Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Lanvin dames sneakers



Pagina's : [1] 2

30-01-2011, 13:16
hoi allemaal,

Wie van jullie weet waar je nog meer Lanvins kunt vinden, behalve bij de Shoebaloo, Eleganza en de Rode Loper?

Alvast bedankt!

P.s ik zoek die donkerbeige, met zwarte lak neus, en zwarte veters!

30-01-2011, 13:18


deze


30-01-2011, 13:30
Bij Caeser kun je ze ook halen.. Alleen die jij wilt hebben zit niet bij de nieuwe collectie. Hebben ze in Amsterdam geen Lanvin store?

30-01-2011, 13:32
Ik ben bij de shoebaloo geweest, en ook daar hadden zij ze niet. Ze zeiden dat het de zomer of winter collectie was van 2010. Ik wil echt deze hebben.
In amsterdam hebben ze geen Lanvin store nee.

Bedoel jij Ceasar Rotterdam?

30-01-2011, 13:36



Citaat door Knuffeligmeisje:
Ik ben bij de shoebaloo geweest, en ook daar hadden zij ze niet. Ze zeiden dat het de zomer of winter collectie was van 2010. Ik wil echt deze hebben.
In amsterdam hebben ze geen Lanvin store nee.

Bedoel jij Ceasar Rotterdam?


Ja, als het van de vorige collectie was dan zijn ze moeilijk te vinden. Misschien dat ze het nog ergens hebben of online bestellen of zo.

Jup die, ik ben laatst nog naar Caesar geweest en heb toen donkerblauwe Lanvin's gehaald. Maar de schoenen de jij wilt zag ik niet. Ze hebben wel beige, maar de neus van die schoen is ook beige

Die jij wilt hebben zijn echt nice

30-01-2011, 13:39

Citaat door XxStrawberryxX:
Ja, als het van de vorige collectie was dan zijn ze moeilijk te vinden. Misschien dat ze het nog ergens hebben of online bestellen of zo.

Jup die, ik ben laatst nog naar Caesar geweest en heb toen donkerblauwe Lanvin's gehaald. Maar de schoenen de jij wilt zag ik niet. Ze hebben wel beige, maar de neus van die schoen is ook beige

Die jij wilt hebben zijn echt nice


Ik zag bij de shoebaloo ook zwarte, met zwarte lak neus..maar die blauwe veters vond ik niet mooi. Die beige waar jij t over hebt he, is die neus daarvan ook lak of niet? Ik zou ook andere kunnen halen, maar deze wil ik echt t liefst

30-01-2011, 13:45

Citaat door Knuffeligmeisje:
Ik zag bij de shoebaloo ook zwarte, met zwarte lak neus..maar die blauwe veters vond ik niet mooi. Die beige waar jij t over hebt he, is die neus daarvan ook lak of niet? Ik zou ook andere kunnen halen, maar deze wil ik echt t liefst


Ik vond ze juist vet, vanwege het blauw. En ik heb er zwarte veters bij gekregen, dus ik kan het ook afwisselen. Ik ben gek op donkere kleuren. Maar ik neem die beige Lanvin's er gewoon extra bij. Leuk voor in de lente.

Ja, die zijn lak. Ik ga even foto plaatsen. One sec x

30-01-2011, 13:47
Dit zijn ze. Echt toffe schoenen voor de lente


30-01-2011, 13:48
wauw! Bsahha meid!

Alleen ik moet echt een donkere kleur hebben, ik draag niet vaak kleur. Ik wil of donkerbruin, of zwarte of beige. Ik zal nog wel een kijkje nemen bij die ceasar waar jij t over hebt, en in de pc hoofdstraat in amsterdam. Hopelijk heb ik daar wat meer geluk!

30-01-2011, 13:55

Citaat door Knuffeligmeisje:
wauw! Bsahha meid!

Alleen ik moet echt een donkere kleur hebben, ik draag niet vaak kleur. Ik wil of donkerbruin, of zwarte of beige. Ik zal nog wel een kijkje nemen bij die ceasar waar jij t over hebt, en in de pc hoofdstraat in amsterdam. Hopelijk heb ik daar wat meer geluk!


Ja, daarom heb ik die donkerblauwe genomen.. ben meer van donkere kleuren. Dus ik begrijp waarom je die van de vorige collectie wilde hebben. Die beige die ik net geplaatst heb, ga ik er als extra bij nemen.

Je had ook donkerbruine van de vorige collectie. Ze waren maar 200 euro bij Caesar. Neem gauw een kijkje. Heb je trouwens de rest van de nieuwe collectie gezien?

30-01-2011, 13:58

Citaat door XxStrawberryxX:
Ja, daarom heb ik die donkerblauwe genomen.. ben meer van donkere kleuren. Dus ik begrijp waarom je die van de vorige collectie wilde hebben. Die beige die ik net geplaatst heb, ga ik er als extra bij nemen.

Je had ook donkerbruine van de vorige collectie. Ze waren maar 200 euro bij Caesar. Neem gauw een kijkje. Heb je trouwens de rest van de nieuwe collectie gezien?



Kijk, als ze je zwarte veters erbij geven...dan is dat wel ideaal wollah! Waren die maar 200, meen je dat nou?
Haha, extra genomen alsof ze een koopje zijn! Ik moet lachen om je.

