Bekijk volle/desktop versie : Klaar, ik ben moe...Tired of the games



Pagina's : [1] 2 3

22-01-2011, 15:03
Ik wil trouwen met een goede vrouw, oud en grijs met haar worden , de benodigde hete en koude momenten met haar beleven en uiteindelijk mn laatste zucht in haar armen uitblazen wanneer mijn tijd aangebroken is.

Dankzij de Marokkaanse meiden heb ik gerealiseerd wat ik dus NIET als echtgenote wil hebben. Daarom heb ik dus eigenlijk 1 voorwaarde.... Mn eerste echtgenote mag geen Marokkaanse zijn... Ze mag wel mn 3e echtgenote zijn... of mn 4e... of mn schoonmaakster.

Ik heb gehoord dat Indonesische moslima's integer, betrouwbaar en sexy zijn. Zijn er ook Indonesische moslima's hier?

22-01-2011, 15:04


die zijn niet hier

22-01-2011, 15:05

Citaat door Herinnering:
Ik wil trouwen met een goede vrouw, oud en grijs met haar worden , de benodigde hete en koude momenten met haar beleven en uiteindelijk mn laatste zucht in haar armen uitblazen wanneer mijn tijd aangebroken is.

Dankzij de Marokkaanse meiden heb ik gerealiseerd wat ik dus NIET als echtgenote wil hebben. Daarom heb ik dus eigenlijk 1 voorwaarde.... Mn eerste echtgenote mag geen Marokkaanse zijn... Ze mag wel mn 3e echtgenote zijn... of mn 4e... of mn schoonmaakster.

Ik heb gehoord dat Indonesische moslima's integer, betrouwbaar en sexy zijn. Zijn er ook Indonesische moslima's hier?


I share that!

Ik ken er wel een paar.

22-01-2011, 15:06
Moge Allah Ta'ala jou een vrome vrouw schenken! (als je het zelf ook verdiend).


Gair InshaAllah!!

22-01-2011, 15:06


je hebt zeker je helemaal uitgeleefd met elke wijf daar buiten en nu zoek je een sirieuze, tfoee wie wil nou met zo'n iemand aa bezem

22-01-2011, 15:07
Je klinkt wel heel erg getraumatiseerd.

22-01-2011, 15:08
Weer eentje die alleen met uitschot is omgegaan. Newsflash jongeman, goede Marokkaanse meisjes/vrouwen daten niet Net zoals de goede Indonesische niet daten.

Maar ik moet eerlijk toegeven dat Indonesische moslima's geweldige vrouwen zijn (die ik ken dan).

Succes en ghair inshaAllah!

22-01-2011, 16:28

Citaat door Peanut:
Weer eentje die alleen met uitschot is omgegaan. Newsflash jongeman, goede Marokkaanse meisjes/vrouwen daten niet Net zoals de goede Indonesische niet daten.

Maar ik moet eerlijk toegeven dat Indonesische moslima's geweldige vrouwen zijn (die ik ken dan).

Succes en ghair inshaAllah!


Als je niet date, hoe kom je dan volgens jou aan de man, Breinstein.

22-01-2011, 16:42


Zoekkuuhhh.

22-01-2011, 16:44
Verkeerde forum benadert jongen!!

22-01-2011, 16:46
Ik begrijp jouw punt, maar je moet wel inzien dat jij blijkbaar niet al te netjes geleefd hebt.

Laat de nette vrouwen voor de nette mannen, mannen die zo'n vrouw verdienen en accepteer dat jij hier niet bij hoort.

22-01-2011, 16:57

Citaat door Herinnering:
Ik wil trouwen met een goede vrouw, oud en grijs met haar worden , de benodigde hete en koude momenten met haar beleven en uiteindelijk mn laatste zucht in haar armen uitblazen wanneer mijn tijd aangebroken is.

Dankzij de Marokkaanse meiden heb ik gerealiseerd wat ik dus NIET als echtgenote wil hebben. Daarom heb ik dus eigenlijk 1 voorwaarde.... Mn eerste echtgenote mag geen Marokkaanse zijn... Ze mag wel mn 3e echtgenote zijn... of mn 4e... of mn schoonmaakster.

Ik heb gehoord dat Indonesische moslima's integer, betrouwbaar en sexy zijn. Zijn er ook Indonesische moslima's hier?


Slechte vrouwen zijn voor de slechte mannen, en de slechte mannen zijn voor de slechte vrouwen. En goede vrouwen zijn voor de goede mannen en de goede mannen zijn voor de goede vrouwen, dezen hebben niets uitstaande met hetgeen anderen zeggen. Er is voor hen vergiffenis en een eerbare voorziening. [24:26]

Je krijgt wat je verdient!!!!

22-01-2011, 17:00



Citaat door Herinnering:
Als je niet date, hoe kom je dan volgens jou aan de man, Breinstein.


Ja, ik ben heel dom.

22-01-2011, 17:02

Citaat door Herinnering:
Ik wil trouwen met een goede vrouw, oud en grijs met haar worden , de benodigde hete en koude momenten met haar beleven en uiteindelijk mn laatste zucht in haar armen uitblazen wanneer mijn tijd aangebroken is.

Dankzij de Marokkaanse meiden heb ik gerealiseerd wat ik dus NIET als echtgenote wil hebben. Daarom heb ik dus eigenlijk 1 voorwaarde.... Mn eerste echtgenote mag geen Marokkaanse zijn... Ze mag wel mn 3e echtgenote zijn... of mn 4e... of mn schoonmaakster.

Ik heb gehoord dat Indonesische moslima's integer, betrouwbaar en sexy zijn. Zijn er ook Indonesische moslima's hier?


Ik ben ook uitgespeeld, maar wil nog steeds een Marokkaanse trouwen. Ik ben niet eens zo geil meer en word heel moeilijk verliefd man. Heb er echt spijt van.

22-01-2011, 17:07
Wat een gezever.

Pagina's : [1] 2 3