Bekijk volle/desktop versie : Jaloezie...................................



20-01-2011, 19:26
[In de trein richting den haag...........tegenover me een marokkaans meid van rond 23 jaar, met hoofddoek, felle kleuren, ik voelde me nogal lomp in mijn afgetrapte gympies en mijn spijkerbroek die ik al 5 jaar draag en niet beginnen over mijn veel te grootte leren jas, die ik van mijn broer heb geleend. Ik dacht die heeft vast alles mee, een leuke huisje een man, een goede baan. Even later ging haar telefoon, ze sprak in het marokkaans, "Ik ben er bijna, ja ik heb alle papieren mee, ik weet waar rechtbank is, is hij er ook, mijn advocaat is er, we hebben alles over de scheiding besproken"
Ik bleef verblufd achter, zo jong en dan al scheiden, moet er niet aan denken. Mensen niet alles wat glimpt is goud]

20-01-2011, 19:39



Citaat door AndersDanIk.:
tazz ghem.



heel inhoudelijk

20-01-2011, 19:45
Ze3ma omdat ze gescheiden is, is ze vuil.
MSHIT KOWED EH TROEP.
Kifash trouwens jij trekt dingen van je broer aan???

20-01-2011, 19:52

Citaat door Geenstijl:
Ze3ma omdat ze gescheiden is, is ze vuil.
MSHIT KOWED EH TROEP.
Kifash trouwens jij trekt dingen van je broer aan???


Broer spoel je mond, de wijze waarop jij de woorden uit je mond laat vloeien staat in schril contrast tov dat wat zij te zeggen heeft over dat meisje.

Een vrouw/man die binnen 1 a 2 jaar is gescheiden, is in 85% van de gevallen of niet huwelijkklaar (en dus loopt ze naast haar schoenen) of hebben gewoon een klote karakter.

Mijn vader leerde mij toen ik klein was... Waar 2 goede mensen zijn zal nooit ruzie uitbreken omdat ze beide goed zijn. Waar 1 goed mens en 1 slecht mens zit zal ook geen ruzie uitbreken, omdat de goede er altijd voor zal zorgen dat er geen ruzie komt.

Waar 2 slechte mensen zijn breekt gegarandeerd de tering los een stelletje dat trouwt en binnen 2 jaar is gescheiden zijn beide afgekeurt voor de huwelijksmarkt. Althans, voor de aankomende jaren!

20-01-2011, 20:11



Citaat door Jongenman83:
Broer spoel je mond, de wijze waarop jij de woorden uit je mond laat vloeien staat in schril contrast tov dat wat zij te zeggen heeft over dat meisje.

Een vrouw/man die binnen 1 a 2 jaar is gescheiden, is in 85% van de gevallen of niet huwelijkklaar (en dus loopt ze naast haar schoenen) of hebben gewoon een klote karakter.

Mijn vader leerde mij toen ik klein was... Waar 2 goede mensen zijn zal nooit ruzie uitbreken omdat ze beide goed zijn. Waar 1 goed mens en 1 slecht mens zit zal ook geen ruzie uitbreken, omdat de goede er altijd voor zal zorgen dat er geen ruzie komt.
Waar 2 slechte mensen zijn breekt gegarandeerd de tering los een stelletje dat trouwt en binnen 2 jaar is gescheiden zijn beide afgekeurt voor de huwelijksmarkt. Althans, voor de aankomende jaren!


Dat is wel erg goed gelovig.

20-01-2011, 20:13

Citaat door Morethanawoman:
Dat is wel erg goed gelovig.


Toch is het de waarheid

20-01-2011, 20:18

Citaat door Jongenman83:
Toch is het de waarheid


Geduld is 1. Maar er zijn zeker zaken waardoor het meer dan logisch is als mensen uit elkaar gaan en dat ook beter is. Ookal is 1 van de 2 een goede vrouw/man.

20-01-2011, 20:29

Citaat door Geenstijl:
Ze3ma omdat ze gescheiden is, is ze vuil.
MSHIT KOWED EH TROEP.
Kifash trouwens jij trekt dingen van je broer aan???



gaat het?

20-01-2011, 20:35
Wat heeft je verhaaltje met jaloezie te maken?

20-01-2011, 20:42

Citaat door Morethanawoman:
Geduld is 1. Maar er zijn zeker zaken waardoor het meer dan logisch is als mensen uit elkaar gaan en dat ook beter is. Ookal is 1 van de 2 een goede vrouw/man.


Onzin, mensen scheiden omdat ze te onwetend zijn, en te ongeduldig, en te respectloos, en zichzelf in een film wanen.

Als je een vrouw tegenwoordig vraagt waarom ze zo snel wil trouwen, zul je horen, eigen eten, eigen huis, eigen regels, een kindje, alleen op vakantie, allemaal met als uitgangspunt "zelf alles beslissen en geen rekening meer moeten houden met ouders".

Dan komen ze er opeens achter dat de verantwoordeiljkheden dan pas beginnen, en het leven dan pas zwaar wordt. Tja.. En dan blijken ze opeens niet zo een dikke huid te hebben als ze aanvankelijk dachten, dan blijkt die huwelijkspartner die ze getroffen hebben helemaal niet als uit eenj sprookje is, maar net als een normaal mens.

En zo kan je nog even doorgaan.

20-01-2011, 20:52

Citaat door Jongenman83:
Onzin, mensen scheiden omdat ze te onwetend zijn, en te ongeduldig, en te respectloos, en zichzelf in een film wanen.

Als je een vrouw tegenwoordig vraagt waarom ze zo snel wil trouwen, zul je horen, eigen eten, eigen huis, eigen regels, een kindje, alleen op vakantie, allemaal met als uitgangspunt "zelf alles beslissen en geen rekening meer moeten houden met ouders".

Dan komen ze er opeens achter dat de verantwoordeiljkheden dan pas beginnen, en het leven dan pas zwaar wordt. Tja.. En dan blijken ze opeens niet zo een dikke huid te hebben als ze aanvankelijk dachten, dan blijkt die huwelijkspartner die ze getroffen hebben helemaal niet als uit eenj sprookje is, maar net als een normaal mens.

En zo kan je nog even doorgaan.


Dat gebeurd inderdaad regelmatig, zal ik ook zeker niet ontkennen.

Dan ben je bij voorbaat al gewaarschuwd en dom wanneer je alsnog trouwt met die persoon.

Ik heb t over zaken zoals; mishandeling, overspel, zijn/haar plichten niet nakomen, drank, etc. Dat zijn zaken waarbij, hoe goed de ander ook is, het op een gegeven moment beter is dat zij uit elkaar gaan. Of ben je het daar niet mee eens?