Bekijk volle/desktop versie : Help Opgelicht



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-01-2011, 13:23
Hoi Dames,

Ik heb vorige week via marktplaats Blackberry white gekocht voor 100 euro.
Heb zelf overgemaakt naar de rek.nr en hij zou ze3maa via TNT opsturen maar ik heb niets ontvangen tot nu toe. Dus oplichter!! Ik ben nu bezig met gegevens verzamelen.......................zodat ik naar politie kan gaan. Ergste hij heeft wel mijn huisadres. Mijn vriendin heeft ook contact opgenomen met die oplichter want de Blackberry stond weer opnieuw te koop op de marktplaats. Ik heb 2 verschillende rek.nr en het zijn van de rabobank.
Ik wil zijn gegevens kunnen achterhalen. Wie werkt bij de RABOBANK

Wie kan mij helpen

21-01-2011, 13:25


Je had de telefoon ook moeten gaan ophalen! Niet zomaar geld overmaken, dus een les voor de volgende keer!

21-01-2011, 13:26
Al zou ik er werken het is je eigen schuld.

Je bent gewoon een lomperik en nog dom om te denken dat iemand via de Rabobank even zijn gegevens voor je gaat opzoeken. Niemand gaat zijn baan op het spel zetten.

21-01-2011, 13:26
begrijp niet dat mensen dit risico blijven nemen, voortaan gewoon ophalen

en politie gaat niet veel voor je kunnen doen, en dat weten de oplichters ook.neem contact op met marktplaats.

21-01-2011, 13:28


sorry maar ik maak nooit zomaar geld over ik kom hem wel persoonlijk halen, en als het echt ver is vraag aan iemand de daar zo dicht mogelijk woont om het te kopen en als ze dan aangeven dat ze alleen aan verzenden doen dan weet je hoe laat het is

21-01-2011, 13:28

Citaat door Huisje_Boompje:
Je had de telefoon ook moeten gaan ophalen! Niet zomaar geld overmaken, dus een les voor de volgende keer!



Jazeker!! Het gaat mij niet om de 100 euro maar dat ik opgelicht ben, begrijp je, maar als ik hem te pakken krijg wejow zijn dag wordt mijn dag Ik had niet zoveel zin om naar Urk te rijden vandaar de makkelijkste weg wat niet goed is uitgepakt.

21-01-2011, 13:30

Citaat door BoraSita:
Al zou ik er werken het is je eigen schuld.

Je bent gewoon een lomperik en nog dom om te denken dat iemand via de Rabobank even zijn gegevens voor je gaat opzoeken. Niemand gaat zijn baan op het spel zetten.



Wil je svp even jouw mond gaan spoelen. Ik vraag niet om mij op deze manier te beledigen ja. By the way ik werk zelf bij de overheid maar omdat ik 1 week vrij ben ga ik a.s maandag zelf achterhalen. okey

Svp alleen serieuze reactie's

21-01-2011, 13:31

Citaat door zelf_decoreren:
sorry maar ik maak nooit zomaar geld over ik kom hem wel persoonlijk halen, en als het echt ver is vraag aan iemand de daar zo dicht mogelijk woont om het te kopen en als ze dan aangeven dat ze alleen aan verzenden doen dan weet je hoe laat het is



Ik heb niemand die in de buurt woon van Urk. Maar maak niet uit! Zulke ervaringen leer je wat van................maar ik ga marktplaats even bellen

21-01-2011, 13:31

Citaat door nesrinlief22:
Wil je svp even jouw mond gaan spoelen. Ik vraag niet om mij op deze manier te beledigen ja. By the way ik werk zelf bij de overheid maar omdat ik 1 week vrij ben ga ik a.s maandag zelf achterhalen. okey

Svp alleen serieuze reactie's


mijn mond gaan spoelen. Je begint steeds dommer te worden. Ik wacht meestal ook niet totdat mensen mij vragen om ze te beledigen

Wat goed dat je bij de overheid werkt. Schoonmaakbaantje?

21-01-2011, 13:32
maak een nieuw account aan, bied iets hoger en mail hem dat je de tel wilt komen ophalen

21-01-2011, 13:32
Blackberry White voor 100,- is al 1 grap. Ze zijn minstens 150,- op marktplaats 2e hands.

21-01-2011, 13:33
wt een hufters zeg, pfff

echt balen, wanneer ik iets koop al gaat het om een klein bedrag, dan ben ik al bang om geflacht te worden, al gaat het om 5 euro, het gaan om het principe

maar 100 euro is wel veel,

blijf die gast stalken, per mail en zoek uit hoe je achter zijn adres kan komen, dan stuur je even je broers met zijn vrienden op hem af

succes.

21-01-2011, 13:34



Citaat door tangia26:
maak een nieuw account aan, bied iets hoger en mail hem dat je de tel wilt komen ophalen



21-01-2011, 13:35

Citaat door BoraSita:
mijn mond gaan spoelen. Je begint steeds dommer te worden. Ik wacht meestal ook niet totdat mensen mij vragen om ze te beledigen

Wat goed dat je bij de overheid werkt. Schoonmaakbaantje?





Ze3ma iedereen die bij de overheid werkt kan via een rekeningnummer gegevens achterhalen?

21-01-2011, 13:37

Citaat door tangia26:
maak een nieuw account aan, bied iets hoger en mail hem dat je de tel wilt komen ophalen

Inderdaad en neem een paar extra gasten mee

Pagina's : [1] 2 3 4 5