Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Meiden die ervaring hebben met Mixed Chiks, kom eens!



20-01-2011, 21:08
Olaa schattekes ,

Ik ben dus benieuwd of je Mixed Chicks ook voor golvend haar kunt gebruiken, krijg je dan ook mooie krulletjes of niet?


20-01-2011, 21:23


Wat is dat ?

20-01-2011, 21:29
Ben ik ook benieuwd naar.
Upp voor jou.

20-01-2011, 21:34

Citaat door Colack:
Ben ik ook benieuwd naar.
Upp voor jou.



Thankyou cutie

20-01-2011, 21:39



Citaat door l0velyMe:
Wat is dat ?


Hey meid, Mixed Chiks is een haar product voor mensen met krullend haar
Zo heb je de Mixed Chiks leave-in-conditioner en de shampoo etc etc..

20-01-2011, 23:30
Kom op dames!

21-01-2011, 00:46
mijn vriendin heeft het ooit gebruikt. en het word echt een bos krullen!! voor iemand die geen hoofddoek draagt zou het wel mooi zijn. maar als je hoofddoek draagt, zou ik het niet doen.want die krullen worden dan heel raar als je je hoofddoek af doet.

21-01-2011, 12:20

Citaat door maryam200:
mijn vriendin heeft het ooit gebruikt. en het word echt een bos krullen!! voor iemand die geen hoofddoek draagt zou het wel mooi zijn. maar als je hoofddoek draagt, zou ik het niet doen.want die krullen worden dan heel raar als je je hoofddoek af doet.


Maar wat voor type haar heeft je vriendin van zichzelf al krullen of golvend haar?
Heb zelf namelijk golvend haar en zou dolgraag krullen willen..

21-01-2011, 19:36

Citaat door DS-:
Maar wat voor type haar heeft je vriendin van zichzelf al krullen of golvend haar?
Heb zelf namelijk golvend haar en zou dolgraag krullen willen..





zij heeft best wel krullend haar van haar zelf. maar toen ze dus die mixed chiks had gebruikt waren het echte krullen en echt een bos weet je.. wel mooi. maar nogmaals alleen als je geen hoofddoek draagt. anders is het geld verspilling. zo'n shampoo enso is niet goedkoop...

21-01-2011, 21:21

Citaat door maryam200:
zij heeft best wel krullend haar van haar zelf. maar toen ze dus die mixed chiks had gebruikt waren het echte krullen en echt een bos weet je.. wel mooi. maar nogmaals alleen als je geen hoofddoek draagt. anders is het geld verspilling. zo'n shampoo enso is niet goedkoop...



Nee ik draag geen hoofddoek schat maar bedankt voor het reageren.