Bekijk volle/desktop versie : GeenStijl achterhaalt geheim nummer Wilders



Pagina's : [1] 2

22-01-2011, 00:07
DEN HAAG

De website GeenStijl heeft het 06-nummer van Geert Wilders achterhaald.

De redactie heeft een valse e-mailaccount aangemaakt op naam van PVV-Kamerlid Roland van Vliet. Vanaf dat mailadres werd een aantal andere PVV-Kamerleden gemaild met de vraag of de desbetreffende parlementariër het telefoonnummer van fractieleider Wilders kon geven ''omdat ik alle nummers die op mijn simcard stonden ben kwijtgeraakt''.

Volgens GeenStijl reageerde Ino van den Besselaar, die onlangs de zetel van het afgetreden Kamerlid James Sharpe innam, binnen 7 minuten.



De website heeft de correspondentie vrijdag gepubliceerd, maar het nummer zelf onleesbaar gemaakt.


Onhandig

Wilders noemt de actie vrijdagavond desgevraagd ''vreselijk onhandig en knullig. Gelukkig is het nummer geblurred, maar ongetwijfeld komt het vroeg of laat naar buiten en dan kan ik tien telefonistes of een nieuw nummer nemen. Daar zit ik niet op te wachten.''


Gemakkelijk

Een woordvoerder van Geen Stijl stelt in een reactie ''dat we met deze actie alleen maar hebben willen aantonen hoe ontzettend gemakkelijk het is om zo'n beschermd nummer te achterhalen. Je stuurt een mailtje vanaf een fake account en kan elke gewenste informatie loskrijgen, omdat mensen denken dat het wel zal kloppen. En zo werkt het echt niet alleen in de PVV-fractie.''

De website beklemtoont niet van plan te zijn het nummer van Wilders daadwerkelijk te gaan publiceren.

22-01-2011, 00:07


http://www.nu.nl/media/2428757/geenstijl-achterhaalt-geheim-nummer-wilders.html

22-01-2011, 00:16
haha geweldig

22-01-2011, 00:16
Wie wil er nou zijn nummer?

22-01-2011, 00:25



Citaat door Abudais:
Wie wil er nou zijn nummer?


islamitische smeekbede op zn voicemail inspreken...

komaan, klinkt aanlokkelijk

22-01-2011, 00:26
Het gaat helemaal mis met dit kabinet en wilders de STOORMRAM kan er niets meer aan doen.
CDA nog meer zetels naar beneden en de televaag weet ook niet meer welke kant zij moet kiezen.
Nou wil ik aan Job vragen: trek die scheur nou eens open en sla met vuisten op de tafel...Je bent echt geen vader des vaderlands die denkt ik hou het pappen en nat houden.
Was Bos er nog maar..daar had ik respect voor.

22-01-2011, 00:27

Citaat door Abudais:
Wie wil er nou zijn nummer?





Ik en dan zou ik zijn voicemail vol gooien met audio opnamen van sheich Osama bin Laden

22-01-2011, 00:30
ik wil ook
een gehijm numer
stele
ik ga ook maar
geen steil lid worde

22-01-2011, 00:33
met wat voor vraag zou je wilders willen bellen?

22-01-2011, 00:33

Citaat door GeenLeven:
Ik en dan zou ik zijn voicemail vol gooien met audio opnamen van sheich Osama bin Laden


Ik doe met je mee maar dan met m'n eigen stem en ik weet al wat ik ga zeggen:G..............................kl.......... ........k&%x@

22-01-2011, 00:34

Citaat door tamar:
Ik doe met je mee maar dan met m'n eigen stem en ik weet al wat ik ga zeggen:G..............................kl.......... ........k&%x@




Mond spoelen met groene zeep jij

22-01-2011, 00:39

Citaat door GeenLeven:
Mond spoelen met groene zeep jij


'k heb net mijn laatste slokje wijn op.
Ik wens jou en iedereen op Marokko.nl welterusten..lekker slapen en morgen gezond weer op.


Sjaloom

22-01-2011, 00:43



Citaat door tamar:
'k heb net mijn laatste slokje wijn op.
Ik wens jou en iedereen op Marokko.nl welterusten..lekker slapen en morgen gezond weer op.


Sjaloom




Welterusten!

22-01-2011, 00:48

Citaat door GeenLeven:
Mond spoelen met groene zeep jij

de homo topik
is ietses
verderop

22-01-2011, 00:50

Citaat door ScheleKrelis09:
de homo topik
is ietses
verderop



en wat heb ik daar te zoeken

Pagina's : [1] 2