Bekijk volle/desktop versie : Ik heb jullieee hulp nodig broedres en zusterss pplzzzz



23-01-2011, 14:22
Salam Broeders en zusters!

Wie o wie verkoopt goedkope rolstoelen ( particulier ) of weet iemand die ze verkoopt of zelfs gratis weg geeft??

Een kennis van mij meskien heeft een rolstoel hard nodig hij kan niet alles staand en lopend. Naar de moskee, ziekenhuis etc lukt niet lopend hij moet altijd gebracht worden met de auto. Ik wil hem daarom blij maken met een rolstoel dan kan hij weer meer dingen zelf gaan doen. Want nieuwe rolstoelen zijn hartstikke duur helaas. Ik wil natuurlijk wel een rolstoel die er nog goed/nieuw uitziet... ( verzekering wil hij helaas niet doen vanwege financiële problemen )

ik ben al druk bezig op Marktplaats maar helaas heb nog steeds niet de geschikte gevonden..

Zazakomo allaho khayran.
Pmen graag is voor mij een stuk makkelijker chokran

23-01-2011, 14:48


Ik weet niet wat je hier wilt bereiken. En hier bedoel ik op de forum.
Want wij kunnen der ook niks mee.

Waarom doe je geen inzameling via de moskee?

23-01-2011, 14:53

Citaat door FRISNFRUITIG.:
Ik weet niet wat je hier wilt bereiken. En hier bedoel ik op de forum.
Want wij kunnen der ook niks mee.

Waarom doe je geen inzameling via de moskee?


uhmm ik weet nie hoe lang je al actief bent op m.nl meid maar veel dingen kun je regelen op m.nl dus kijk maar even goed rond op m.nl en je zal zelfs topics met gezochte gestolen auto's vinden... Maar goed als je geen hulp bied of niets kan doen moet je ook niet reageren zeg des noods rabi i3awnak met het zoeken naar een rolstoel ofso bv...

24-01-2011, 00:37

Citaat door zamita:
uhmm ik weet nie hoe lang je al actief bent op m.nl meid maar veel dingen kun je regelen op m.nl dus kijk maar even goed rond op m.nl en je zal zelfs topics met gezochte gestolen auto's vinden... Maar goed als je geen hulp bied of niets kan doen moet je ook niet reageren zeg des noods rabi i3awnak met het zoeken naar een rolstoel ofso bv...




Kijk naar mij locatie zal ik zeggen, Denk langer dan jij .

En ben nog nooit iemand tegen gekomen die zo wanhopig is om op elke locatie 3eyak 5 topics te gelijk te openen.

Plaats gewoon een, beetje nette & duidelijk topic en laat daar mensen reageren, maar ga niet openen en na 1 dag verwijderen en nieuwe zetten
Dat gaat nergens over.

En wat betreft gestolen auto's, Als je beter leest en goed kijkt bij Busniss-topic dan zie je dat mensen nog steeds opzoek zijn. Lijk me sterk dat een lid je daar mee kan helpen inplaats van de politie.


Buiten dat, kom je nog al overdreven over.. Dat je die gene helpt prima ook goed van jou. Maar hier kan je weinig doen als je topic ook niet zo echt aantrekt bedoel 5openen en weer verwijderen en openen.
Komt het lekker goed over .

Ga naar de moskee, en zamel daar een actie.. Vraag of je iets mag neer zetten met een tekst in Nederlands & Arabisch en plak het op..
Je zal zien dat het daar meer oplevert dan hier..

Ohjaaa je hoef niet perse verzekerd te zijn om rolstoel te krijgen,
Je heb tegenwoordig allerlei fondsen voor, Google maar ff