Bekijk volle/desktop versie : Maatje voor het leven gezocht...



20-01-2011, 18:05
Beste mensen...

Deze jongeman is per vandaag opzoek naar een maatje voor het leven, een maatje is iemand die er altijd voor je is en jij voor haar, iemand bij wie je kan aankloppen als je geen zin hebt in een avond dienst maar ook bij terecht kan als ik niet meer weet welke bladerdeeg ik bij de lasagna moet gebruiken, iemand met wie je kan lachen en ook kan huilen...iemand op wie je blind kan vertrouwen en goed bezig is met haar leven zowel studie als werk.

Ik zelf ben een hele spontane jongeman die veel lacht maar tegelijk ook serieus kan zijn, ik ben 24 jaar en woon op mn zelf en kom uit de noordelijke haven stad Tetouan alhoewel mijn vader berbers is, ben zelf een gevoelige jongeman en werk fulltime, ik zoek iemand bij wie ik me zelf kan zijn en iemand die mij begrijpt, tegenwoordig is het moeilijk om iemand te vinden op wie je blind kunt rekenen, dus heb het niet over een relatie maar over iemand die gewoon een leuke vriend erbij zoekt en er ook de tijd voor heeft, niet altijd natuurlijk want het leven gaat tussendoor gewoon verder.

Dus beste lieve dame ben jij opzoek naar iemand die niet veel van jou verwacht en jou neemt zoals je bent en je respecteert en wardeert maar tussendoor ook voor aap uitmaakt, dan ben je bij mij op de goede weg.

Ik kom uit de hoofdstad en ben best intelligent en werk als steward voor een Nederlandse luchtvaart maatschappij, op zijn marokkaans heet dat een vliegende ober, ik ben vaak van huis en ga haast nooit uit en ook met vrienden met ik heel scherp, ik zie er goed uit en verzorgd zonder mijn zelf hoger voor te doen dan Allah de Allemachtige mij heeft heeft gemaakt naar de dag van vandaag.

Ook vindt het belangrijk dat mijn nieuwe maatje haar geloof niet achterwege laat zodat we onze vriendschap inchaAllah in het paradijs voort kunnen zetten.

Dus lieve meid van je moeder herken je je zelf hier in dan ben je erg de weg kwijt als je niet reageert.

Ik hoop dat Allah mij helpt zodat de juiste persoon reageert, maatje of geen maatje er is geen god buiten Allah de Heer der Werelden en het Hiernamaalse.

chokran.. dank jullie voor het lezen.

Groetjes van mij.

20-01-2011, 18:09


Bladerdeeg bij lasagna? Wow...jij hebt echt iemand nodig.

20-01-2011, 18:11

Citaat door __Nora__:
Bladerdeeg bij lasagna? Wow...jij hebt echt iemand nodig.

..lasagna deeg dan (lekker belangrijk joh)..

20-01-2011, 18:13
Ik voldoe niet aan de eisen.

20-01-2011, 18:13



Citaat door MSHIQI:
Ik voldoe niet aan de eisen.

Dan moet je niet reageren..simpel.

20-01-2011, 18:25

Citaat door Hadj-Samad:
..lasagna deeg dan (lekker belangrijk joh)..



Lasagna is pasta.

Het heten lasagnabladen...Maar maakt inderdaad niet uit. Was gewoon grappig.

Ga gewoon trouwen man.

20-01-2011, 18:27

Citaat door __Nora__:
Lasagna is pasta.

Het heten lasagnabladen...Maar maakt inderdaad niet uit. Was gewoon grappig.

Ga gewoon trouwen man.

Waarom moet ik gaan trouwen? Ik ken niemand om mee te trouwen en de consulaat heeft het momenteel TE druk met scheidingen dus wilde ze even de ruimte daarvoor geven.

Hoe zal nou komen?
Inderdaad! Door mensen die heel snel trouwen terwijl ze de achternaam van hun echtgenoot niet eens kunnen spellen.

20-01-2011, 18:28

Citaat door Hadj-Samad:
Waarom moet ik gaan trouwen? Ik ken niemand om mee te trouwen en de consulaat heeft het momenteel TE druk met scheidingen dus wilde ze even de ruimte daarvoor geven.

Hoe zal nou komen?
Inderdaad! Door mensen die heel snel trouwen terwijl ze de achternaam van hun echtgenoot niet eens kunnen spellen.



Nee, niet door mensen die te snel trouwen. Door mensen die met de verkeerde redenen trouwen.