Bekijk volle/desktop versie : Ik wil terug naar de tijd..



Pagina's : [1] 2

20-01-2011, 13:39
[waarin internet niet bestond. Een tijd waar geen ping, BB, iPhone, iPad, msn, marokko.nl, etc. bestond. Een tijd waarin je alleen Nederland 1 had en je met z'n allen uren gezellig aan tafel zat.
Een tijd waarin je alleen maar bij Melissa ging spelen omdat zij een kompjoeter had, waarop je met je muis kon tekenen (paint).]

20-01-2011, 13:42



Citaat:
Zucht..

20-01-2011, 13:43
Terug naar de tijd van buitenspelen met de kinderen van de buurt..

20-01-2011, 13:43
hahaha ja echt he, je bental blij als je ff op wordpad mag of paint.... haha

20-01-2011, 13:48



Citaat door Stranger:
Ja, dat was een mooie tijd. Het internet zorgt er soms voor dat mensen totale addicts worden met alle gevolgen van dien. In China vielen er gewoon doden achter de pc doordat ze 24 uur non-stop aan het gamen waren. =/


Ergste dat ik had gelezen was een vader dat uit bezorgdheid de internet had stopgezet, omdat zijn zoon achter de computer woonde en de zoon 'm toen daarvoor heeft doodgemaakt. Sommige zijn ver heen..

20-01-2011, 13:48

Citaat door Stranger:
Ja, dat was een mooie tijd. Het internet zorgt er soms voor dat mensen totale addicts worden met alle gevolgen van dien. In China vielen er gewoon doden achter de pc doordat ze 24 uur non-stop aan het gamen waren. =/


Je hebt gewoon helemaal geen persoonlijk binding met mensen. Alles gaat via kabels.

20-01-2011, 13:50
wat een nostalgie joh...maar we pakken zo allemaal onze mobieltje en bestellen va internet een pizza

20-01-2011, 13:52

Citaat door Misz_Eendje:
Terug naar de tijd van buitenspelen met de kinderen van de buurt..


xZuchtx
Dan waren we 3 uur uit en bleven we tot half 7 buiten spelen. Regen, onweer, sneeuw of zon.

20-01-2011, 13:56

Citaat door selma987:
hahaha ja echt he, je bental blij als je ff op wordpad mag of paint.... haha


!!

En als je Ping Pong in 1D mocht spelen, kon je week niet meer stuk.

20-01-2011, 13:56

Citaat door ZAKENVROUW__:
xZuchtx
Dan waren we 3 uur uit en bleven we tot half 7 buiten spelen. Regen, onweer, sneeuw of zon.


Het maakte allemaal niet uit hoe koud 't was. Samen had je zoveel lol ookal had je niets dan elkaars gezelschap.

Vooral verstoppertje in de winter was leuk. Zo vaak gezeur gehad dat ik te laat thuis kwam, omdat het dan al sneller donker werd en ik eerder thuis moest zijn. xdiepe zuchtx

20-01-2011, 13:57

Citaat door ZAKENVROUW__:
!!

En als je Ping Pong in 1D mocht spelen, kon je week niet meer stuk.




Jaaaa hee!! hahah kloptt wel dat waren leuke rustige tijden...

20-01-2011, 14:00

Citaat door Effe_serieus:
wat een nostalgie joh...maar we pakken zo allemaal onze mobieltje en bestellen va internet een pizza


Zou het niet veel leuker zijn om zelf de deur uit te gaan, en anderen tegen te komen, onderweg naar je pizza?

20-01-2011, 14:02



Citaat door ZAKENVROUW__:
Zou het niet veel leuker zijn om zelf de deur uit te gaan, en anderen tegen te komen, onderweg naar je pizza?



standaard. slager, kapper, bakker, altijd ga ik daarheen voor een praatje eigenlijk. de boodschappen is bijzaak.

vooral bij de kapper...je bent direct op de hoogte van alles

20-01-2011, 14:07




werkze alle bay bay


ja nella je had gelijk

20-01-2011, 14:08

Citaat door Stranger:
Haha kapper/journalist van de buurt?


telegraaf is zijn bijnaam

Pagina's : [1] 2