Bekijk volle/desktop versie : Telefoon abbo (GSMWEB.Nl)



Pagina's : [1] 2

29-01-2011, 21:44
Salaam,

Op 10 december 2010 heb ik een BB Bold 9780 met T-mobile abonnement aangevraagd via gsmweb.nl.

nu bijna 2 maanden verder heb ik mijn BB nog steeds niet, ik heb iets van 6/7 keer gebeld, elke keer vertellen ze dat de aanvraag nog door T-mobile goedgekeurd moet worden.

het contract kan ik ook niet annuleren

wwat moet ik nu?

29-01-2011, 21:57



Citaat door -Amazigh:
Salaam,

Op 10 december 2010 heb ik een BB Bold 9780 met T-mobile abonnement aangevraagd via gsmweb.nl.

nu bijna 2 maanden verder heb ik mijn BB nog steeds niet, ik heb iets van 6/7 keer gebeld, elke keer vertellen ze dat de aanvraag nog door T-mobile goedgekeurd moet worden.

het contract kan ik ook niet annuleren

wwat moet ik nu?


Als de aanvraag nog niet goedgekeurd is, is er toch nog geen sprake van een contract. Of begrijp ik het verkeeerd? Volgens mij kun je het dan gewoon annuleren.

29-01-2011, 22:04

Citaat door Opzoek-meid:
Als de aanvraag nog niet goedgekeurd is, is er toch nog geen sprake van een contract. Of begrijp ik het verkeeerd? Volgens mij kun je het dan gewoon annuleren.


zei zeggen dat de aanvraag in behandeling is bij t-mobile (al 6weken lang) en drm kan ik em niet annuleren.

29-01-2011, 22:19
Je zal naar t-mobile moeten bellen en zeggen dat je al maanden/weken wacht op je telefoon. Als ze dan nog zeggen dat het in behandeling is raad ik je aan om de abonnement te annuleren, dat moet je er dan gewoon bij zeggen.

29-01-2011, 22:27



Citaat door Account:
Je zal naar t-mobile moeten bellen en zeggen dat je al maanden/weken wacht op je telefoon. Als ze dan nog zeggen dat het in behandeling is raad ik je aan om de abonnement te annuleren, dat moet je er dan gewoon bij zeggen.


Ik ben zelfs naar t-mobile gegaan, maar zei zeggen dat ik naar gsmweb moet bellen omdat ik het via gsmweb heb besteld.

heb al vaker met gsmweb gebeld en annuleren gaat ook niet meer.

29-01-2011, 22:35

Citaat door -Amazigh:
Ik ben zelfs naar t-mobile gegaan, maar zei zeggen dat ik naar gsmweb moet bellen omdat ik het via gsmweb heb besteld.

heb al vaker met gsmweb gebeld en annuleren gaat ook niet meer.


Wacht nog een week af, zodra er dan niks meer is moet je een klacht indienen bij beide.

29-01-2011, 22:48

Citaat door Account:
Wacht nog een week af, zodra er dan niks meer is moet je een klacht indienen bij beide.

als het goed is, is het al geregeld.
iemand heeft mij gepmt die bij t-mobile werk en wil dat contract annuleren.
maar bedankt voor je hulp!

29-01-2011, 23:41
raar dat het zo lang duurt, ik had binnen 3 dagen mijn tel binnen

30-01-2011, 00:32
gewoon zeggen dat je joep van het hek gaat contacteren dat hij maar weer eens dit op twitter moet zetten. ik weet zeker dat ze je bb persoonlijk gaan brengen haahha google maar eens ze zijn als de dood voor hem. wa alaikum salam

30-01-2011, 14:23

Citaat door oumsaffiya:
gewoon zeggen dat je joep van het hek gaat contacteren dat hij maar weer eens dit op twitter moet zetten. ik weet zeker dat ze je bb persoonlijk gaan brengen haahha google maar eens ze zijn als de dood voor hem. wa alaikum salam

wie is dat

Citaat door Glamourwoman__:
Geflashed!


meyek

30-01-2011, 14:24

Citaat door MeYouOne:
raar dat het zo lang duurt, ik had binnen 3 dagen mijn tel binnen


Ja, klopt meestal heb ik em ook binnen een week binnen

30-01-2011, 15:25

Citaat door -Amazigh:
Salaam,

Op 10 december 2010 heb ik een BB Bold 9780 met T-mobile abonnement aangevraagd via gsmweb.nl.

nu bijna 2 maanden verder heb ik mijn BB nog steeds niet, ik heb iets van 6/7 keer gebeld, elke keer vertellen ze dat de aanvraag nog door T-mobile goedgekeurd moet worden.

het contract kan ik ook niet annuleren

wwat moet ik nu?


Neem contact op met GSMWEB.. Zowiezo hoef je deze maanden niet te betalen en ik zou even kijken in de voorwaarde wat hierover staat en dat tegen ze gebruiken

30-01-2011, 16:25


Vraagje over blackberry versie t-mobile

Ik wil graag een los toestel kopen, blackberry bold 9780. Dus ik ben op internet gaan kijken welke aanbieding het beste is... Nu zie ik dat de t-mobile versie flink goedkoper is. Weet iemand waar dit mee te maken heeft? Staat er dan met koeienletters T-mobile op de blackberry? of gaat het enkel om de provider?

Kijk onderstaande link, het scheelt iets van 40euro.

http://www.studentmobiel.nl/gsmshop/product/8563/Blackberry%209780%20Bold?internet=54&plan_id=175&p rovider_id=1

30-01-2011, 16:36

Citaat door -Amazigh:
Salaam,

Op 10 december 2010 heb ik een BB Bold 9780 met T-mobile abonnement aangevraagd via gsmweb.nl.

nu bijna 2 maanden verder heb ik mijn BB nog steeds niet, ik heb iets van 6/7 keer gebeld, elke keer vertellen ze dat de aanvraag nog door T-mobile goedgekeurd moet worden.

het contract kan ik ook niet annuleren

wwat moet ik nu?




Een contract (overeenkomst) is een afspraak tussen 2 of meer partijen, waardoor er rechten en plichten ontstaan. De ene partij moet een prestatie leveren. De andere partij heeft recht op deze prestatie.

Je gaf net aan dat het nog goedgekeurd moet worden, dit lijkt me dat er nog geen contract is afgesloten.

Vaak krijg je een brief thuis opgestuurd met een handtekening, in dit geval T-mobile/Gsmweb waarbij jij ook die van jou moet neer zetten.

Zolang dit niet is gebeurd is er geen sprake van een contract.

Het niet leveren van een telefoon kan een wanprestatie zijn, en leiden tot een contractsbreuk als ik het goed heb

30-01-2011, 18:08
Jou overeenkomst kan je laten vervallen aangezien je al 2 maanden wacht op je telefoon. Heb je geen bevestiging of iets dergelijks mogen ontvangen waarin staat binnen welk termijn jij de telefoon moet ontvangen. Jij hebt een overeenkomst (art. 6:217 lid 1 BW) met GSMWEB. T-mobile heeft op dit ogenblik niets mee te maken. Gezien de tot standkoming van de overeenkomst met GSMWEB en jij al 2 maanden op je telefoon wacht, kan je deze overeenkomst laten vervallen op grond van artikel 6:221 lid 1 BW.
Schrijf ze een brief waarin je aangeeft dat het jou te lang duurt en dus afwijkt van de overeenkomst.

Vertrouwend en hopelijk je voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je nog juridisch advies willen dan hoor ik het graag!

Aleikoem salam wr wb,

Anoe123

Pagina's : [1] 2