Bekijk volle/desktop versie : Ten einde raad ????



Pagina's : [1] 2

31-01-2011, 21:33
Hallo allemaal,

Ik zit met een klein probleempje..
[Vandaag ging ik namelijk wat leuks doen met mijn vriend. Het was heel erg gezellig. Hij pakte mijn bb want hij moest ff wat opzoeken, ik pakte daarna ook zijn telefoon en ging gwn beetje bij zn foto's kijken.. Opzich niks mis mee tot ik bij een map kwam waar ik een foto van een meisje zag. Toen hij dat dus ook zag, trok hij zijn telefoon uit mijn handen. Ik schrok daarvan want hij deed nooit zo geheimzinnig over zijn telefoon. De hele middag was verpest omdat ik steeds aan die foto moest denken en toen ik hem vroeg wie zij was kreeg ik een lulverhaal die nergens op sloeg te horen; dat het een vriendin was van een vriend van hem en toen hij dus een keer met zijn vrienden wat leuks ging doen, vertelde zijn vriend dat hij een meisje mee zou nemen en vroeg mn vriend hem dus wie hij mee zou nemen en had die vriend dus haar foto gestuurd naar hem en dat die foto dus nog in zn telefoon stond.

Ik weet echt niet wat ik moet doen.. Ik hou van hem, ik wil hem echt niet kwijtraken maar kan iemand mij wat advies geven wat ik kan doen ??]

B.v.d.

31-01-2011, 21:34


Het is maar een foto. Als het nu een smsje was oké.
Geef hem het voordeel van de twijfel?

31-01-2011, 21:37
nou dat hij zijn telefoon afpakte zegt al genoeg, ik zou het uitmaken, krengetje dat hij is tfoe

31-01-2011, 21:38

Citaat door DUCK_:
Het is maar een foto. Als het nu een smsje was oké.
Geef hem het voordeel van de twijfel?


Maar een foto? wie weet is het zijn andere vriendin

31-01-2011, 21:39



Citaat door na_dia:
Maar een foto? wie weet is het zijn andere vriendin


Ja want alles kan tegenwoordig

31-01-2011, 21:41
Wat je moet doen is natuurlijk jou keuze maar zoals parel moer al zegt dat hij de telefoon afpakte zegt al genoeg dat het meer is dan alleen een foto!

31-01-2011, 21:41
Mocht het verhaal waar zijn, wat gaat jou vriend uberhaupt naartoe waar zijn vrienden meisjes meenemen? Vind jij dat gewoon ok?
En mocht het verhaal niet waar zijn.. Pas op voordat ook jij een van de duizenden gebroken meiden word

31-01-2011, 21:42

Citaat door Esma.:
Ja want alles kan tegenwoordig


Om serieus antwoord te geven op je vraag. Ik denk dat hij vreemdgaat. Ik zou hem niet geloven meid

31-01-2011, 21:42

Citaat door na_dia:
Maar een foto? wie weet is het zijn andere vriendin


Als hij onbetrouwbaar is zul je dat op andere vlakken ook wel merken, nee?

31-01-2011, 21:44
Het mot niet gekker worden!


Ik zou zeggen; kijk het even aan. Als je weer zoiets tegenkomt, dan hard confronteren.

31-01-2011, 21:46

Citaat door tazarinegirl:
Wat je moet doen is natuurlijk jou keuze maar zoals parel moer al zegt dat hij de telefoon afpakte zegt al genoeg dat het meer is dan alleen een foto!



Ja toch of niet

31-01-2011, 21:46

Citaat door DUCK_:
Als hij onbetrouwbaar is zul je dat op andere vlakken ook wel merken, nee?


Dat is het ook juist, dit is de eerste keer dat hij zo deed want ik kijk wel vaker in zijn telefoon, gwn zomaar als ik eventjes niks te doen heb bijvoorbeeld. Het is ook niet eens dat ik dan gelijk naar z'n smsjes ga ofzo, het is dan meer om gwn naar z'n fototjes te kijken ..

31-01-2011, 21:48


topicstarter waarom reageer je niet op mij hé

31-01-2011, 21:49

Citaat door Esma.:
Dat is het ook juist, dit is de eerste keer dat hij zo deed want ik kijk wel vaker in zijn telefoon, gwn zomaar als ik eventjes niks te doen heb bijvoorbeeld. Het is ook niet eens dat ik dan gelijk naar z'n smsjes ga ofzo, het is dan meer om gwn naar z'n fototjes te kijken ..


Gewoon goed je ogen open houden in het vervolg.
Wie weet was het de nieuwste verovering van een van zijn vrienden.
Als je met zo'n rare gedachtes in je hoofd zit zul je er op de een of andere mss onbewuste manier voor zorgen dat het niet meer zo botert en dat hij uiteindelijk WEL vreemd gaat. Avoid the bullshit maar ook niet naïef zijn.

31-01-2011, 21:49

Citaat door DUCK_:
Als hij onbetrouwbaar is zul je dat op andere vlakken ook wel merken, nee?


Hoeft niet. Wat moet hij met een foto van een meisje in zijn tel, en dan ook nog schrikken en snel zijn tel afpakken.

Pagina's : [1] 2