Bekijk volle/desktop versie : Emotion...>>> Can You Hear Me..? Do You Know Who I Am..? (Waargebeurd)



18-09-2004, 14:17
Heey m0ppies..
Uhm ik begin een verhaal als julllie het goed vinden het is met een hele goeie vriendin van me gebeurd..Ik heb toestemming gekregen om het erop te zetten...hier alvast een korte inleiding..

Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Douniya... Ik vertel een beetje over haar leventje...

Inleiding.................:

Toen Douniya 2 jaar was miste ze al liefde van haar vaders kant... Elke keer als ze om wat huilde wat de meeste op die leeftijd deden kreeg ze een klap... Soms liep het uit de hand... Gellukig was haar moeder erwel voor haar..Ze was enigskind..

Zo bleef het doorgaan de hele jaar... Als ze ouder werd werden de klappen ook erger..
Ze was 4 jaar en kreeg een bord op haar hoofd... Elke keer kreeg ze weer klappen...
Douiya kon het niet meer aan maar ze kreeg telkens weer steun van haar moeder...
Dit verhaal begint bij haar 12de verjaardag...

18-09-2004, 14:20


wowwww het begint ff errug zeg, voor alles een klap. dus ook een klap wanneer ze met haar barbies ofzo speelde?

maar zeker goed ga snel verder

18-09-2004, 14:22
Begin...:

Hey Hey lief dagboek...
Dit is de eerste keer dat ik in dit dagboek schrijf..
Het doet me goed denk ik om mijn gevoelens te uiten..
En doordat ik mijn gevoelens bij niemand kan uiten doe ik dat bij jou lief dagboek..
Het is vandaag 13 november mijn 12de verjaardag..
Ik heb jou mijn liefe dagboek van mijn nichtje yousra gekregen..
Ik heb zo het idee dat ze mij niet mag ze is 1 jaartje jonger dan mij..
Ze deed heel raar tegen me ze gaf me jou heel wild...
En zij boos tegen me hier een KLEINE cadeautje..
Ik vind het niet leuk als ze zo tegen me doet..
En als ik het aan iemand vertel word mijn lieve papa weer boos omdat ie me niet gelooft ..
Ik wil hem graag blij zien ik wil niet dat hij boos is en mij slaat..
Daarom hou ik mijn mond maar over yousra..
Zij is niet de enige die zo tegen mij doet maar de hele familia zo een beetje..
Als mama of papa er bij zijn doen ze heel lief en als ze weg zijn begint het weer...
Mijn tantes en ooms doen ook zo tegen mij soms vraag ik me af wat ik ze aangedaan heb...Ik ken de helft van mijn familie niet onze familie is echt groot..
Soms denk ik dat het beter is dat ik ze neit ken want ik wil niet dat er meer mensen zijn die zo tegen mij doen..!! maarja gellukig heb ik jou..!
Het lucht me op als ik ze schrijf...
maar helaas moet ik ophouden met schrijfen ik hoop dat ik weer snel ga schrijven
Dag lief dagboek kusje van mij Douniya..!

Ik sloot mijn dagboek en liep naar beneden yemma riep me ik moest thee klaar maken voor de visite...Er was bezoek gekomen speciaal voor mij..Ik was daar wel blij om maar ik wil niet dat ze zo gemeen tegen me blijven doen..Doe ik wat fout ik probeer altijd lief te doen.. vandaag mijn 12de verjaardag...Ik was weer een jaartje ouder geworden waar ik niet echt blij mee was...Ik zou weer meer klappen krijgen..Dat was altijd zo geweest naarmate ik ouder word krijg ik steeds meer klappen van beba...Maar toch hou ik van hem die klappen doen me niet veel meer..ik ben ze gewend... Ik bekeek me eerst in de spiegel..Ik had een broek aan met een truitje.... Ik trok het uit en trok zo een lange marokaanse jurk aan een gandoura.. ik deed mijn lange golvend haar in een staart en liep naar beneden naar yemma..! "Mama moet ik thee voor je klaarmaken.?"
"Ja en pak ook gelijk die koekjes en zet ze in bordjes" ik knikte en deed wat me gezegd werd..Ik was wel blij dat niemand in de keuken was ookal was mijn moeder erbij ik hield niet van die scheinheilige gedoe van mijn nichtjes en tantes.. Ik zag Yousra richting de keuken lopen..."Gelti heeft u mischien water voor yemma..?" vroeg ze in het marokaans aan mijn moeder..! mijn moeder knikte en zie "Douniya geef is een glas water aan je nichtje..!" met tegenzin pakte ik een glas en vulde hem met water.. "Dank je wel LIEF nichtje..." zei ze overdreven en ze keek me vuil aan..! "Aah wat heb je toch een liefe nichtje..!" zei mijn moeder...Ik wou zeggen dat ze dat alleen maar dacht en dat ik liever had dat ze er niet waren ik had liever dat ik mijn verjaardag in mijn eentje met bebba en yemma zo vieren..! maar ik zei het liever niet ik wou mijn lieve moeder niet teleurstellen..Beba en mijn ooms waren naar de moskee..Mijn neven waren naar buiten.. Hier zat ik dan allleen in de keuken mijn moeder was naar de woonkamer gegaan...Ik ging op een stoel in de keuken zitten en staarde een beetje naarbuiten...Je zag duidelijk de sterren ik keek altijd naar de hemel het was donker buiten..Aah wat had ik het fijn gevonden als allah mij een nieuw klein zusje of broertje had kunnen schenken..!

18-09-2004, 14:25
tnx liefiej egt een eer, helemaal speciaal voor mij

18-09-2004, 14:26


Aha maar het klopt om alles waar ze om huilde kreeg ze klappen..
maja het is uiteindelijk na al die jaren goed met haar gekomen ik heb toestemming van haar gekregen om er over te schrijven

18-09-2004, 14:28
owkeej gelukkig gaat het goed met haar, geef haar maar de groeten

18-09-2004, 14:30
Zal ik doen

18-09-2004, 14:36
Ik ga verder als ik meer fan heb

18-09-2004, 14:41
Eeeey Maid...

Ga Snel Verder...!!

Xisses Moi

18-09-2004, 14:46
Heeeeeeeeeeej meid
schatje van me..
alles g0ed..?
met mijn gaat het wel..
maarjah k0m je o0p msn
echt tanxs vo0r je verhaal echt mo0i man dus hie rheb je een nieuwe fan en schatje van megaa snel verder met je verv0lg..
beslama xxxx van me Hesnal l0ve yaah 4 ever..ik spreek je zo inshallah op msn..

18-09-2004, 14:47
Thnx ik ben al met een evrvolg bezig het is zo klaar.

18-09-2004, 14:49
o0keejz schatje..:blauwkus:

18-09-2004, 14:54


Eeey lieferd waarom heb je nix gesegd dat je een nieuwe verhaal bent begonnen??..!
Hahaa k ben er tog achter gekomen..geeft nix schat!:blauwkus:

Maar weer een waargebeurd verhaal
Ymmers..

Toedeloe..

18-09-2004, 15:00
Sisi had het bij mijn ander everhaal gezet maja..
dit is met de nichtje van rachid gebeurd

18-09-2004, 15:08
Hier komt een vervolg

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55