Bekijk volle/desktop versie : Gijzelaars te koop!



Pagina's : [1] 2

19-09-2004, 09:19

Citaat door AlZawahiri:
'Italiaanse gijzelaars verkocht aan al-Zarqawi'
De Irakezen die twee Italiaanse vrouwen hebben ontvoerd, hebben hen mogelijk aan de leider van al-Qaeda in Irak, al-Zarqawi, verkocht. Dat zegt een Iraakse onderminister.


Hulporganisatie
Volgens onderminister al-Bayati van Buitenlandse Zaken zijn de twee, die voor een hulporganisatie werkten, door een bende ontvoerd, met de bedoeling hen aan militanten te verkopen.

Falluja
Simona Pari en Simona Torretta werden begin september samen met twee Iraakse medewerkers in de hoofdstad Bagdad ontvoerd. Al-Bayati heeft aanwijzingen dat ze zijn overgebracht naar de opstandige stad Falluja.

bron : Rtl Nieuws
.

19-09-2004, 09:40


Tja, het schijnt dat de arabieren een lang verleden hebben in vrouwen- en slavenhandel.

Dus er is hier niets nieuws aan de gang.

Het toont maar weer dat een mensenleven voor dit soort mensen geen enkele waarde heeft.
Ook zijn deze lui totaal niet begaan met het lot van Irak en de Irakezen.
het enige waar het hen om gaat zijn AMERIKAANSE dollars.

19-09-2004, 10:10
Alleen je nick is eigenlijk al reden genoeg om jou niet serieus te nemen.

Maar om je even te informeren; Het zijn niet de Amerikanen die in Irak autobommen af laten gaan in of bij winkelstraten. Dat zijn de BUITENLANDSE terroristen als Al Zawahiri die in Irak net zo weinig te zoeken hebben als de Amerikanen.

Idioten als Al Zawahiri zijn er de schuld van dat de Amerikaanse en de Engelse troepen nog steeds niet begonnen zijn met hun terugtrekking. Zolang dat soort idioten in Irak actief blijven zal er geen vrede zijn en zullen de Amerikanen blijven.

19-09-2004, 12:53
misplaats om te lachten over het lot van onschuldige gijzelaars

19-09-2004, 12:57



Citaat:
Origineel gepost door Peej
Tja, het schijnt dat de arabieren een lang verleden hebben in vrouwen- en slavenhandel.

Dus er is hier niets nieuws aan de gang.

Het toont maar weer dat een mensenleven voor dit soort mensen geen enkele waarde heeft.
Ook zijn deze lui totaal niet begaan met het lot van Irak en de Irakezen.
het enige waar het hen om gaat zijn AMERIKAANSE dollars.
Ben ik helemaal met je eens, alleen jammer dat je niet inziet dat de vrouw in ons geloof veel meer rechten heeft dat in dit geval een Amerikaan, je zou ze zo kunnen vergelijken met waardevolle personen die veel dollars op zullen brengen.

En dat is dan maar goed ook, dat ik namelijk een teken dat wij moslims ons NOOIT gewonnen zullen geven. Wij zijn echte krijgers. Ook al met een aardappelmesje trekken wij testrijden om ons land en religie teverdedigen!! Luister goed!! Verdedigen!!!

Ik insa allah zal dat altijd zo blijven!!

Groetjes van Hamas_C!

PS. Mocht je nog meer Amerikanen tekoop hebben, en je bied mij korting dan koop ik er wel een dozijn.!!

19-09-2004, 13:02

Citaat:
Origineel gepost door AlZawahiri
Zeg dat maar tegen die kanker amerikanen en die kut Joden.
Ooit de essentie van bepaalde woorden begrepen?

Dit soort agressieve uitspraken wens ik hier niet te lezen.

Indammen.

19-09-2004, 13:05

Citaat:
Origineel gepost door Heiba
Ooit de essentie van bepaalde woorden begrepen?

Dit soort agressieve uitspraken wens ik hier niet te lezen.

Indammen.
Ik dacht dat dit behoort tot vrijheids van meningsuiting. Of heb ik dat mis??

Want ik kan jou 164,45 voorbeelden geven van dat het tegen ons gebeurt. Ons = Moslims!

Groetjes van Hamas_C!!

19-09-2004, 13:31

Citaat:
Origineel gepost door AlZawahiri
Ten eerste wil ik je erop wijzen dat ik niet degene ben die de Jihaad voert in Irak, maar mijn boezemvriend Al Zarqawi.

