Bekijk volle/desktop versie : mensen man...



27-01-2011, 20:57
Deze zielige HBO studente..
heeft spiek tips nodig!!!!!!!!!!!!!!
Helpen jullie haar mee brainstormen!????

27-01-2011, 21:58


je etui volplakken met kleine briefjes
rond om je pen, op je geodriehoek op je gum etc.
of gewoon goed leren, hahaha

27-01-2011, 22:49

Citaat door takkesot:
je etui volplakken met kleine briefjes
rond om je pen, op je geodriehoek op je gum etc.
of gewoon goed leren, hahaha

Op meeste HBO-scholen mag je etui niet op tafel hebben. Alleen een pen en eventueel rekenmachine

27-01-2011, 23:13
mag je een grafische rekenmachine gebruiken?
daar kan je alles inzetten

31-01-2011, 12:53


Ik gebruik helemaal geen rekenmachine!

31-01-2011, 12:56
alles op een zakdoekje schrijven en dan zogenaamd steeds je neus snuiten en beetje nep niezen.

Of je regelt een tentamenblaadje en schrijft daar alles op. Je doet dan alsof je op dat blaadje werkt.Dat valt minder op dan wanneer je gewoon ander soort papier gebruikt. Snap je wat ik bedoel?

31-01-2011, 13:01

Citaat door S2000:
alles op een zakdoekje schrijven en dan zogenaamd steeds je neus snuiten en beetje nep niezen.

Of je regelt een tentamenblaadje en schrijft daar alles op. Je doet dan alsof je op dat blaadje werkt.Dat valt minder op dan wanneer je gewoon ander soort papier gebruikt. Snap je wat ik bedoel?

je tweede optie gebruik ik tegenwoordig!

31-01-2011, 13:26

Citaat door lamiae_:
je tweede optie gebruik ik tegenwoordig!


hihii die is cool he. Maar ik heb al heel lang niet meer gespiekt. Sinds middelbare school niet meer. Ik durf het niet. Ben een mietje geworden : p

31-01-2011, 13:53
pdf bestand in je iphone en die gebruiken tijdens je tentamen.

Zij zullen denken dat je je telefoon op tafel hebt neergezet alleen omdat het eventueel jou dwars zou gaan zitten in je broek.

Vergeet niet je helderheid te verminderen zodat deze minder opvalt en wanneer zij je zullen pakken dan zullen zij alsnog geen zaak tegen je hebben omdat zij niks kunnen bewijzen dat je daadwerkelijk aan het spieken was of dat je je tel op stil aan het zetten was

31-01-2011, 14:43
In de deksel van je rekenmachine, doe ik altijd.
Klein papiertje, en dan vastplakken met plakband. Is zo gedaan. Of aan de achterkant van je rekenmachine.

Nooit gepakt

31-01-2011, 15:01
Meid toch, spieken is iets voor de middelbare school. Op het Hoger Onderwijs kun je dat echt niet maken. Stel je voor dat je wordt gepakt, hoe gênant is dat?!

01-02-2011, 23:23

Citaat door Schim:
Meid toch, spieken is iets voor de middelbare school. Op het Hoger Onderwijs kun je dat echt niet maken. Stel je voor dat je wordt gepakt, hoe gênant is dat?!

Je moet toch wat!
!
Af en toe heb ik last van een black out terwijl ik vet heb zitten leren..
Iwa ja dat vind ik vet zonde!

02-02-2011, 18:30



Citaat door lamiae_:
Je moet toch wat!
!
Af en toe heb ik last van een black out terwijl ik vet heb zitten leren..
Iwa ja dat vind ik vet zonde!


haha dat is een origineel excuus, zou er bijna intuinen haha

Dat lijkt me ook behoorlijk balen. Dan zou ik me meer focussen op het voorkomen dan zulke black outs, door meer te ontspannen voor de toets, betere nachtrust enz.

05-02-2011, 23:46
Je kan alles opnemen op je mobiel of mp3.
Oordoppen onder je hoofddoek of een sjaal omdoen zodat je die niet ziet... En afspelen maar!

De zakdoek truc is ook erg goed. Ze zullen je nooit vragen om je zakdoek in te zien..