Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wat VINDEN jullie vAn N.A.G

Pagina's : [1] 2 3

samiraatjeeeeee
25-12-2002, 19:19

MENSENNNNNNNNNN LUISTER DANNNNNN. ik wil graag weten wat vinden jullie van N.A.G ( nieuw Allechtoonse generatie ). Mensen die niet weten wat N.A.g is DIE HEBBEN PECHHHHHHHHHHHH :D MAAR IK WIL GRAAG WETEN WAT JULLIE DER VAN VINDEN OKEEEEEEEEEEEE GROETJES VAN SAMIRAAATJEEEEEEEEEEEEEEEEE :zwaai: :zwaai:

emsoem
25-12-2002, 19:20
wie is dat :) =emsoem=

Noerallain18
25-12-2002, 19:22
Om eerlijk te zijn vind ik ze maar wilde pubertjes die denken dat ze het al gemaakt hebben, maar als ik TOEVALLIG een nummer van hun hoor, dan moet ik wel lachen hoor...DIKKE LEF die ze hebben.Ik zou zeggen ga terug naar school en leer beschaafd nederlands als je uberhaupt serieus een nummer wilt opnemen.

mocro_souhaila
25-12-2002, 19:26
hmm ik vindt het maar rare mensen... wat ze wel niet allemaal rappen in hun leidjes, gaat alleen over: b*tsch*z, criminelen en nog meer van die rare dingen... Ze zorgen alleen nog meer dat we een slechte naam krijgen...rap dan over hoe goed allochtonen wel niet kunnen zijn... zo denk ik erover.. naar dat soort sh*t luister ik niet..

hajartje
25-12-2002, 19:27

Mijn hele pc zit vol met NAG...:(

tafoektsoussia
25-12-2002, 19:30
nou ik vind samiraatje maar een h-oertjeeeeeeeeeeeeeeee dikzakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk hahahhahahhhahahahahhahhahaahahhahahhahhhhhhhhhhhh hhahahhahahahhahahhaahhaahha ga naaaaaaaaaar huis bi-tch :P

mocro_souhaila
25-12-2002, 19:33
ja ieder zijn eigen mening... vindt je niet???.. ik bedoel ik vond ze eerst ook goed. maar als ik echt ga luisteren naar wat ze zeggen, wordt ik er alleen maar chagarijnig van....dus luister ik er maar niet naar, jullie willen toch wel een vrolijke souhaila haha of niet :melig: maar zoals ik eerder zei: ieder zijn eigen mening dus vat het niet persoonlijk op :zwaai: nog veel luisterplezier naar N.A.G(zover het lukt) ;) kusjes!!!!!!!!!!!!!!!!!! voor iedereen souhaila

mocro_souhaila
25-12-2002, 19:34
Origineel gepost door tafoektsoussia nou ik vind samiraatje maar een h-oertjeeeeeeeeeeeeeeee dikzakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk hahahhahahhhahahahahhahhahaahahhahahhahhhhhhhhhhhh hhahahhahahahhahahhaahhaahha ga naaaaaaaaaar huis bi-tch :P WAT HEEFT DIT NOU WEER.. MET NAG TE MAKEN???????????????????? :schok:

Saiyan
25-12-2002, 19:35
NAG schiet niet op...

flexiegirl
25-12-2002, 19:40
Salaam, N.A.G ewa saviee (nieuwe allochtoonse generatie) hahahahhaaha Arme mensjes Onzin wat die uitkramen Ik vind ze maar hopeloos. :rolleyes: Ma3a salamaaaa :zwaai:

mocro_souhaila
25-12-2002, 19:43
Origineel gepost door flexiegirl Salaam, N.A.G ewa saviee (nieuwe allochtoonse generatie) hahahahhaaha Arme mensjes Onzin wat die uitkramen Ik vind ze maar hopeloos. :rolleyes: Ma3a salamaaaa :zwaai: :goedzo:

samiraatjeeeeee
26-12-2002, 14:51
Origineel gepost door tafoektsoussia nou ik vind samiraatje maar een h-oertjeeeeeeeeeeeeeeee dikzakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk hahahhahahhhahahahahhahhahaahahhahahhahhhhhhhhhhhh hhahahhahahahhahahhaahhaahha ga naaaaaaaaaar huis bi-tch :P gaaaaaaaaaaa je moeder pesten vaderrrr ik weet waar je huis woont dus denk niet dat ik je niets aan kan doennnn :kwaad: echt weer een hoertje je hebt echt niks beters te doennnnnnnn gaaaaaaaaaaaaa naaaaaaaaaarrrrrrrrr je werk in de KONMARRRRRRRRR p.s wie is hier nou dikkerrrrrrrrrr ik dacht jij hooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :zwaai: :zwaai: a zwerver

nomedia
26-12-2002, 15:39

Origineel gepost door samiraatjeeeeee MENSENNNNNNNNNN LUISTER DANNNNNN. ik wil graag weten wat vinden jullie van N.A.G ( nieuw Allechtoonse generatie ). Mensen die niet weten wat N.A.g is DIE HEBBEN PECHHHHHHHHHHHH :D MAAR IK WIL GRAAG WETEN WAT JULLIE DER VAN VINDEN OKEEEEEEEEEEEE GROETJES VAN SAMIRAAATJEEEEEEEEEEEEEEEEE :zwaai: :zwaai: N.A.G was het niet een afkorting van Nederland heeft allochtonen gebrek. :melig: :melig: :melig:

tafoektsoussia
26-12-2002, 19:08
Origineel gepost door tafoektsoussia nou ik vind samiraatje maar een h-oertjeeeeeeeeeeeeeeee dikzakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk hahahhahahhhahahahahhahhahaahahhahahhahhhhhhhhhhhh hhahahhahahahhahahhaahhaahha ga naaaaaaaaaar huis bi-tch :P aaaaaaaaaghhhhhhhhhhhhhh dit heb ik niet geschreven zo kinderachtig ben ik niet. wie heeft dit geschreven???????????????????????????????? en nog wel op mijn naam ik wordt zeker niet zo uitgekozen tot jasmina-lid 2002

House
26-12-2002, 19:20
Origineel gepost door tafoektsoussia aaaaaaaaaghhhhhhhhhhhhhh dit heb ik niet geschreven zo kinderachtig ben ik niet. wie heeft dit geschreven???????????????????????????????? en nog wel op mijn naam ik wordt zeker niet zo uitgekozen tot jasmina-lid 2002 IK dacht ook al, als jij dit was, dan kan je die slokje water vergeten :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3