Bekijk volle/desktop versie : Bouderbala: ''Ik ga niet als assistent werken omdat ik beter ben dan Gerets.''



Pagina's : [1] 2

25-01-2011, 20:41
Bouderbala Aziz, the former Moroccan international, has been very critical of the Atlas Lions. The former Lyon striker, now aged 50, is ready to help in the selection of Morocco. As an assistant to Eric Gerets, for example? "I will not work with him because I sincerely believe to be better than him.

At home in Morocco, everyone knows my value and my reputation. We know very well that I can bring much to the national team. J ' I wore the jersey Moroccan and I know what the players feel of Morocco today.

Additionally, I played in the top level in Europe and have participated twice in the World and several times in the CAN. I know very well how it is managed. I do not see why we are still bound to appeal to foreign coaches, so that skills are not lacking among us. Some believe strongly that foreign coach is above the local level.

The complex inferiority has deeply corroded to the point where they no longer trust the premises. It's really a shame to come to this situation. And you can tell me and repeat a thousand times to the contrary, I can never believe that Morocco, there is nobody to lead the national team, "said a Bouderbala back in the columns of Scoring.

http://www.afrik.com/breve27002.html

25-01-2011, 20:44


Kutmentaliteit a sahbi. Dit soort Marokkanen houden de ontwikkeling van Marokko tegen. Gerets heeft een reputatie opgebouwd die bekend is in China, komt Bouderbala met z'n Marokkaans papiertje zeggen dat ie beter is. Helemaal de weg kwijt.

25-01-2011, 20:45
denkna ze gaan gerets misbruiken tot dat hij vaste selectie heeft gemaakt dan gaan ze hem der uit gooien zaki of bouderbala aanstellen als nieuwe coach en met die selectie verder gaan HAHAHAHAHAHA

25-01-2011, 20:46

Citaat door Buurmattie:
denkna ze gaan gerets misbruiken tot dat hij vaste selectie heeft gemaakt dan gaan ze hem der uit gooien zaki of bouderbala aanstellen als nieuwe coach en met die selectie verder gaan HAHAHAHAHAHA

Wanneer word neef mounir gepresenteerd bij porto?

25-01-2011, 20:46



Citaat door Yunus23:
Bouderbala Aziz, the former Moroccan international, has been very critical of the Atlas Lions. The former Lyon striker, now aged 50, is ready to help in the selection of Morocco. As an assistant to Eric Gerets, for example? "I will not work with him because I sincerely believe to be better than him.

At home in Morocco, everyone knows my value and my reputation. We know very well that I can bring much to the national team. J ' I wore the jersey Moroccan and I know what the players feel of Morocco today.

Additionally, I played in the top level in Europe and have participated twice in the World and several times in the CAN. I know very well how it is managed. I do not see why we are still bound to appeal to foreign coaches, so that skills are not lacking among us. Some believe strongly that foreign coach is above the local level.

The complex inferiority has deeply corroded to the point where they no longer trust the premises. It's really a shame to come to this situation. And you can tell me and repeat a thousand times to the contrary, I can never believe that Morocco, there is nobody to lead the national team, "said a Bouderbala back in the columns of Scoring.

http://www.afrik.com/breve27002.html



Marokkanen en hun trots tzzz

Gerets heeft een uitstekende palmares opgebouwd , hij heeft de CL gewonnen met PSV , hij heeft het uitstekend gedaan met PSV als coach en bij Marseille en Galatasaray.

en dan komt deze oetlul zeggen dat hij het beter zou doen dan Gerets , terwijl Gerets niet eens ''echt'' begonnen is , Gerets zit nog te praten met spelers, hij wil spelers testen.

Gerets heeft nu al meer bewezen dan zijn voorgangers , hij heeft Belhanda, el kaoutari , Ait fana , Carcela , Aissati en hopelijk nog Chadli overtuigd om voor Marokko te kiezen , Konko komt er ook misschien nog bij.

dus respect voor Gerets , Bouder7mara moet z'n bek dichthouden , hij WAS goed als speler , als coach is hij gewoon als Zaki en Fakhir.

