Bekijk volle/desktop versie : Ik heb bijna geen sociale contacten meer.



Pagina's : [1] 2

26-01-2011, 21:52
Ik heb bijna geen sociale contacten meer met mijn eigen leeftijdsgenoten. Ik ben beging twintig. En werk op een kantoor met allemaal mensen van 40 plus. Mijn twee beste vriendinnen hebben mij keihard in de steek gelaten sinds ze gaan trouwen.

In het weekend wil ik vaak even naar de bios of shoppen of lekker gaan wokken. Maar dan bedenk ik me dat ik bijna niemand mee heb om te gaan. Ik ga tegenwoordig alleen maar om met mijn moeder.

Ik heb wel een lieve vriend, alleen het blijft toch een man met hem kan ik niet urenlang shoppen. Hij is ook tegenwoordig enig sociaal contact dat ik heb met mensen van mijn eigen leeftijd.

Ik vind het sneu dat ik in mijn leven nooit echt vriendschap kennelijk heb gehad. Ze hebben mij laten vallen als een baksteen.

Een jaartje geleden was ik heel de dag door met mijn twee beste vriendinnen aan het smsen/pingen/bellen en noem het maar op. Het was altijd zo gezellig.

Het grappige is, ik heb ze nooit in de steek gelaten voor een man. Ik heb al heel lang een vriend en ik maakte altijd tijd voor ze vrij. Ookal wou hij met mij afspreken dan zei ik altijd tegen hem nee schat sorry vandaag kan het niet, ik heb met mijn vriendinnen afgesproken.

Nu bijwijze van heeft eentje me zelfs verwijderd van de ping!

Ik voel me daarom best wel eenzaam om heel de dag om heen met oudere mensen te maken hebben. Gelukkig heb ik nog mijn lieve moeder en vriend. Maar toch ik mis wel het hebben van een vriendin. Waar je lekker mee kan lachen, zeuren, huilen en lol maken.

26-01-2011, 21:56


Misschien is het een idee om naar activiteiten te gaan waar je andere dames tegen kan komen?

26-01-2011, 21:57

Citaat door miss_marmelade:
Ik heb bijna geen sociale contacten meer met mijn eigen leeftijdsgenoten. Ik ben beging twintig. En werk op een kantoor met allemaal mensen van 40 plus. Mijn twee beste vriendinnen hebben mij keihard in de steek gelaten sinds ze gaan trouwen.

In het weekend wil ik vaak even naar de bios of shoppen of lekker gaan wokken. Maar dan bedenk ik me dat ik bijna niemand mee heb om te gaan. Ik ga tegenwoordig alleen maar om met mijn moeder.

Ik heb wel een lieve vriend, alleen het blijft toch een man met hem kan ik niet urenlang shoppen. Hij is ook tegenwoordig enig sociaal contact dat ik heb met mensen van mijn eigen leeftijd.

Ik vind het sneu dat ik in mijn leven nooit echt vriendschap kennelijk heb gehad. Ze hebben mij laten vallen als een baksteen.

Een jaartje geleden was ik heel de dag door met mijn twee beste vriendinnen aan het smsen/pingen/bellen en noem het maar op. Het was altijd zo gezellig.

Het grappige is, ik heb ze nooit in de steek gelaten voor een man. Ik heb al heel lang een vriend en ik maakte altijd tijd voor ze vrij. Ookal wou hij met mij afspreken dan zei ik altijd tegen hem nee schat sorry vandaag kan het niet, ik heb met mijn vriendinnen afgesproken.

Nu bijwijze van heeft eentje me zelfs verwijderd van de ping!

Ik voel me daarom best wel eenzaam om heel de dag om heen met oudere mensen te maken hebben. Gelukkig heb ik nog mijn lieve moeder en vriend. Maar toch ik mis wel het hebben van een vriendin. Waar je lekker mee kan lachen, zeuren, huilen en lol maken.


meid je vriendinnen zijn t niet waard
dit noemt zich geen vriendschap

je hebt je lieve moeder nog en je vriend dat zijn het belangerijkste personen

ik heb ook geen echte vriendinnen hoor maar hamdl heb ik me moeder
waar ik alles tegen kan zegen en dat doet me echt heeel goed

vriendinnen zijn dit niet waard

26-01-2011, 21:58

Citaat door Pfffff:
Misschien is het een idee om naar activiteiten te gaan waar je andere dames tegen kan komen?



Wat voor activiteiten. Ik woon echt in een duf gat. Je kunt hier echt niets doen. Als ik alleen al naar de sport school wil moet ik een kwartiertje in de auto zitten.

