vergiftigd met deze ziekelijke manier van handelen.

Jammer genoeg dat de huidige jonge moslim niet gewoon "normaal" kan zijn. Het is altijd of het ene uiterste of het andere....alsof een middeweg geen optie is.

20-09-2004, 11:30
Ik ben een "slechtere" moslim als jou, voel je je nu beter?

20-09-2004, 11:31



Citaat:
Origineel gepost door knorknor
Ik ben een "slechtere" moslim als jou, voel je je nu beter?
nee daar gaat het mij niet om, dat moet je gewoon voor je houden. Ik heb helemaal geen behoefte om dat te horen

20-09-2004, 11:33

Citaat:
Origineel gepost door Watdenkjijdan
nee daar gaat het mij niet om, dat moet je gewoon voor je houden. Ik heb helemaal geen behoefte om dat te horen
Heel cliché, maar als je daar geen behoefte aan hebt, dan doe je je oren toch dicht?

20-09-2004, 11:49

Citaat:
Origineel gepost door House
Heel cliché, maar als je daar geen behoefte aan hebt, dan doe je je oren toch dicht?
hahahah ejwa dan lees ik het alsnog hoor

20-09-2004, 11:54

Citaat:
Origineel gepost door Watdenkjijdan
Was benieuwd of er meerdere moslims zijn die zich gewoonweg irriteren aan de vage babbel van dat clubje "wij zijn allemaal veel betere moslims dan jullie want we dragen net te korte broekjes en van die lange doeken tot aan de grond"

IK WORD ECHT GEK VAN ZE.

Waar ik echt niet tegen kan zijn die blikken van..."pfff en jij bent ze3ma moslim"

Op de een of andere manier zijn ze geobsedeerd, het is gewoon een obsessie om een waanbeeld te schetsen voor de buitenwereld....zodat iedereen geloofd dat "conservatieve moslims" het perfecte leventje leiden.
Diegene die zegt dat zij beter Moslims zijn vertrouw ik het minst .
Ik heb liever iemand die niets zegt en gewoon zijn/haar leven indeelt zoals zij denkt te horen binnen de Islam .
Je kunt niet iemand verwijten dat zij een slechte Moslim is , daar kunnen en mogen zij niet over oordelen.
Zolang jij in je zelf gelooft en je bent Moslim , dan kun je beter die anderen die denegerend over je doen de rug toekeren.Want dat zijn geen echte Moslims .

20-09-2004, 12:00
Ik begrijp het meid.. echt waar...
Ik kom het ook vaak tegen met zowel Marokkaanse meisje als jongens.. en het enige wat je kan doen is "het" negeren!

Ik bedoel iedere persoon zal toch eerst naar zichzelf moeten kijken en dan pas naar anderen..! Tegenwoordig wordt het geloof misbruikt op veel manieren.. jammer genoeg is dit een van die manier..

Negeer ze gewoon.. doe ik ook!

20-09-2004, 12:00

Citaat:
Origineel gepost door FAITHLESS128
Diegene die zegt dat zij beter Moslims zijn vertrouw ik het minst .
Ik heb liever iemand die niets zegt en gewoon zijn/haar leven indeelt zoals zij denkt te horen binnen de Islam .
Je kunt niet iemand verwijten dat zij een slechte Moslim is , daar kunnen en mogen zij niet over oordelen.
Zolang jij in je zelf gelooft en je bent Moslim , dan kun je beter die anderen die denegerend over je doen de rug toekeren.Want dat zijn geen echte Moslims .
je hebt gelijk alleen om nou te zeggen dat ze geen echte moslims zijn, dat is ook weer een hele grote uitspraak. Maar goed.

20-09-2004, 12:07

Citaat:
Origineel gepost door FAITHLESS128
Diegene die zegt dat zij beter Moslims zijn vertrouw ik het minst .
Ik heb liever iemand die niets zegt en gewoon zijn/haar leven indeelt zoals zij denkt te horen binnen de Islam .
Je kunt niet iemand verwijten dat zij een slechte Moslim is , daar kunnen en mogen zij niet over oordelen.
Zolang jij in je zelf gelooft en je bent Moslim , dan kun je beter die anderen die denegerend over je doen de rug toekeren.Want dat zijn geen echte Moslims .
Dus jij bent geen echte moslim.

20-09-2004, 12:14
Gewoon volhouden meiden! Ze zijn vermoedelijk jaloers dat ze zichzelf opsluiten in hun geloof en dat jullie je geloof bedrijven zonder jezelf op te sluiten.

20-09-2004, 12:17



Citaat:
Origineel gepost door knorknor
Dus jij bent geen echte moslim.
Die vraag kan ik niet beantwoorden en jij zeker niet dus begin er maar niet aan .

Ik verwees haar naar de mensen die haar verweten geen echte Moslim te zijn .
En zoals ik zij zijn dat naar mijn mening zelf geen echte Moslims .
Dus kan ik ze makkelijk zelf verwijten . Wat natuurlijk helemaal verkeerd is , ik weet het .


En meer ga ik niet meer zeggen , ik stap uit deze topic .

20-09-2004, 12:20

Citaat:
Origineel gepost door FAITHLESS128
Die vraag kan ik niet beantwoorden en jij zeker niet dus begin er maar niet aan .

Ik verwees haar naar de mensen die haar verweten geen echte Moslim te zijn .
En zoals ik zij zijn dat naar mijn mening zelf geen echte Moslims .
Dus kan ik ze makkelijk zelf verwijten . Wat natuurlijk helemaal verkeerd is , ik weet het .


En meer ga ik niet meer zeggen , ik stap uit deze topic .
Ik kan toch echt niets anders uit je stukje halen.

20-09-2004, 12:28

Citaat:
Origineel gepost door knorknor
Ik kan toch echt niets anders uit je stukje halen.
Vervelend jong

Als Bono geef jij altijd een andere draai aan een stukje en nu wil je opeens serieus gaan doen .

Pagina's : [1] 2