Bekijk volle/desktop versie : Thermenholiday



26-01-2011, 22:02
http://www.thermenholiday.nl/index.asp?cid=80

Hoi,

Ik heb een paar vragen over de Thermenholiday Sauna.
Vragen:
Hoeveel kost het?
Wat zit er allemaal bij inbegrepen?
Ik wil graag bubbelbad,zwembad en sauna?
Ik begrijp de prijzen op de site niet?
Klopt het dat het dan gewoon 30 euro is (29,50) of komen er nog wat kosten bij? Of is dat alleen als je massage wilt enso?

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik weet dat ze op de eerste dinsdag van de maand je met badkleding mag zwemmen.

Ik ga naar Schiedam is het daar leuk?

gr. en bedankt

27-01-2011, 15:38


Hee meid,

Ik ben in december geweest en ik vond het super. E 29,95 kan je gebruik maken van de verschillende bubbelbaden, sauna's (binnen en buiten) en zwembad. Mocht je iets extra's willen bv gezichtsbegandeling, massages of hamambehandeling dan betaal je meer. Zie prijzen op de website. Je moet wel van te voren reserveren.

Groetjes

27-01-2011, 16:01

Citaat door Menselijk:
http://www.thermenholiday.nl/index.asp?cid=80

Hoi,

Ik heb een paar vragen over de Thermenholiday Sauna.
Vragen:
Hoeveel kost het?
Wat zit er allemaal bij inbegrepen?
Ik wil graag bubbelbad,zwembad en sauna?
Ik begrijp de prijzen op de site niet?
Klopt het dat het dan gewoon 30 euro is (29,50) of komen er nog wat kosten bij? Of is dat alleen als je massage wilt enso?

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik weet dat ze op de eerste dinsdag van de maand je met badkleding mag zwemmen.

Ik ga naar Schiedam is het daar leuk?

gr. en bedankt


Die 29,50 is alleen voor alle sauna's, zembad en bubbelbad. Massage, andere behandelingen of lunch/eten/drinken zit er niet bij. Dat moet je bij betalen, je kan ook arrangementen nemen die daar op de site staan. Ohja badjas, slippers, handdoeken moet je ook betalen en van te voren reserveren als je die zelf niet meeneemt.

27-01-2011, 18:36
ik heb gehoord dat er mannelijke medewerkers werken ook op vrouwendagen, klopt dit nog steeds?

27-01-2011, 18:54



Citaat door Dina_lady:
ik heb gehoord dat er mannelijke medewerkers werken ook op vrouwendagen, klopt dit nog steeds?


Alleen in het restaurant werken er dan mannen, bij de sauna's en dergelijken heb ik ze niet rond zien lopen.

27-01-2011, 21:46

Citaat door Opzoek-meid:
Alleen in het restaurant werken er dan mannen, bij de sauna's en dergelijken heb ik ze niet rond zien lopen.



maar kunnen ze jou dan niet zien is het afgesloten van het restaurant?

27-01-2011, 21:53

Citaat door Dina_lady:
maar kunnen ze jou dan niet zien is het afgesloten van het restaurant?


Restaurant ben je verplicht met badjas te zitten en restaurant is idd afgesloten ruimte.