Bekijk volle/desktop versie : Het is toch zo??????

18-09-2004, 23:04
Ik zit met een vraag.

Ze zeggen dat een vrouw de eerst nacht hoort te bloeden.

Andere zeggen weer dat lang niet alle vrouwen bloeden.

maar als je nog noooit iets in je hebt gehad, geen tampon, geen vinger enzo, dan lijkt me logisch dat het nog niet is beschadigd en dat je dus wel zou moeten bloeden?

Dit denk ik, hoe zit het nou precies, zijn er ook meisjes die nog nooit iets in de buurt van hun v agina hebben gehad en de eerste nacht toch niet bloeden? lijkt me wel erg man!

groetjes een schattig meisje en tevens nieuwsgierig

18-09-2004, 23:15

Lang niet alle vrouwen bloeden. Ook als ze verre zijn gebleven van tampons en vingers.
Niet iedere vrouw heeft uberhaupt een maagden'vlies'. (Het is niet eens een vlies!)
En als je tijdens het vrijen lekker ontspannen bent en opgewonden, kan dat er ook voor zorgen dat je helemaal niet bloedt.

19-09-2004, 11:59
ik zou het echt niet weten.ik hoor zoveel ...ik weet niet wat ik juist moet geleven!!!we zien wel als we Incha'Allah trouwen!
dikke KusS.

19-09-2004, 17:27
Waar heb je het idee vandaan dan al onze voorouders hebben gebloed?

19-09-2004, 18:08

Citaat : Lang niet alle vrouwen bloeden. Ook als ze verre zijn gebleven van tampons en vingers.
Niet iedere vrouw heeft uberhaupt een maagden'vlies'. (Het is niet eens een vlies!)
En als je tijdens het vrijen lekker ontspannen bent en opgewonden, kan dat er ook voor zorgen dat je helemaal niet bloedt.

Zo is het volgens mij ook.

19-09-2004, 19:52

Citaat:
Origineel gepost door zwarte_weduwe
Hoe komt het dat al onze voorouders hebben gebloed??

Daar weleens aan gedacht?
Wie zegt dat al onze voorouders hebben gebloed??

Daar weleens aan gedacht?

19-09-2004, 21:30
de barbaarse denkwijze van de marokkanen brengt mensen als jij tot het openen van dit soort topics .
als ze niet bloed is het meteen een sl etje ..

19-09-2004, 22:37

Citaat:
Origineel gepost door tonk
Lang niet alle vrouwen bloeden. Ook als ze verre zijn gebleven van tampons en vingers.
dit heb ik ook gehoord ja

20-09-2004, 09:55
Een MAAGDENVLIES bestaat niet

De ingang van je vagina is enkel nog nauw, maar er is geen sprake van een vlies waar een man doorheen moet prikken ofzo dat is je reinste onzin.
-Doordat je nog nooit iets hebt ingebracht daarzo zou je wellicht de eerste nacht kunnen bloeden. Maar dat hoeft niet persé als je zelf opgewonden bent enzo. Dan kan je net zo goed niet bloeden.