Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse jongens en petjes!



Pagina's : [1] 2

28-01-2011, 13:24
Ik heb een serieuze vraag aan de Marokkaanse jongens die een pet dragen.

Waarom dragen jullie een pet niet zoals een pet gemaakt is om te dragen?

Waarom zit de achterkant helemaal strak, en staat je pet op je kop in plaats van over je kop?

Hoe blijft zo'n losse pet op je kop eigenlijk vast zitten? Gebruiken jullie lijm of onzichtbare elastiekjes?

Ik zag laatst weer zo'n trieste Marokkaan met dat petje. Hij werkte bij de McDonalds, en bij de McDonalds moet je een pet dragen. Hij droeg dat petje van de McDonalds op de Marokkaanse manier.

Zegt jullie manager niets over jullie draagwijze?

Een tip van mij. Ik weet niet wat jullie ervan vinden als jullie in de spiegel kijken, maar jullie staan echt voor lul.

28-01-2011, 13:26


haha zoveel woorden nodig? er is zoveel mis met zoveel verschillende mensen...dat het belangrijker is om op jezelf te letten

28-01-2011, 13:26
hou toch je smoel

28-01-2011, 13:26
oh jij valt dus op jongens

28-01-2011, 13:27



Citaat door nabila-m:
hou toch je smoel


Jij bent zeker zo'n gouden tand wijfie met dat ene groen rode petje.

28-01-2011, 13:27

Citaat door nabila-m:
hou toch je smoel


hou je nog beetje van me

28-01-2011, 13:28

Citaat door TYGER:
Ik heb een serieuze vraag aan de Marokkaanse jongens die een pet dragen.

Waarom dragen jullie een pet niet zoals een pet gemaakt is om te dragen?

Waarom zit de achterkant helemaal strak, en staat je pet op je kop in plaats van over je kop?

Hoe blijft zo'n losse pet op je kop eigenlijk vast zitten? Gebruiken jullie lijm of onzichtbare elastiekjes?

Ik zag laatst weer zo'n trieste Marokkaan met dat petje. Hij werkte bij de McDonalds, en bij de McDonalds moet je een pet dragen. Hij droeg dat petje van de McDonalds op de Marokkaanse manier.

Zegt jullie manager niets over jullie draagwijze?

Een tip van mij. Ik weet niet wat jullie ervan vinden als jullie in de spiegel kijken, maar jullie staan echt voor lul.


Sommige Marokkanen kunnen ipv een petje beter een keppeltje dragen gezien hun slechte daden en trieste acties! Baaaaaaaahhhhh ben blij dat ik verrrrrrrr van alle Marokkanen woon.

28-01-2011, 13:28
nee hoor ik vind gewoon dat je eens een keer op jezelf mag letten ipv altijd topics te openen over anderen. Wie ben jij dan? mr. perfect?

28-01-2011, 13:28

Citaat door Weeswaarachtig:
Sommige Marokkanen kunnen ipv een petje beter een keppeltje dragen gezien hun slechte daden en trieste acties! Baaaaaaaahhhhh ben blij dat ik verrrrrrrr van alle Marokkanen woon.
Joden zijn geen slechte mensen.

28-01-2011, 13:29

Citaat door Weeswaarachtig:
Sommige Marokkanen kunnen ipv een petje beter een keppeltje dragen gezien hun slechte daden en trieste acties! Baaaaaaaahhhhh ben blij dat ik verrrrrrrr van alle Marokkanen woon.


correctie: je bent blij dat jij gekrikt wordt door een nigger..

ga zo door...

28-01-2011, 13:29

Citaat door nabila-m:
nee hoor ik vind gewoon dat je eens een keer op jezelf mag letten ipv altijd topics te openen over anderen. Wie ben jij dan? mr. perfect?


Ik krijg juist vaak te horen dat ik teveel topics over mezelf open.

Het is ook nooit goed.

28-01-2011, 13:32
A joh, zou je toch niet moeten storen... wat maakt het uit hoe ze hun pet dragen. Eenieder heeft zo zijn eigen styl waar hij/zij zich prettig bij voelt.

zolang ze maar wat aantrekken.

28-01-2011, 13:32



Citaat door nabila-m:
nee hoor ik vind gewoon dat je eens een keer op jezelf mag letten ipv altijd topics te openen over anderen. Wie ben jij dan? mr. perfect?
Die nickname bestaat al

28-01-2011, 13:33
Ja, ik geef je gelijk.

28-01-2011, 13:34
straks ga je een topic openen..hoe de marokkaanse jongens condooms gebruiken..

Pagina's : [1] 2