Bekijk volle/desktop versie : Heb ik een toekomst met een vrouw?



22-01-2011, 15:20
Asalaam alaykum warahmatullah wa barakaatuh,

Ik ben een jongen 17 jaar in een boerendorp waar amper moslims zijn, zelf ben ik nogal verlegen aangelegt en heb ik dus weinig contact met mensen (altijd maar thuis achter de pc/tv).

Ik ga niet lopen zeggen dat ik de perfecte droomman ben omdat jullie me toch niet geloven omdat dit het internet is maar ik weet van mezelf dat ik iig geen jongen/man ben waar ik vaak topics over zie.

Terug naar mijn probleem, ik woon dus gwn bij mn ouders thuis maar ik ben nogal verlegen tegenover moslim meiden (niet dat ik nu actief zit te zoeken, ik wacht gewoon tot mijn tijd is gekomen voor het huwelijk) dus vraag ik me echt af hoe en waar en wanneer ik nou mijn vrouw zou kunnen vinden.. op het moment als het zo door gaat leid het nergens heen (denk ik).

Ik ben trouwens ook niet moeilijk als het aankomt met meiden, ze hoeven niet alles in huis hebben zolang ze maar weet dat haar innerlijke schoonheid het meeste telt.

Mijn vraag aan jullie is:
Zijn er meer mensen die hetzelfde denken als mij en wat gaan jullie doen in de toekomst?

Dank voor het lezen voor het bericht en alleen serieuze reacties please
dus geen wordt maar homo enz want ik ben gwn moslim en houd me aan de regels..

22-01-2011, 15:22


Ga je ieder jaar naar Marokko op vakantie?

22-01-2011, 15:23
Ga er vooral niet naar opzoek.

22-01-2011, 15:35
17 jaar? Wat schattig.

Geniet van je jeugd (op de juiste manier natuurlijk) en laat het op je afkomen. Je weet niet wat de toekomst je zal brengen, dus heeft het ook geen nut om je daarover zorgen te maken. Ook Marokkanen uit boerendorpjes trouwen uiteindelijk

Ghair insha'Allah

22-01-2011, 16:21



Citaat door ElGuaje:
Ey bro, speel wat Fifa11, lees boeken, doe boodschappen voor je ma. Dat je je nu al op het pad der moeilijkheden wilt begeven.

hahahahha

22-01-2011, 16:25
Hebben ze geen koeien in de weiland daaro?

22-01-2011, 17:54
Ik bedank diegene die fatsoenlijke reacties hebben achtergelaten maar mijn vraag is helaas nog niet beantwoord:

''Zijn er meer mensen die hetzelfde denken als mij''
of:
''Zijn er meer mensen die in dezelfde situatie als mij zitten?''

22-01-2011, 18:07
Haha, cjute.

22-01-2011, 18:11
Heb geduld en verricht veel dua. Je weet nooit waar er een deur geopend wordt voor je.

22-01-2011, 18:20

Citaat door ElGuaje:
Ey bro, speel wat Fifa11, lees boeken, doe boodschappen voor je ma. Dat je je nu al op het pad der moeilijkheden wilt begeven.
Ik las alleen de fifa 2011 en vond het toen al een goed advies.

Broertje vexus, blijf beter waar je zit. Als je eenmaal jouw handen in de modder steekt, ga je er daarna weinig moeite mee hebben weer vies te worden. Een schoon vrouwtje kan je later zoeken in een moskee. Loop naar binnen en zeg dat je een zuster zoekt om te huwen, ze kennen standaard meisjes die nog een echtgenoot zoeken. Komt omdat er veel meer vrouwen dan mannen zijn.

Dit is eigenlijk een middel dat je pas gebruikt als niks kan fixen via familie, vrienden.

22-01-2011, 18:53
Ik irriteer me echt aan sommige reacties hier.