Bekijk volle/desktop versie : "Verkrachte" dames worden mijn vrouw niet!



Pagina's : [1] 2 3 4

26-01-2011, 20:26
Liegen 99 van de 100 keer of zijn er zelf verantwoordelijk voor omdat ze zo graag geil gekleed om half 3 's nachts naar buiten wilden.

Ik ga toch ook niet de sleutels in mijn auto laten en klagen dat iemand het heeft gestolen, mijn eigen schuld!

Nee joh, ontmaagd is ontmaagd. Had je maar je benen niet moeten spreiden en maar naar je ouders moeten luisteren.

Dus jullie "verkrachte" dames blijf uit mijn buurt! Tegenwoordig zijn ze allemaal verkracht. Ga weg

26-01-2011, 20:27



Citaat door melkisknap:
Liegen 99 van de 100 keer of zijn er zelf verantwoordelijk voor omdat ze zo graag geil gekleed om half 3 's nachts naar buiten wilden.

Ik ga toch ook niet de sleutels in mijn auto laten en klagen dat iemand het heeft gestolen, mijn eigen schuld!

Nee joh, ontmaagd is ontmaagd. Had je maar je benen niet moeten spreiden en maar naar je ouders moeten luisteren.

Dus jullie "verkrachte" dames blijf uit mijn buurt! Tegenwoordig zijn ze allemaal verkracht. Ga weg

Weet je.. Dat meisjes erom liegen is ziek.
Maar dat jij hier nu grapjes komt maken over gruweldaden is niet grappig.
Safe, je ging over de lijn.

26-01-2011, 21:25
Kom op mann!!! Als er meide verkracht worden, dan gebeurt dat ook overdags dat hoeft nie perse om 3 uur in de nacht te zijn..

Echt heell ergg dat je zo praat over meisjes die verkracht zijn.. Je weet nie half hoe ergg en hoe getraumatiseerd hun wel niet zijn..

26-01-2011, 21:29
Ieuw ga je verkracht worden echt vergelijken met een gestolen auto?
Jij mag al van geluk spreken als je ooit een vrouw tegenkomt die met jou zou willen samen zijn

26-01-2011, 21:33


Vat dit soort uitspraken niet te licht op, je weet maar nooit op wat voor manier je gestraft wordt. Verkrachting is een zwaar iets.

26-01-2011, 21:45
Ja je hebt wel gelijk. Veel meiden zijn er zelf verantwoordelijk voor. Maar er ook meiden die gewoon echt ontschuldig zijn.

26-01-2011, 21:47

Citaat door Gek-en-Geniaal:
Ja je hebt wel gelijk. Veel meiden zijn er zelf verantwoordelijk voor. Maar er ook meiden die gewoon echt ontschuldig zijn.





Dus als een meisje zich schaars kleedt, heeft een jongen het recht haar te verkrachten???

26-01-2011, 21:50

Citaat door eScO_maRoC:


Dus als een meisje zich schaars kleedt, heeft een jongen het recht haar te verkrachten???


Nee, dat zeg ik niet. Maar je kan het wel verwachten, dat je dan word lastig gevallen. Omdat er te veel engerds op de wereld rondlopen. Dus als je je normaal kleed & niet laat buiten bent of bij enge plekjes. Dan zal je heus niet verkracht worden.

26-01-2011, 21:53
Walgelijk dit.

26-01-2011, 21:55

Citaat door Gek-en-Geniaal:
Nee, dat zeg ik niet. Maar je kan het wel verwachten, dat je dan word lastig gevallen. Omdat er te veel engerds op de wereld rondlopen. [B]Dus als je je normaal kleed & niet laat buiten bent of bij enge plekjes. Dan zal je heus niet verkracht worden.
[/B]

Dat slaat nergens op

26-01-2011, 21:56

Citaat door Mysterieus_:


Dat slaat nergens op


Omdat?

26-01-2011, 22:01

Citaat door Gek-en-Geniaal:
Omdat?


Omdat volgens jou zulke meiden niet verkracht worden maar kleding beschermd je daar echt niet voor hoor..

26-01-2011, 22:03



Citaat door Mysterieus_:
Omdat volgens jou zulke meiden niet verkracht worden maar kleding beschermd je daar echt niet voor hoor..


Klopt ik heb niet gezegt dat het beschermt, ik bedoelde ermee. Als je, je heel uitdagend gaat kleden, kan je verwachten dat je sneller enge mensen aantrekt & dat er dus iets zou kunnen gebeuren.

26-01-2011, 22:04
sorry, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik ken een vrouw die echt verkracht is en na haar verkrachting is ze meskina helemaal gestoord geworden en is ze verslaafd geraakt aan de drugs. Sinds enkele jaren gaat het weer met haar, maar de verkrachting van 20 jaar geleden heeft ze nooit kunnen verwerken

Ik vin het dus echt achterlijk om te zeggen dat een vrouw die verkracht is haar verkrachting aan zichzelf te danken heeft

26-01-2011, 22:05

Citaat door melkisknap:
Liegen 99 van de 100 keer of zijn er zelf verantwoordelijk voor omdat ze zo graag geil gekleed om half 3 's nachts naar buiten wilden.

Ik ga toch ook niet de sleutels in mijn auto laten en klagen dat iemand het heeft gestolen, mijn eigen schuld!

Nee joh, ontmaagd is ontmaagd. Had je maar je benen niet moeten spreiden en maar naar je ouders moeten luisteren.

Dus jullie "verkrachte" dames blijf uit mijn buurt! Tegenwoordig zijn ze allemaal verkracht. Ga weg



wat dacht je,, dat ze allemaal zó hopeloos zijn dat ze jou überhaubt willen?!

Pagina's : [1] 2 3 4