Bekijk volle/desktop versie : mooie witte tafellakenstof in antwerpen, waar?



28-01-2011, 13:22
ik wil voor mijn hennadag thuis een mooie tafellaken hebben. maar waar vind ik zo'n stof in Antwerpen?

mijn moeder heeft van die bedrukte tafellakens en dat vind ik niet mooi.

dus waar in Antwerpen kan ik stof kopen voor een witte mooi tafellaken?

29-01-2011, 15:35


Ik Zou Zeggen Als Je Goedkoop Wil Een Stoffenwinkel Binnen Gaan En Daar Kan Je Wit Dik Stof Kopen En Is Beste Mijn Nichtje Heeft Het Zo Gedaan

29-01-2011, 19:11
Nee het hoeft niet echt goedkoop te zijn, het moet gewoon mooi kwaliteit zijn. Op de Turnhoutsebaan is er NIETS.

31-01-2011, 21:19
Misschien bij winkels zoals Gifi, Brico ( gordijnafdeling), je weet nooit waar je iets moois kan vinden.

Is er nog iets dat je zoekt??

31-01-2011, 21:28



Citaat door fritje:
Misschien bij winkels zoals Gifi, Brico ( gordijnafdeling), je weet nooit waar je iets moois kan vinden.

Is er nog iets dat je zoekt??

Nee man brico

Ik zoek nog veeeeeeeeeeeeeel!

31-01-2011, 21:35
haha lach maar, echt hoor; niet tussen de MDF-platen en voegmortel, maar bij de gordijnafdeling hebben ze ook van die voorverpakte gordijnen die je eventueel kan gebruiken als laken, satijnen enzo,.... wat heb je te verliezen, behalve wat tijd dan,...

31-01-2011, 21:50

Citaat door fritje:
haha lach maar, echt hoor; niet tussen de MDF-platen en voegmortel, maar bij de gordijnafdeling hebben ze ook van die voorverpakte gordijnen die je eventueel kan gebruiken als laken, satijnen enzo,.... wat heb je te verliezen, behalve wat tijd dan,...

Als ik er voorbij rijd doe ik dat zeker!

31-01-2011, 22:08
je kan eens op de woensdagmarkt gaan zien op de sint jansplein. bij een belg die verkoopt ook meestal goedkope stoffen.

31-01-2011, 22:25

Citaat door hayam:
je kan eens op de woensdagmarkt gaan zien op de sint jansplein. bij een belg die verkoopt ook meestal goedkope stoffen.

Goede tip! Welke tram of bus rijdt daar voorbij? Weet je dat? En om hoe laat is dit?

31-01-2011, 22:31

Citaat door BruidjeToBe:
Goede tip! Welke tram of bus rijdt daar voorbij? Weet je dat? En om hoe laat is dit?

je kan het eens opzoeken op http://www.delijn.be en het is s'morgens markt.

31-01-2011, 22:32
Bedankt om te antwoorden, ik ga echt eens gaan. Waar ligt Sint Jansplein alweer?

31-01-2011, 22:36

Citaat door BruidjeToBe:
Bedankt om te antwoorden, ik ga echt eens gaan. Waar ligt Sint Jansplein alweer?
antwerpen in de buurt van handelstraat .