Bekijk volle/desktop versie : Chaos op luchthaven Caïro



Pagina's : [1] 2 3 4

30-01-2011, 19:17

CAIRO


Duizenden toeristen, werknemers van buitenlandse ondernemingen en bezorgde Egyptenaren zijn zondag neergestreken op de luchthaven van Caïro in de hoop het land snel te kunnen verlaten. Vrijwel alle vluchten zijn vertraagd en de vraag is vele malen groter dan het aanbod.



„Wij zijn vrijdag aangekomen voor een 12-daagse cruise op de Nijl”, vertelt Dorothy Redding, een 62-jarige Amerikaanse toeriste. „Het duurde uren voor we in het hotel waren. Het was een nachtmerrie. Ik heb alleen de piramides gezien, vanuit het raam van de hotelkamer. Nu vliegen we naar Amsterdam, of waar dan ook naartoe, zolang we hier maar weg zijn.”
Ondanks een oproep van het luchthavenpersoneel om het vliegveld te verlaten en de veiligheid van een hotel op te zoeken, zijn veel mensen gebleven. Sommigen gaven daarmee gehoor aan een oproep van hun werkgever of reisagentschap om het land te verlaten.



http://www.telegraaf.nl/buitenland/8880303/__Chaos_op_luchthaven_Caro__.html?sn=binnenland,bu itenland

30-01-2011, 19:55


och wat zijn ze bang...

30-01-2011, 19:58

Citaat door LovES_NaBjE:
och wat zijn ze bang...


Zou jij dat niet zijn. als je vast zit op een vreemde luchthaven terwijl de stad spreekwoordelijk in brand staat

30-01-2011, 20:02

Citaat door AirbusA380:
Zou jij dat niet zijn. als je vast zit op een vreemde luchthaven terwijl de stad spreekwoordelijk in brand staat


Nee ik zou meedoen

30-01-2011, 20:02



Citaat door LovES_NaBjE:
och wat zijn ze bang...

Het heeft niks met bang zijn te maken. Meer met "caught between a hard place and a rock..."

30-01-2011, 20:04

Citaat door Skutsjesiler:
Het heeft niks met bang zijn te maken. Meer met "caught between a hard place and a rock..."


Als ik daar was zou ik echt niet weg willen vindt het wel bijzonder om mee te mogen maken.

30-01-2011, 20:07

Citaat door LovES_NaBjE:
Als ik daar was zou ik echt niet weg willen vindt het wel bijzonder om mee te mogen maken.


Ik zou ook blijven, van gisteren of zelf eergisteren is geweten dat Egyptair zijn vluchten ging terugdraaien, dus zinloos om daar te zitten bibberen terwijl er kamers in hotels leegstaan. Het Egyptische volk zal de toeristen niets doen.

30-01-2011, 20:11

Citaat door LovES_NaBjE:
Als ik daar was zou ik echt niet weg willen vindt het wel bijzonder om mee te mogen maken.

Hangt er vanaf of je er geborgen weet. Zou ik nu in Egypte zitten, dan zou ik er niet op stel en sprong weg hoeven. Enerzijds omdat je geschiedenis voor je ogen ziet gebeuren, anderzijds omdat ik een aantal Egyptenaren zo goed ken dat ik weet dat ik daar niet in onoverkomelijke problemen zou komen.

30-01-2011, 20:11

Citaat door AirbusA380:
Ik zou ook blijven, van gisteren of zelf eergisteren is geweten dat Egyptair zijn vluchten ging terugdraaien, dus zinloos om daar te zitten bibberen terwijl er kamers in hotels leegstaan. Het Egyptische volk zal de toeristen niets doen.


Nee dat denk ik ook niet en daarbij maak je dat soort dingen nauwelijks mee dus wel spannend

30-01-2011, 20:13

Citaat door Skutsjesiler:
Hangt er vanaf of je er geborgen weet. Zou ik nu in Egypte zitten, dan zou ik er niet op stel en sprong weg hoeven. Enerzijds omdat je geschiedenis voor je ogen ziet gebeuren, anderzijds omdat ik een aantal Egyptenaren zo goed ken dat ik weet dat ik daar niet in onoverkomelijke problemen zou komen.


Heb je in ieder geval iets om over te praten,dat je erbij bent geweest toen er geschiedenis werdt gemaakt

30-01-2011, 20:15

Citaat door LovES_NaBjE:
Nee dat denk ik ook niet en daarbij maak je dat soort dingen nauwelijks mee dus wel spannend


inderdaad

30-01-2011, 21:54
ik zou ook niet terug willen komen ..ik bleef daar ,heb ik weer een smoes om niet te werken

30-01-2011, 21:55



Citaat door Diamandtje:
ik zou ook niet terug willen komen ..ik bleef daar ,heb ik weer een smoes om niet te werken

Werkschuw tuig!

30-01-2011, 21:58

Citaat door Skutsjesiler:
Werkschuw tuig!

laat me ja ..word soms ook moe van werken

30-01-2011, 22:06
jaar geleden wilde in dec 2010 op vakantie naar Tunesie... heb spijt van dat ik het niet gedaan heb.

Ik begrijp die mensen dus niet...

Pagina's : [1] 2 3 4