26-01-2011, 22:00



Citaat door dunya22:
meid je vriendinnen zijn t niet waard
dit noemt zich geen vriendschap

je hebt je lieve moeder nog en je vriend dat zijn het belangerijkste personen

ik heb ook geen echte vriendinnen hoor maar hamdl heb ik me moeder
waar ik alles tegen kan zegen en dat doet me echt heeel goed

vriendinnen zijn dit niet waard


Ik snap je helemaal. En je hebt gelijk.

Maar het is ook wel fijn om vriendinnen te hebben toch? Ik bedoel geen vage vriendschappen die je voor maar 90% vertrouwt en je altijd af moet vragen wat je wel of niet moet/kan zeggeN.

26-01-2011, 22:03
Ik denk ook omdat je zo vroeg bent begonnen met werken...dus geen school geen vriendinnen. En jah je hoort t vaak meisjes die gaan trouwen die laten hun vriendinnen letterlijk vallen. Je bent te jong voor een kantoorbaan, ga lekker sporten daar maak je ook contacten.

26-01-2011, 22:03

Citaat door Pfffff:
Ik snap je helemaal. En je hebt gelijk.

Maar het is ook wel fijn om vriendinnen te hebben toch? Ik bedoel geen vage vriendschappen die je voor maar 90% vertrouwt en je altijd af moet vragen wat je wel of niet moet/kan zeggeN.

nou die vriendinnen die ik had
daar hoef ik niks meer mee temaken hebben

al dat geroddel, me man zwart maken, dingen uit me huis jatten
zijn dit vriendinnen nou nee...............

sommige meiden sporen niet

26-01-2011, 22:03

Citaat door miss_marmelade:
Wat voor activiteiten. Ik woon echt in een duf gat. Je kunt hier echt niets doen. Als ik alleen al naar de sport school wil moet ik een kwartiertje in de auto zitten.



waar woon je ???

26-01-2011, 22:04

Citaat door miss_marmelade:
Wat voor activiteiten. Ik woon echt in een duf gat. Je kunt hier echt niets doen. Als ik alleen al naar de sport school wil moet ik een kwartiertje in de auto zitten.


Uhm even denken...

All ladies sportschool, tallessen, danslessen, naailessen, kooklessen en je kan ook naar de stad gaan die het dichtst bij ligt?

En soms zin oudere vrouwen ook heel leuk hoor. Ben zelf 24 maar kan heel goed praten met vrouwen rond de 40. Ze hebben meer meegemaakt en kunnen veel wijsheden met je delen

26-01-2011, 22:05
mijn vriendinnen zijn me zusje en me moeder, heb het geweldige met ze .
maar ik begrijp je wel .

26-01-2011, 22:06

Citaat door dunya22:
nou die vriendinnen die ik had
daar hoef ik niks meer mee temaken hebben

al dat geroddel, me man zwart maken, dingen uit me huis jatten
zijn dit vriendinnen nou nee...............

sommige meiden sporen niet


Ja dat is waar. Veel meiden zijn... vaag ja.

Been there, done that met ''vriendinnen''.

26-01-2011, 22:06

Citaat door mijnleven1:
mijn vriendinnen zijn me zusje en me moeder, heb het geweldige met ze .
maar ik begrijp je wel .



goed zo meid

dat hoort ook zo

26-01-2011, 22:07



Citaat door Nieuwe_stap:
Ik denk ook omdat je zo vroeg bent begonnen met werken...dus geen school geen vriendinnen. En jah je hoort t vaak meisjes die gaan trouwen die laten hun vriendinnen letterlijk vallen. Je bent te jong voor een kantoorbaan, ga lekker sporten daar maak je ook contacten.

Klopt, was een vroege leerling op mijn 16de had ik al mijn havo diploma. Op mijn 20ste was ik klaar met mijn HBO, daarna ben ik gestopt met school en werk ik. Maar nu wil doorgaan met de universiteit. Ik heb nu wel mijn hbo en moet dus een tweede studie zelf betalen. Ik heb wel gespaard, dus wie weet misschien nog een wo bachlor doen en daarna een master.

26-01-2011, 22:12
Bah heb dit ook meegemaakt!!!!

Helaas.......:zucht:

26-01-2011, 22:15

Citaat door berberchiikaaH:
Bah heb dit ook meegemaakt!!!!

Helaas.......:zucht:

Mij doet het behda echt pijn in mijn hart....

Pagina's : [1] 2