Bekijk volle/desktop versie : Het gevoel dat er niemand is, daarbuiten.



Pagina's : [1] 2 3

20-01-2011, 15:39
[Wie heeft dat ook wel eens? Het gevoel dat er geen enkele man daarbuiten bij je past. Dat je nooit iemand tegen zult komen waarvan je denkt; dat is hém.]

20-01-2011, 15:41


Hou me daar echt niet mee bezig, koelshie bel mektab

20-01-2011, 15:45

Citaat door PareltJe_Nr1:
Hou me daar echt niet mee bezig, koelshie bel mektab


Het is niet zo dat ik wanhopig m'n ogen uitkijk. Ik heb dat gevoel gewoon en gek genoeg heb ik er ook vrede mee.

20-01-2011, 15:47
sorry dat ik het zeg maar misschien voor jou niet, maar voor mij is er genoeg..

20-01-2011, 15:49



Citaat door ZAKENVROUW__:
[Wie heeft dat ook wel eens? Het gevoel dat er geen enkele man daarbuiten bij je past. Dat je nooit iemand tegen zult komen waarvan je denkt; dat is hém.]

zegt wat over de persoon zelf

20-01-2011, 15:51

Citaat door Riffia-18:
sorry dat ik het zeg maar misschien voor jou niet, maar voor mij is er genoeg..


Je mag kiezen. Een kleurplaat, sticker, appeltaart of potloden?

20-01-2011, 15:53

Citaat door ghalil:
zegt wat over de persoon zelf


Wat dan?

20-01-2011, 15:54
Op ieder potje past een deksel.
Gewoon geduld hebben; en wanneer je het niet verwacht zul je 'm tegenkomen, maybe tijdens een bruiloft, je nieuwe baan/opleiding, supermarkt. You will never know..

20-01-2011, 15:54

Citaat door ZAKENVROUW__:
Je mag kiezen. Een kleurplaat, sticker, appeltaart of potloden?


Neehh jij bent degene die niks kon vinden ik hoef niks te kiezen jij bent alleen,. Dus ik zou zegge vermaak jij je maar met een kleurplaat en wat potloden ga hem maar tekenen en verbeeld je dat je hem al hebt gevonden..

20-01-2011, 15:56

Citaat door ZAKENVROUW__:
Wat dan?

genoeg voorbeelden die gegeven kunnen worden. of te kieskeurig, veeleisend, persoon is niet mooi/knap, persoon heeft lage inkomen, persoon is niet gelovig genoeg(de vrouw zelf net zo min), verkeerde personen aangetrokken voelen door wat je zelf waard bent en zo kun je nog tijdje door gaan. als je naar je zelf kijkt, dan weet je zelf wel over hoe of wat.

20-01-2011, 15:57

Citaat door Riffia-18:
Neehh jij bent degene die niks kon vinden ik hoef niks te kiezen jij bent alleen,. Dus ik zou zegge vermaak jij je maar met een kleurplaat en wat potloden ga hem maar tekenen en verbeeld je dat je hem al hebt gevonden..


Kon vinden? Ik zoek niets. Zo te zien heb jij kleurplaten/potloden/stickers genoeg in de kleuterklas. Een andere reden voor je belabberde manier van lezen heb ik namelijk niet.
Ik kan heel makkelijk iets vinden. Alleen neem ik geen genoegen met drugsdealers, straatmarokkaantjes, veelplegers, etc. Jammer dat jouw norm daar al stopt.

20-01-2011, 15:59

Citaat door ZAKENVROUW__:
Kon vinden? Ik zoek niets. Zo te zien heb jij kleurplaten/potloden/stickers genoeg in de kleuterklas. Een andere reden voor je belabberde manier van lezen heb ik namelijk niet.
Ik kan heel makkelijk iets vinden. Alleen neem ik geen genoegen met drugsdealers, straatmarokkaantjes, veelplegers, etc. Jammer dat jouw norm daar al stopt.


en de normale jongens nemen geen genoegen met jou, daarom vind je er ook geen een.. zelfs de door jou bovengenoemde niet sloeber

20-01-2011, 15:59



Citaat door ZAKENVROUW__:
[Wie heeft dat ook wel eens? Het gevoel dat er geen enkele man daarbuiten bij je past. Dat je nooit iemand tegen zult komen waarvan je denkt; dat is hém.]


Ik ken het gevoel wel. Dan denk ik dat het type vrouw dat ik zoek niet valt op het type dat ik ben. Maar ach, we zien wel, anders vermaak ik me wel in m'n eentje

20-01-2011, 16:06
Ik, ze zijn allemaal zo apart.
Óf ik ben gewoon apart en pas bij niemand.

20-01-2011, 16:15

Citaat door Riffia-18:
en de normale jongens nemen geen genoegen met jou, daarom vind je er ook geen een.. zelfs de door jou bovengenoemde niet sloeber


Niet teveel op m.nl hangen. Het is tijd om in de kring te gaan zitten. Ga maar gauw, anders mag je straks niet met klei spelen.

Pagina's : [1] 2 3