Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat zal ik doen?



30-01-2011, 21:11
Ik heb supersupersupermooie pumps gehaald. Ik was al een jaar op zoek naar deze pumps en nu eindelijk mijn maat!

MAAR... bij mn linkervoet zit de pump net een beetje te strak bij mn vierde teentje.. En nu twijfel ik dus. De dame van de schoenenwinkel zei dat ik ze nog moet uitlopen maar de pumps zijn van suede dus kan dat wel?

Wat zouden jullie doen? Een maat groter halen is geen optie.

30-01-2011, 21:28


Bij de linkerschoen een stevige boterhamzakje met water vullen. Vervolgens zet je dit zakje stevig in de schoen en zet je je schoen in de vriezer. Doordat het water uitzet zal je schoen ietsjes groter worden. Dont worry, je schoen zal niet kapotgaan. Heb dit meerdere malen gedaan met succes!

30-01-2011, 21:42
Serieus? Ik heb al van alles gelezen van natte kranten tot aan douchen met de schoenen aan

Ik ga 't meteen doen! Kan ik ze morgen dan al aan?

30-01-2011, 21:52

Citaat door EBW:
Ik heb supersupersupermooie pumps gehaald. Ik was al een jaar op zoek naar deze pumps en nu eindelijk mijn maat!

MAAR... bij mn linkervoet zit de pump net een beetje te strak bij mn vierde teentje.. En nu twijfel ik dus. De dame van de schoenenwinkel zei dat ik ze nog moet uitlopen maar de pumps zijn van suede dus kan dat wel?

Wat zouden jullie doen? Een maat groter halen is geen optie.

heelveel krant nat maken en in je pums doen laat 2 dagen blijven en daar na heb je goede maat

30-01-2011, 22:08


Heb je foto?

30-01-2011, 22:59

Citaat door EBW:
Serieus? Ik heb al van alles gelezen van natte kranten tot aan douchen met de schoenen aan

Ik ga 't meteen doen! Kan ik ze morgen dan al aan?


Haha, je krijgt inderdaad super veel tips op het internet. De vraag is alleen werkt het.

Ja, je zult ze morgen vast en zeker aan kunnen doen! Als ik jou was zou ik ze wel 1 uur op kamertemperatuur laten verwarmen anders worden jou voetjes ijsklontjes