25-01-2011, 20:50

Citaat door MADEinMOROCCO:
Wanneer word neef mounir gepresenteerd bij porto?


Wollah hij is bezig met ze de vraag is gaan ze neerleggen wat hij eist galatasaray wou dat in iedere geval niet doen

25-01-2011, 20:51
Dit bedoel ik nou. Marokkanen zijn wereldkampioen in het hebben van een grote bek. Vooral de Marokkanen uit Marokko hebben grootheidswaanzin. Kijk naar Marokko: 1 groot amateuristisch zooitje, maar het blijft ons land.

25-01-2011, 20:56

Citaat door casaoui01:
Dit bedoel ik nou. Marokkanen zijn wereldkampioen in het hebben van een grote bek. Vooral de Marokkanen uit Marokko hebben grootheidswaanzin. Kijk naar Marokko: 1 groot amateuristisch zooitje, maar het blijft ons land.


Ons land het land van ooit reusachtig veel plezier

25-01-2011, 21:29
yeh marokkaanse mentailteit

25-01-2011, 21:50
Enige waar hij beter in is: opscheppen over dingen die hij niet heeft gepresteerd. Gerets is in 5 verschillende landen kampioen geworden als trainer.
Als voetballer is Gerets ook beter: heeft Europa cup 1 gewonnen en halve finale van wk gespeeld. Bouderbala zou heel blij moeten zijn dat hij met zo iemand mag samenwerkeni.p.v. cafepraatjes.

25-01-2011, 21:51
Hij is vergete dat zijn elftal in 86 ook een buitelandse trainer had

25-01-2011, 22:22
Marokkaanse kapsones Kon je ook duidelijk zien in dat interview met Abdelkader Ben Ali en jan Mulder.

25-01-2011, 22:37


Het is ook altijd hetzelfde gezeur.

Sinds dat Erik Gerets en Pim Verbeek zijn aangesteld, zijn bijna alle Marokkaanse ex internationals en ex trainers negatief over die twee.

Nu dat het hele Marokkaanse voetbal omgegooid wordt, heel Marokko wordt omgegooid, gaat men weer klagen. Was het niet zo dat diezelfde personen altijd riepen dat Marokko geen echte trainers tot de beschikking had?

Wat dat betreft zijn Marokkanen op een punt gelijk aan Nederlanders, altijd klagen en zeuren.

Wat een mentaliteit.

Ik hoop dat Erik Gerets en Pim Verbeek al die jaloerse en grote monden van de Marokkanen keihard snoeren.

Ik heb er in ieder geval wel veel vertrouwen in, de bal ligt letterlijk bij de spelers nu.

25-01-2011, 22:45

Citaat door MounEB:
Kutmentaliteit a sahbi. Dit soort Marokkanen houden de ontwikkeling van Marokko tegen. Gerets heeft een reputatie opgebouwd die bekend is in China, komt Bouderbala met z'n Marokkaans papiertje zeggen dat ie beter is. Helemaal de weg kwijt.


rotzooi a sahbie

25-01-2011, 23:09
Gerets heeft net als Bouderbala in 1986 het wk in Mexico gespeeld en is 4de geindigd op dat toernooi
Ze speelden beiden op verschillende posities dus echt vergelijken kan je niet MAAR:
Gerets heeft als speler een palmares opgebouwd die Bouderbala gewoon niet heeft.
Als je daarna als trainer ook nog eens successen behaalt met Club brugge,lierse,psv,Marseille,...etc
snap ik niet wat Bouderbala zit te melken
Ik twijfel er niet aan dat Bouderbala het goed zou doen maar de schuld ligt bij hem zelf
die kerel komt graag met zijn zonnebril ook al is het hartje winter in praatprogrammas,reclamespots,;..etc maar heeft nooit werk gemaakt van een trainerscarriere
ben er zeker van dat hij na zijn spelerscarriere toen ie nog bekend was;zo trainer was kunnen worden in frankrijk of zwitserland en zeker in marokko

nu moet ie zijn mond houden en wachten tot gerets weg is
eric neemt trouwens altijd zijn eigen assistenten mee

Pagina's : [1] 2