Bekijk volle/desktop versie : Belgie-Plannen voor Europese halal-hub op Luikse luchthaven



22-01-2011, 09:39
De leiding van Liège Airport is van plan op de site van de Luikse luchthaven een Europese hub te ontwikkelen die aan halal-voedsel gewijd zal zijn. Het project krijgt de steun van het Waals gewest en het Waalse agentschap voor export en buitenlandse investeringen (AWEX).

De démarche kadert in de diversifiëring van de activiteiten van de vennootschap Liège Airport. Een missie einde februari of begin maart naar Azië, die wordt geleid door Waals minister Jean-Claude Marcourt, zou meer duidelijkheid moeten brengen over het project, schrijft de krant La Libre Belgique. (belga/vsv)
22/01/11 05u55

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1211721/2011/01/22/Plannen-voor-Europese-halal-hub-op-Luikse-luchthaven.dhtml

22-01-2011, 10:04


De burka van het straatbeeld. Maar wel halal voedsel. Alles voor het geld.

22-01-2011, 10:06
Juistem, zo is het.

22-01-2011, 10:09

Citaat door Just_Hannah:
De burka van het straatbeeld. Maar wel halal voedsel. Alles voor het geld.

Er is wel een groot verschil tussen rondlopen in een boerka, en het verschaffen van halalvoedsel.
Maar zeiken kan iedereen, iets opbouwen is voor progressieve geesten.
En btw, voor geld komen velen naar het westen..al is de leefwijze in dat westen niet zo hun ding..maar hé, voor geld alles hé!!

22-01-2011, 10:09


Deze zin doet het hem:

De démarche kadert in de diversifiëring van de activiteiten van de vennootschap Liège Airport.

Typisch Belgisch.

22-01-2011, 10:10

Citaat door gekkeappie:
Deze zin doet het hem:

De démarche kadert in de diversifiëring van de activiteiten van de vennootschap Liège Airport.

Typisch Belgisch.


22-01-2011, 10:12

Citaat door adimeisadime:
Er is wel een groot verschil tussen rondlopen in een boerka, en het verschaffen van halalvoedsel.
Maar zeiken kan iedereen, iets opbouwen is voor progressieve geesten.
En btw, voor geld komen velen naar het westen..al is leefwijze in dat westen niet zo hun ding..maar hé, voor geld alles hé!!


Ja. Rondlopen in een burka brengt tegenwoordig geld in de kist. En laat dat nou ook zijn met halalvoedsel.

Het komt op hetzelfde neer. Het is beide Islamtisch getint. Waarom onderscheid maken? Trek 1 lijn en klaar ermee.

En de mensen die naar het Westen komen voor geld, dienen zich aan te passen. Mee eens. Ik heb nergens gezegd dat dit niet zo is. Just saying dat ik me irriteer aan geldzucht.

22-01-2011, 12:25

Citaat door Just_Hannah:
Ja. Rondlopen in een burka brengt tegenwoordig geld in de kist. En laat dat nou ook zijn met halalvoedsel.

Het komt op hetzelfde neer. Het is beide Islamtisch getint. Waarom onderscheid maken? Trek 1 lijn en klaar ermee.

En de mensen die naar het Westen komen voor geld, dienen zich aan te passen. Mee eens. Ik heb nergens gezegd dat dit niet zo is. Just saying dat ik me irriteer aan geldzucht.

Geld doet de wereld draaien, en vele moslims komen net uit geldzucht naar het westen..dus?
En een boerka heeft niets met de islam te maken, gewoon achterlijke cultuur van baardmannen die hun vrouwen willen wegsteken onder een zware tent.

22-01-2011, 14:17

Citaat door adimeisadime:
Geld doet de wereld draaien, en vele moslims komen net uit geldzucht naar het westen..dus?
En een boerka heeft niets met de islam te maken, gewoon achterlijke cultuur van baardmannen die hun vrouwen willen wegsteken onder een zware tent.


Ik zei, Islamtisch getint, niet dat het Islamitisch is. En dan nog, waarom zou je mensen niet laten doen wat ze willen? Willen ze een burka dragen, who cares? Is niet aan de overheid om hun achterlijke baardmannen aan te pakken, moeten de vrouwen zelf doen, and besides, alsof dat helpt. Als de man werkelijk in staat is om zijn vrouw zoiets te laten dragen, zou hij haar ook thuis kunnen houden, dus is de vrouw alsnog de pineut. En daarnaast zijn er ook ongetrouwde vrouwen die een burka dragen, hoe wil je dat verklaren?

Terug naar het onderwerp. Geld doet de wereld draaien. Klopt. Maar wees ten alle tijden eerlijk over je motief.