De Amerikanen hebben helemaal niets te zoeken in Irak, deze hele oorlog is ILLEGAAL, het is begonnen mede door inmening van de Joden die zich bedriegt voelden door Saddam Hoessein.

Elke Amerikaan die zich in Irak bevindt is een bezetter, men moet geen onderscheid maken.
De Amerikanen hebben aangegeven nog voor het einde van het jaar Irak te willen verlaten. Elke aanslag is een legitimering van de US om niet eerder weg te kunnen en feitelijk is dat ook zo. De US zal niet weg willen als er een burgeroorlog uitbreekt zodra ze vertrokken zijn. De internationale gemeenschap zal de US sterk veroordelen als ze een puinhoop achterlaten als ze vertrekken en de US kan zich dit niet permitteren nu zelfs de VN het een illegale oorlog noemt.

Hoe meer aanslagen des te langer de US zal moeten blijven in Irak.

19-09-2004, 13:32

Citaat:
Origineel gepost door Hamas_C
Ik dacht dat dit behoort tot vrijheids van meningsuiting. Of heb ik dat mis??

Want ik kan jou 164,45 voorbeelden geven van dat het tegen ons gebeurt. Ons = Moslims!

Groetjes van Hamas_C!!
Zucht...

Dat soort uit de lucht gegrepen uitspraken zonder enigerlei argumentaties.

Lees zelf wat je schrijft.

Wat hebben Amerikanen met Oncologische kwesties van doen?

Wat hebben Joden met de vrouwelijke geslachtsdelen van doen?

Je scheldt. Schelden is niet gewenst. Jouw stelling heeft geen enkele toegevoegde waarde aan deze discussie behalve dat omstanders duidelijk kunnen lezen dat je gefrustreerd bent en generaliseert.

19-09-2004, 15:05

Citaat:
Origineel gepost door AlZawahiri
De Amerikanen hebben een grote fout begaan, ze haddenvan te voren moeten bedenken dat zoiets kon gebeuren, en volgens mij wisten ze dat ook.

Ik vind dat ze nu de concequenties moeten aanvaarden, en de situatie accepteren zoals die nu is.

Des te langer de US zal blijven, des te meer aanslagen er zullen volgen.
En wie worden slachtoffer van deze aanslagen? Volgens mij vooral juist de Irakese bevolking want zij zijn het die vooral door deze aanslagen getroffen worden. Amerikanen rijden in tanks, de Irakese burgers zijn te voet, of in gewone auto's. Wie worden er het meest getroffen als er weer een bom afgaat? Ik heb vooral beelden gezien van verminkte Irakese burgers.

19-09-2004, 15:18

Citaat:
Origineel gepost door Hamas_C
Ben ik helemaal met je eens, alleen jammer dat je niet inziet dat de vrouw in ons geloof veel meer rechten heeft dat in dit geval een Amerikaan, [color=red]je zou ze zo kunnen vergelijken met waardevolle personen die veel dollars op zullen brengen. [color]

En dat is dan maar goed ook, dat ik namelijk een teken dat wij moslims ons NOOIT gewonnen zullen geven. Wij zijn echte krijgers. Ook al met een aardappelmesje trekken wij testrijden om ons land en religie teverdedigen!! Luister goed!! Verdedigen!!!

Ik insa allah zal dat altijd zo blijven!!

Groetjes van Hamas_C!

PS. Mocht je nog meer Amerikanen tekoop hebben, en je bied mij korting dan koop ik er wel een dozijn.!!
Wat hebben deze vrouwen aan de rechten die ze volgens de Islam hebben wanneer ze als vee worden verhandeld voor een paar dollar.

Alleen het feit dat deze vrouwen gewoon doorverhandeld worden geeft al aan dat deze gijzelnemers totaal GEEN respect hebben voor vrouwen en hun rechten.
Dan kun je nog dagen lullen over de rechten die de vrouw in de Islam heeft.

19-09-2004, 15:46

Citaat:
Origineel gepost door AlZawahiri
Zolang die Irakezen zich blijven aanmelden bij de Politie, om zo samen te werken met de Amerikanen zullen ze getroffen worden door aanslagen.
En dat daar dan onschuldige mannen, vrouwen en kinderen voorbij lopen maakt dan niet uit?

Pagina's : [1] 2