Bekijk volle/desktop versie : kindje van bijna 7 maanden slaapt niet door



26-01-2011, 19:39
kindje van bijna 7 maanden slaapt niet door

--------------------------------------------------------------------------------

nou jullie lezen het al ik raak er echt zo gestrest door hij slaapt nog steeds niet door hij krijgt al fruit en groente hapje en hij gaat om 22.00 uur naar bed dan moet ik om de 10 min opstaan voor ze speentje die tig keer valt uit ze mondje ik wordt gewoon van het heen en weer lopen ik weet echt niet wat ik moet doen hij wordt zo vaak huilend in de nacht wakker en als ik hem dan flesje geef is hij voor max 2 uuetjes zoet de meeste kindertjes slapen door maar bij hem moet ik er zeker 8 of 9 keer uit soms meer en ik ben er nu wel klaar mee is al zo lang aan de gang me nachtrust is helemaal verstoort wie heeft er tips hij krijgt ook pap van in ze melk voor het slapen maar dat helpt ook niet en zijn middagdustjes duren maximaal 30 min voordat ik zit is hij alweer wakker help mij au b met een wondertip

26-01-2011, 22:39


probeer hem te dchen voor dat hij slaapt

26-01-2011, 22:59
Ja een warm badje help meestal wel

27-01-2011, 12:35
bij hem helaas niet ook extra voeding in zijn laaste flesje niet

27-01-2011, 12:39


hier was buikslapen het magische toverwoord (en JA ik weet dat het niet veilig schijnt te zijn maar hij slaapt er prinsheerlijk op!)