Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk gynaecoloog



Pagina's : [1] 2

31-01-2011, 12:15
Hallo dames,

ik heb een verwijsbrief gekregen van de dokter om naar de gynaecoloog te gaan.

ik vroeg mij af .. als ze beneden moeten voelen bij je dooos .. kan je daardoor ontmaagd worden ?

31-01-2011, 13:36


Weten sommige meiden nog steeds niet dat je pas ontmaagd ben als meneer 3aloush erin geboord heeft?


Maar meid ik snap wel wat je bedoelt maar daar hoef je niet bang voor te zijn..

31-01-2011, 15:30

Citaat door Tijgertje21:
Weten sommige meiden nog steeds niet dat je pas ontmaagd ben als meneer 3aloush erin geboord heeft?


Maar meid ik snap wel wat je bedoelt maar daar hoef je niet bang voor te zijn..


Jawel hahaha maar, als die eendenbek of hoe het ook maar heet derin gaat . ik heb gehoord gaat best diep enzo. dus vandaar ik vroeg mij even af.

31-01-2011, 15:35
oh jawel hoor,het is echt net een dildo
ze vragen wel eeerst of je nog maagd ben
maar ze steken het enorm enorm diep
het deed afschuwlijk pijn
maar hmdhl ben ik genezen,ik had kanker
en men moeder wilde het niet dat ik het deed omdat ik ontmaagd werd
hahha,ouders tegenwoordig,volg je hart,
maagd of ontmaagd,zolang je van jezelf weet dat je niets verkeerds doe

ps ,ga naar een vrouwelijke
bij een man is het best schaamteloos

31-01-2011, 15:38



Citaat door sunamila:
oh jawel hoor,het is echt net een dildo
ze vragen wel eeerst of je nog maagd ben
maar ze steken het enorm enorm diep
het deed afschuwlijk pijn
maar hmdhl ben ik genezen,ik had kanker
en men moeder wilde het niet dat ik het deed omdat ik ontmaagd werd
hahha,ouders tegenwoordig,volg je hart,
maagd of ontmaagd,zolang je van jezelf weet dat je niets verkeerds doe

ps ,ga naar een vrouwelijke
bij een man is het best schaamteloos



ja zie dat bedoel ik
nou ik wou liever een man eigenlijk.
Want een vriendin van mij is bij hem geweest en hij heeft haar moeder ook behandeld. op de wereld gezet. ze zeggen dat hij heel erg goed is en heel aardig weet je wel vooral omdat ik zo gestrest ben

en de andere die je hebt die zijn echt gatverr en ik heb ook gehoord dat die vrouwelijke harder en ruwer zijn dan de mannelijke.



alleen ja wat moet je dan zeggen ja ik ben geen maagd meer door een eendebek hahaha




hmdl dat je bent genezen.

31-01-2011, 15:42
Meid het is haraam om je bij een man te laten behandelen. Mocht je ziek zijn dan pas bij een vrouw.

31-01-2011, 15:45
als je geen keuze hebt dan moet je bij een man,
mijne was een goede ga ik nog steeds naartoe voor controle etc
maar andere was idd een ruwe maar ze had oude materiaal,
je moet je ook ontspannen,
verschrikkelijk gwn,
je gaat je dood schamen om je benen open te doen voor die vrouw laat staan die man,

31-01-2011, 15:47
Als ik geen keuze heb dan helemaal niets. Het laatste wat ik zou doen is bij een man, overigens heb je heus wel keuze en kan je ook bij een vrouwelijke gynaecoloog gaan.

31-01-2011, 15:47

Citaat door sunamila:
als je geen keuze hebt dan moet je bij een man,
mijne was een goede ga ik nog steeds naartoe voor controle etc
maar andere was idd een ruwe maar ze had oude materiaal,
je moet je ook ontspannen,
verschrikkelijk gwn,
je gaat je dood schamen om je benen open te doen voor die vrouw laat staan die man,



klopt. en daarom wil ik toch dan liever die man , ik ben daar al vet zenuwachtig voor, maar goed wel minder dan bij andere mannen of bij van die vrouwen die helemaal niet zachtjes doen

31-01-2011, 15:50

Citaat door LAYDNAWAL:
Walgelijk!


walgelijk of niet meid. ik wil later kinderen kunnen krijgen. dus wat voor kut onderzoek ik ook moet dan doe ik dat!!!!!!!!!

31-01-2011, 15:50
Je kan ook gewoon zeggen dat mijn reactie overbodig is. Ik wijs je hier alleen maar op, doe ermee wat je zelf wilt.

Het is al haraam om je te laten behandelen door een vrouw indien het een gevaar is. Laat staan een man.

31-01-2011, 15:51

Citaat door Shisa:
walgelijk of niet meid. ik wil later kinderen kunnen krijgen. dus wat voor kut onderzoek ik ook moet dan doe ik dat!!!!!!!!!

Ooh en dan kan jij je niet laten behandelen door een vrouw? Omdat je hebt gehoord dat net juist een man goed is?

31-01-2011, 15:51


ladywal

als je symptonen hebt van een tumor zou je het dan toch niet doen???
gelukkig heb ik het gedaan,meid je moet het zeker doen,
red jezelf voordat het te laat is,

wat heb jij precies?wat zei je dokter??

31-01-2011, 15:52

Citaat door LAYDNAWAL:
Je kan ook gewoon zeggen dat mijn reactie overbodig is. Ik wijs je hier alleen maar op, doe ermee wat je zelf wilt.

Het is al haraam om je te laten behandelen door een vrouw indien het een gevaar is. Laat staan een man.



ja dus dan maar geen onderzoek en geen kinderen om me maar niet te laten onderzoeken omdat het haram is ?

nou dan ga ik wel voor vergiffenis vragen want een leven zonder kids is geen kids voor mij!

31-01-2011, 15:53

Citaat door LAYDNAWAL:
Je kan ook gewoon zeggen dat mijn reactie overbodig is. Ik wijs je hier alleen maar op, doe ermee wat je zelf wilt.

Het is al haraam om je te laten behandelen door een vrouw indien het een gevaar is. Laat staan een man.



WAAR HAAL JIJ JE KENNIS?
JOU LOGICA?

ALS JIJ ZAL BEVALLEN
DAN ZUL JIJ OOK BEHANDELT WORDEN EN ZE OOK MANNELIJKE COLLEGA'S
WAT ZOU JIJ DOEN?
THUIS BEVALLEN?

VERLAAT DEZE TOPIC JE ZIT DE KENNIS TE VERROTTEN

Pagina's : [1] 2