Bekijk volle/desktop versie : Ervaringen fotografie Aliana-Design



Pagina's : [1] 2

28-01-2011, 12:59
HOi Allemaaaaal,

Deel hier julllie ervaringen over Fotografie Aliana-Design....ben benieuwddd wil hen namelijk gaan doen op mijn bruiloft, maar ben nog aan het twijfelen..

28-01-2011, 13:02


Waarom ben je aan het twijfelen? .. Zij is 1 van de betere.. Gewoon nemen! Zij is spijtig genoeg bezet op mijn datum! .

Tenzij je op 17 september gaat trouwen, dan hoef je haar niet te nemen! .

Ik lach maar met je! ..

28-01-2011, 13:10
Sorry maar vind haar echt niks, heb vriendinnen die haar hebben gehad. En buurmeisjes, ik snap nog steeds niet dat een fotograaf "debeste' is maar 50centimeter is zo pak je echt niet de beste shots.

Haar fotos zijn echt niet professioneel, en haar site geeft al meer dan genoeg aan.

Vind dat onze marokkaanse fotograven echt nog even een opleiding moeten gaan volgen voordat ze aan zo een vak beginnen.


28-01-2011, 13:41
http://www.khamisa.nl

28-01-2011, 14:00


dank je meiden...nou ik vind dat haar site er wel goed uit ziet....

28-01-2011, 14:02

Citaat door Widiiiiiiiiii:
Waarom ben je aan het twijfelen? .. Zij is 1 van de betere.. Gewoon nemen! Zij is spijtig genoeg bezet op mijn datum! .

Tenzij je op 17 september gaat trouwen, dan hoef je haar niet te nemen! .

Ik lach maar met je! ..


aahah nee meid ik trouw inschallah op 11 juni hihi heb jij haar ooit meegemaakt? iedereen zegt wat anders...de ene zegt is geod andere zegt van niet pfff wordt gek van alles...ahha

28-01-2011, 14:03

Citaat door larachegirl:
dank je meiden...nou ik vind dat haar site er wel goed uit ziet....

wat is haar site ?

28-01-2011, 14:08
dit is hun site http://www.aliana-design.nl/

03-10-2011, 15:14
Voor degene die negatief praten. Pure afgunst of jaloezie! Had eerst ook mijn twijfels omdat ik ze niet echt kende, hoewel hun site mooie foto's heeft. Als je dan een paar negatieve reacties leest raak je huiverig, maar alhamdolilah beinvloedt dat nooit mijn beslissing. Heb ze dan eindelijk meegemaakt en in 1 woord GEWELDIG sla3nbi! Het fijne vond ik al dat ze een site hadden en hun prijzen er gewoon op zetten, i.v.t. andere fotograven die soms wisselen qua prijzenpakket. Complimenten aan Aliana en m.n. Asma, een schat van een meid die precies weet hoe in te springen en wat te doen. Je voelt je gerust en kunt haar blindelings vertrouwen.

Voor degene die moeite hebben met bovenstaande te geloven, nee ik ben geen familie of vriendin of wat dan ook. Ben gewoon een onpartijdig iemand die er niet tegen kan als men een ander afzeikt om zijn eigen zakken te vullen terwijl die ander juist geweldig is, alhamdolilah! Gun elkaar ook eens wat en wees gewoon eerlijk!

Voor degene die nog op zoek zijn, ik kan Aliana met een gerust hart aanraden, bekijk hun site en maak je eigen keuze.

03-10-2011, 15:38

Citaat door Femme20:
Voor degene die negatief praten. Pure afgunst of jaloezie! Had eerst ook mijn twijfels omdat ik ze niet echt kende, hoewel hun site mooie foto's heeft. Als je dan een paar negatieve reacties leest raak je huiverig, maar alhamdolilah beinvloedt dat nooit mijn beslissing. Heb ze dan eindelijk meegemaakt en in 1 woord GEWELDIG sla3nbi! Het fijne vond ik al dat ze een site hadden en hun prijzen er gewoon op zetten, i.v.t. andere fotograven die soms wisselen qua prijzenpakket. Complimenten aan Aliana en m.n. Asma, een schat van een meid die precies weet hoe in te springen en wat te doen. Je voelt je gerust en kunt haar blindelings vertrouwen.

Voor degene die moeite hebben met bovenstaande te geloven, nee ik ben geen familie of vriendin of wat dan ook. Ben gewoon een onpartijdig iemand die er niet tegen kan als men een ander afzeikt om zijn eigen zakken te vullen terwijl die ander juist geweldig is, alhamdolilah! Gun elkaar ook eens wat en wees gewoon eerlijk!

Voor degene die nog op zoek zijn, ik kan Aliana met een gerust hart aanraden, bekijk hun site en maak je eigen keuze.
Jij hebt gesproken Koel wahed rzak djeloe.. Je kan je mening geven maar niet zwart gaan maken inderdaad..

28-12-2011, 09:37

Citaat door Femme20:
Voor degene die negatief praten. Pure afgunst of jaloezie! Had eerst ook mijn twijfels omdat ik ze niet echt kende, hoewel hun site mooie foto's heeft. Als je dan een paar negatieve reacties leest raak je huiverig, maar alhamdolilah beinvloedt dat nooit mijn beslissing. Heb ze dan eindelijk meegemaakt en in 1 woord GEWELDIG sla3nbi! Het fijne vond ik al dat ze een site hadden en hun prijzen er gewoon op zetten, i.v.t. andere fotograven die soms wisselen qua prijzenpakket. Complimenten aan Aliana en m.n. Asma, een schat van een meid die precies weet hoe in te springen en wat te doen. Je voelt je gerust en kunt haar blindelings vertrouwen.

Voor degene die moeite hebben met bovenstaande te geloven, nee ik ben geen familie of vriendin of wat dan ook. Ben gewoon een onpartijdig iemand die er niet tegen kan als men een ander afzeikt om zijn eigen zakken te vullen terwijl die ander juist geweldig is, alhamdolilah! Gun elkaar ook eens wat en wees gewoon eerlijk!

Voor degene die nog op zoek zijn, ik kan Aliana met een gerust hart aanraden, bekijk hun site en maak je eigen keuze.
Helemaal met je eens. Mijn vriendin had haar ook genomen en het waren prachtige foto's en ook de dvd zag er goed uit. Ze doet haar werk heel goed vind ik.

28-12-2011, 10:44
Goeie ervaringen ermee, en ik ben bijna 6 jaar geleden getrouwd

28-12-2011, 11:10


Zij is goed hoor!!

17-04-2012, 14:40
allah i hfed NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER!!!!!!!!!!!!!!!! WAT EEN SLECHTE FOTOGRAAF!!!!!!!!!!!!!

17-04-2012, 20:20

Citaat door casa2012:
allah i hfed NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER!!!!!!!!!!!!!!!! WAT EEN SLECHTE FOTOGRAAF!!!!!!!!!!!!!
wat vond je slecht eraan? ik ken 2 personen die haar als fotograve hebben genomen en beiden hadden mooie prachtige foto's en dvd's.

Pagina's : [1] 2