Bekijk volle/desktop versie : verborgen S.E.X. ???



Pagina's : [1] 2 3

21-01-2011, 16:31
Beste mensen,
Ik heb al hiervoor vaker verhaaltjes geschreven maar nooit egt op internet gezet en nu vond ik het wel eens tijd om het wel te doen en ik ben echt heel erg benieuwd naar jullie meningen!!!!!! Et is niet waargebeurd (dus ik heb dit niet meegemaakt) maar dit komt zeker heel erg veel voor! Veel lees plezier.

“SARA, BEDTIJD!” Riep mijn moeder helemaal vanuit de keuken. Maar ik wil helemaal niet slapen, stiekem keek ik mijn vader aan of hij iets in de gaten had. Hij was nogal druk in discussie met zijn oudere neef. Hij wierp een blik in mijn richting “Sara, luister naar je moeder je moet morgen naar school”. Met tegenzin en angst liep ik de trap op en ging vervolgens in mijn slaapkamer op mijn bed zitten. Ik hoorde mijn moeder tegen onze bezoek, de neef van mijn vader, zeggen dat hij bij ons mocht blijven slapen. Ik voelde mijn hart in mijn keel bonzen. “Ach joh Sara, stel je niet. Hij heeft een vrouw en dochters die even oud zijn als jij! Hij gaat het heus niet nog een keer doen” zo probeerde ik mezelf gerust te stellen. Maar het hielp niet, het hielp nooit.
Ondanks dat het zomer was en heel erg warm was, deed ik een dikke pyjama aan, in de hoop dat het mij zou beschermen, en deed de deur dicht. Ik kroop onder mijn deken en gooide het met een ruk over me heen. (paar uur later)
Half slapend keek ik op mijn klok hoe laat het was, 01:00 al! Rustig sloot ik mijn ogen en…………………………………………………………………………………………………………………… ..

21-01-2011, 16:34


Ik weet niet hoe ik in slaap was gevallen maar het is stom genoeg wel gebeurd, ik dacht dat het mij zou lukken om de hele nacht niet te slapen. Gelukkig werd ik wakker gemaakt door mijn deur die nogal een akelig geluid maakt…..nog een keer dat akelig geluid. Kippenvel over mijn hele lichaam, zwetende handen, mijn zintuigen waren zo scherp als ooit te voren, mijn onderlip begon te trillen.
Ook al wist ik niet zeker of iemand nog in mijn kamer was voelde het alsof een lange man achter mij stond en naar mij keek. Nu was ik er helemaal klaar voor om terug te vechten. Hij deed heel langzaam mijn deken omhoog en legde het aan de kant. Nog steeds deed ik alsof ik sliep, misschien gaat hij dan weg

21-01-2011, 16:37
ga verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

21-01-2011, 20:30
wajooww ahahaa uppp

21-01-2011, 21:41


ga veerdeeeerrr hoe liep het aaff??

21-01-2011, 21:54
Niet dus, hij kwam achter mij liggen! Ik voelde zijn lichaam strak tegen de mijne aan. Kom op Sara je zou terug vechten, “Ja het liefst schiet ik hem in zijn hart” dacht ik. Dwingend om niet te huilen deed ik alsof ik sliep, ik was helemaal verstijfd van de angst. “Sara…..” fluisterde hij in mijn oor, hij kuste mij op mijn wang en fluisterde “Ik weet dat je wakker bent, doe niet zo stom” . Ik voelde zijn lichaam niet meer tegen de mijne aan, heel voorzichtig probeerde hij mij om te draaien. Dus ik lag nu op mijn rug, geen deken meer over mijn lichaam heen er was niks meer wat mij kon beschermen. “Sara, waarom zo bedekt” zei hij spottend. KLAAR ik kon het niet meer aan, “Ga weg, ik ben nog maar 12 jaar!” zei ik huilend en woedend tegelijk. Ik bleef door huilen en hij zei geen woord terug, hij drukte zijn hand stevig op mijn mond en zei “Stel je niet aan meid, niet te veel lawaai maken. Je wilt je ouders toch niet wakker maken?”. Het was een vraag maar hij bedoelde het niet zo, want hij weet donders goed dat ik dat wél wil.
Hij veegde mijn tranen weg en begon mij te kussen op mijn wang, kussend zakte hij naar mijn nek toe, hij trok aan mijn trui en zei “Trek je trui uit, je hebt het vast warm”. Ik luisterde niet naar hem dus deed hij het zelf, wat wel een beetje moeizaam ging. Snel sloeg ik mijn handen op mijn borsten uit schaamte, niet omdat ze zo groot waren ik ben inmiddels pas 12 jaar. Hij begon mij uit te lachen, en sloeg mijn handen weg. Hevig begon hij mij overal te kussen, terwijl ik aan het huilen was! Hoe kan iemand nou zo harteloos zijn, hij heeft dochters die zelfs ouder zijn dan mij. Langzaam trok hij mijn broek omlaag, en toen ook mijn onderbroek.

23-01-2011, 20:14
Ik was al gestopt met huilen, het viel mij op dat het toch niet hielp. Mijn dekentje, mijn dikke, warme pyjama, mijn woede, mijn tranen, mijn emoties. Alles was weg, er was niks meer over dat mij nog kon beschermen tegen hem. Ik liet hem zijn gang gaan zonder terug te vechten, wat ik wel van plan was. Na mij helemaal uit gekleed te hebben deed hij ook zijn kleren uit en kwam boven op mij liggen. Ik wilde kotsen, ik wilde schreeuwen, ik wilde slaan, maar ik had geen keus hij was sterker. Gelukkig bleef hij van mijn kwetsbare plekken af. Gedurende de hele tijd bleef ik maar naar de plafond staren.
Het leek een eeuwigheid te duren maar hij was klaar! Snel trok hij zijn kleren aan en zei “Welterusten Sara, je bent een brave meid. Trek maar snel je kleren aan dan kan je gaan slapen ”.
Slapen? Rotzak denk jij nog dat ik mijn ogen kan sluiten na wat jij mij hebt aangedaan! Rustig sloot hij mijn deur en weg was hij, eindelijk. Maar ik was niet opgelucht dat hij weg was, mijn emoties waren totaal verdwenen ik voelde niks meer. Heb jij dat ook soms? Dat je even niet meer weet hoe je, je moet voelen? Hoe je moet reageren. Dat het lijkt alsof je dood bent. Alsof je niet meer kan bewegen, niet meer kan huilen. Je wilt schreeuwen maar er komt niks meer uit. Ik was zo teleurgesteld in mezelf, ik had beloofd dat ik zou terugvechten………

23-01-2011, 20:16
ahhaa Nou mensen dit was het dan.... Zover ben ik gekomen en ben er niet meer mee verder gegaan. Ik hoop dat jullie het een goed xkort verhaaltje vonden...... wat zijn eigelijk jullie meningen hierover ??? :-P

23-01-2011, 20:28
ooo gosh you killing me! ga nou verderrrrrr!

23-01-2011, 23:15
ik vind het wel erg wat een pedo:S

24-01-2011, 11:20
Ja dit komt zeker vaker voor dan mensen het eigenlijk verwachten. En in de meeste gevallen worden meisje seksueel misbruikt of verkracht juist door mannen in hun eigen familie, !!! Als jullie het boeiend verhaal vinden kan ik wel ermee door gaan ..

24-01-2011, 12:28
upppp ik wil een bigg vervolgg:d

24-01-2011, 12:41


Yesss people ben al bezig met een vervolgje

24-01-2011, 13:12
verderrrrr:$

24-01-2011, 13:15
nieuwe fan!!!!

Pagina's : [1] 2 3