Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse vrouwen slikken zich dik...



Pagina's : [1] 2

25-01-2011, 19:28
Ooit deed mn nicht dat in marokko vlak voordat ze ging trouwen samen met haar zus, ikzelf ook dun werd echt gehersenspoeld om t ook te doen. Maar gelukkig heb ik niets met dik....anyway mn nicht werd wel dikker maar echt lelijk dik, alsof ze vol vocht zat met doorzichtig huid. Vond t meer misselijkmakend dan schoonheid!!

25-01-2011, 19:32


wat onzekerheid allemaal wel nie met een mens kan doen

25-01-2011, 19:40
Je hebt ook een bepaalde siroop ofzo dat ze drinken dat dikmakend is of hongermakend. Drinkt men nog steeds in sommige dorpen.
Ewa ja en hier slikken mensen pillen om dunner te worden (dieetpillen etc.) En dat wordt ook nog eens gepromoot op tv.

25-01-2011, 19:43
echt marokkaanen weer
heel de wereld wil slank zijn en zij willen dik zijn

25-01-2011, 19:44



Citaat door Djumanah:
echt marokkaanen weer
heel de wereld wil slank zijn en zij willen dik zijn


De mens vindt mooi, wat zeldzaam is.

25-01-2011, 19:45
Wat raar. Ik heb wel ooit een docu gezien over meisjes in Mauretanië, daar gieten de moeders couscous in de mond van de jonge meisjes, soms tot kotesen toe, en dan gewoon weer door. Daar trouwen de mannen niet met een dunne vrouw dus worden ze vetgemest door hun moeder.

jammer dat er geen "pil" bestaat voor het tegenovergestelde, haha

25-01-2011, 19:47

Citaat door Ace.:
Lees de openingspost nog eens.




duuuh ik heb t ook over die pillen en al meer dan 10 jaar geleden

25-01-2011, 19:48
in Marokko verkopen ze een bepaald siroop schynt dat je daar ook dik van kunt worden

maar fenegriek is het gezondste ik neem nu fenegriek & het helpt wel

25-01-2011, 19:48
Ze noemen ze zelfs vitaminepillen om dikker te worden. Heb gezegd dat ze maar bissar en loebia moest gaan eten als ze dikker wilde worden.

25-01-2011, 19:48

Citaat door dunja:
Wat raar. Ik heb wel ooit een docu gezien over meisjes in Mauretanië, daar gieten de moeders couscous in de mond van de jonge meisjes, soms tot kotesen toe, en dan gewoon weer door. Daar trouwen de mannen niet met een dunne vrouw dus worden ze vetgemest door hun moeder.

jammer dat er geen "pil" bestaat voor het tegenovergestelde, haha



jah dat was zo zielig echt onmenselijk, die meisjes waren ook nog zo jong

25-01-2011, 20:07

Citaat door Um_Yahya:
Je hebt ook een bepaalde siroop ofzo dat ze drinken dat dikmakend is of hongermakend. Drinkt men nog steeds in sommige dorpen.
Ewa ja en hier slikken mensen pillen om dunner te worden (dieetpillen etc.) En dat wordt ook nog eens gepromoot op tv.


In dorpen hoeven ze geen siropen te drinken om dik te worden. Daar eten ze de hele dag door. 3x per dag een warme maaltijd en slapen. zo ziet hun dag eruit . Na eke maaltijd slapen. vind je het gek waarom ze daar allemaal klagen dat ze maagzuur hebben. voedsel is nieteens verteerd of de kussen is ligt al klaar voor gebruik. Laatste maaltijd is om 22.00 s;avonds. Vind je het gek.
Dik zijn is voor hun de schoonheid. al is een vrouw zo lelijk als de nacht en ze is dik? dan hoor je ze zeggen. Ze is beeldschoon. Ze is wit en dik. en dit noemt men mooi

25-01-2011, 20:07
dikk is oud zijn

25-01-2011, 20:09



Citaat door dunja:
Wat raar. Ik heb wel ooit een docu gezien over meisjes in Mauretanië, daar gieten de moeders couscous in de mond van de jonge meisjes, soms tot kotesen toe, en dan gewoon weer door. Daar trouwen de mannen niet met een dunne vrouw dus worden ze vetgemest door hun moeder.

jammer dat er geen "pil" bestaat voor het tegenovergestelde, haha



25-01-2011, 20:22

Citaat door LOULOU22:
wat onzekerheid allemaal wel nie met een mens kan doen




HHHOOIIII LOULOUUUUUUUUUUUUUUU eindelijk terug

25-01-2011, 20:25
Dunja: dat heb ik eens gelezen.. kan je die docu nog herinnern?
ik heb er eens een boek over gelezen die een antropoloog schreef.



Ts.
goh... is al jaren bekend! In mijn omgeving in marokko is dik helaas een ideaalbeeld. Je ziet daar in de zomer allerlei dames die opgezwollen zijn! Want vele siroopjes zorgen alleen maar voor veel vochtophoud. Heel eng. Ook dingen als fenegriekzaad zijn heel populair!

Pagina's : [1] 2