Bekijk volle/desktop versie : ..♥ Wedding of her dreams ♥..



30-01-2011, 18:47

Salam 3likoum dames,

Mijn nicht is inmiddels verloofd, en wil aankomende zomer Insha'Allah haar bruiloft houden. Nu wil ik haar bij iedere stap bijstaan, en helpen waar ik ook maar kan. Een persoonlijke weddingplanner als het ware.. Maar weet eerlijk gezegd niet zo goed waar ik op moet letten, wat ik kan verwachten, waar ik mee moet beginnen etc.. Vandaar dat ik jullie hulp vraag.

De bruiloft wordt dus aankomende zomer in Marokko gehouden, we willen een zaal in omgeving Zaio.

Alle hulp/tips is welkom!

Choukran


30-01-2011, 19:16


Begin eerst met het maken van een stappenplan/checklist. Belangrijkste is om samen een budget vast te stellen zodat jij weet welke diensten binnen haar budget passen.

30-01-2011, 19:21
To-do-list:

- Zaal
- Neggafa
- Catering
- DJ/Artiest
- Fotograaf
- Bruidsjurk

Ik kan ff niet op iets anders komen Ze moeten ook in Marokko werken.

30-01-2011, 19:27
Je hebt ook negaffa, cateringbedrijven, DJ, etc ook in Marokko. Ik denk dat het extra kosten met zich meebrengt als je iemand vanuit hier huurt (denk ik). Weet natuurlijk niet hoe het zit met kwaliteit en of daar een groot verschil in zit, maar dat zou je je in kunnen verdiepen.

Belangrijkste is dat je de grote dingen, zoals; zaal, catering, fotograaf, etc ruim van te voren regelt.. zodat je je in de tussentijd op de kleine dingen kunt focussen.