Ik ga deze week kijken bij Ceasar! Ik heb alleen bij de Shoebaloo gekeken, en die collectie was echt beperkt!

30-01-2011, 14:12

Citaat door Knuffeligmeisje:
Kijk, als ze je zwarte veters erbij geven...dan is dat wel ideaal wollah! Waren die maar 200, meen je dat nou?
Haha, extra genomen alsof ze een koopje zijn! Ik moet lachen om je.

Ik ga deze week kijken bij Ceasar! Ik heb alleen bij de Shoebaloo gekeken, en die collectie was echt beperkt!


Ja, daarom. Ik had die zwarte veters er niet bij verwacht. Dus das wel tof. Want die blauwe veters vond ik ook minder.

Ja, die donkerbruine waren 200. Van de wintercollectie. De blauwe die ik gehaald heb waren 345. Haha, ik ben er nog niet zeker van hoor. En schoenen zijn er om te dragen

Ja zeker doen. De wintercollectie is voor 50% afgeprijsd. Dus 200 maar. En donkerbruin zat er ook bij. Donkergrijs ook. Dus wel doen! En zo snel mogelijk. Want die schoenen gaan hard. Klopt, bij Shoebaloo is de collectie altijd beperkt. Je hebt daar wel bijna alle merken, maar zo weinig.

Op de site van shoebaloo kun je de collectie Lanvin's bekijken.

http://www.shoebaloo.nl/collection.php?id=35

Als je. En ik zie zwarte Lanvin's met glazend neusje staan. Alleen de stof van de rest van de schoen is verpest..

30-01-2011, 14:19



Citaat door XxStrawberryxX:
Ja, daarom. Ik had die zwarte veters er niet bij verwacht. Dus das wel tof. Want die blauwe veters vond ik ook minder.

Ja, die donkerbruine waren 200. Van de wintercollectie. De blauwe die ik gehaald heb waren 345. Haha, ik ben er nog niet zeker van hoor. En schoenen zijn er om te dragen

Ja zeker doen. De wintercollectie is voor 50% afgeprijsd. Dus 200 maar. En donkerbruin zat er ook bij. Donkergrijs ook. Dus wel doen! En zo snel mogelijk. Want die schoenen gaan hard. Klopt, bij Shoebaloo is de collectie altijd beperkt. Je hebt daar wel bijna alle merken, maar zo weinig.

Op de site van shoebaloo kun je de collectie Lanvin's bekijken.

http://www.shoebaloo.nl/collection.php?id=35

Als je. En ik zie zwarte Lanvin's met glazend neusje staan. Alleen de stof van de rest van de schoen is verpest..


Echt leukkk, ik vind die zalm kleur met zwarte neus en zwarte veters wel leuk..maar die kan ik moeilijk combineren omdat ik simpelweg bijna nooit roze of zalm draag. Maar die collectie is dus voor 50% afgeprijsd zei je, dus 200 euro?

Wel stom dat de winkel kei weinig modellen heeft, op de site staan ze bijna allemaal!

Ik moet echt deze week langsgaan! Echt dom ben ik, was wel naar rdam geweest..maar wist niets van van deze winkel! Is die gewoon in de stad?

30-01-2011, 14:37

Citaat door Knuffeligmeisje:
Echt leukkk, ik vind die zalm kleur met zwarte neus en zwarte veters wel leuk..maar die kan ik moeilijk combineren omdat ik simpelweg bijna nooit roze of zalm draag. Maar die collectie is dus voor 50% afgeprijsd zei je, dus 200 euro?

Wel stom dat de winkel kei weinig modellen heeft, op de site staan ze bijna allemaal!

Ik moet echt deze week langsgaan! Echt dom ben ik, was wel naar rdam geweest..maar wist niets van van deze winkel! Is die gewoon in de stad?


Die is ook mooie ja. En dat probleem heb ik ook. Ik draag nauwelijks zalmkleurige kleding. Dus dan moet je weer kleren aanschaffen die bij je schoenen matchen.

Ik bedoel de vorige wintercollectie is bij Caesar afgeprijsd en zijn dus 200. De schoenen op de site van Shoebaloo zijn de lente/zomercollectie en die zijn gewoon 345.

Klopt.. ik was deze week nog naar Shoebaloo en ik zag ze lang niet allemaal staan. Dus het wordt echt winkels afgaan.

Ah joh, je kon het niet weten Ja, die is gewoon in het centrum te vinden in de straat Karel Doormanstraat. Naast Sundays ( zonnebank .

Dus als je weer gaat zeker checken. Ze verkopen ook maar 3 merken, dus je kan makkelijk vinden wat je zoekt. Succes meid

30-01-2011, 14:57
Ow ik snap je nu, de winter collectie van 2010.
Ja dat klopt ook wel, gewoon kledingen kopen die erbij matchen idd.

Dat is wel ideaal..dat ze maar 3 merken verkopen. Ik denk dat de Shoebaloo daarom zo beperkt is, zij verkopen bijna alle merken.

Hey schat, dankjewel voor je hulp!

Ik laat het je weten als ik ze gevonden heb, wish me luck haha!

x

Pagina's : [1] 2