Bekijk volle/desktop versie : Verliefd op een nederlander



Pagina's : [1] 2 3 4 5

20-01-2011, 11:08
Is er dan iets mee als hij moslim voor mij word en mij ten huwelijk vraagt?

Ik vind hem geweldig en hou van hem.

Jullie mening hier over graag.

20-01-2011, 11:08


ben je dan moslima?

20-01-2011, 11:14
Hij word dus moslim voor jou en niet voor zichzelf.

Nou dan is de vraag snel beantwoord.

Hij word alleen moslim omdat hij anders niet met jou kan trouwen maar dat is dus niet goed.

20-01-2011, 11:15
Moslim worden voor jou?!

Sorry moest hier om lachen, hij moet alleen moslim worden als hij dat zelf wil en als hij volledig overtuigd is van de islam en zeker niet voor jou.

Verder is er niets mis als hij omwille van Allah moslim wordt en hij jou ten huwelijk vraagt.

20-01-2011, 11:17



Citaat door 29sarah:
Is er dan iets mee als hij moslim voor mij word en mij ten huwelijk vraagt?

Ik vind hem geweldig en hou van hem.

Jullie mening hier over graag.



Gewoon samenwonen.

20-01-2011, 11:19
laat hem weten dat hij kennis dient te maken met de islam als hij met jou wil trouwen, laat hem dit zelf onderzoeken,
Isnha Allah zal Allah hem leiden.

20-01-2011, 11:20
je bent al overdatum, gewoon doen !

20-01-2011, 11:20

Citaat door Anoniempje25:
Gewoon samenwonen.




20-01-2011, 11:20
Gewoon laten bekeren en gaan trouwen. Beetje hier met deze mieren overleggen is zinloos.

20-01-2011, 11:21

Citaat door 29sarah:
Is er dan iets mee als hij moslim voor mij word en mij ten huwelijk vraagt?

Ik vind hem geweldig en hou van hem.

Jullie mening hier over graag.

waarom word je geen atheïst voor hem

20-01-2011, 11:22

Citaat door 29sarah:
Is er dan iets mee als hij moslim voor mij word en mij ten huwelijk vraagt?

Ik vind hem geweldig en hou van hem.

Jullie mening hier over graag.


Jij bent Turks. Je moet je verantwoording bij je eigen soort opzoeken.

20-01-2011, 11:26
Gatver, wat een reactie's. En wij moeten een Ummah voorstellen? Stel dat de TS weinig kennis bezit, de verkeerde advies krijgt en dit opvolgt? Dan hebben jullie dit op je geweten.

Please, grow up!

20-01-2011, 11:35



Citaat door Falastine:
Hij word dus moslim voor jou en niet voor zichzelf.

Nou dan is de vraag snel beantwoord.

Hij word alleen moslim omdat hij anders niet met jou kan trouwen maar dat is dus niet goed.
Hoe bedoel je? we zijn gek op elkaar hij is cristen ik moslim en hij begrijpt heel goed wat wel en niet kan binnen mij geloof en dat vind ik macha allah mooi! Een marokkaanse jongen heeft mij nooit zo behandeld. wat maakt het uit dat hij moslim wil worden zelfs zijn naam wil vervangen en wil bekeren tot de islam om ons samen zijn toch mogelijk te maken?

Citaat door M.A.C:
Moslim worden voor jou?!

Sorry moest hier om lachen, hij moet alleen moslim worden als hij dat zelf wil en als hij volledig overtuigd is van de islam en zeker niet voor jou.

Verder is er niets mis als hij omwille van Allah moslim wordt en hij jou ten huwelijk vraagt. :goedzo:
dit is het juiste antwoord naar mijn gevoel.

Citaat door Anoniempje25:
Gewoon samenwonen.
Hoe vrij en hoe ruimdenkend ik ook ben maar dat gaat er bij helaas niet in. Ben nog altijd marokkaanse!!

Citaat door indoboy:
laat hem weten dat hij kennis dient te maken met de islam als hij met jou wil trouwen, laat hem dit zelf onderzoeken,
Isnha Allah zal Allah hem leiden.
Inshallah ik dank jou broeder deze goeie advies.. hier zocht ik naar. moge allah jou hier voor belonen. sjoukran

Citaat door mohand_serieus:
je bent al overdatum, gewoon doen !
Ze staan toch voor me in de rij in alle leeftijden. En zie er uit als 20 dus

20-01-2011, 11:37

Citaat door 29sarah:
Hoe bedoel je? we zijn gek op elkaar hij is cristen ik moslim en hij begrijpt heel goed wat wel en niet kan binnen mij geloof en dat vind ik macha allah mooi! Een marokkaanse jongen heeft mij nooit zo behandeld. wat maakt het uit dat hij moslim wil worden zelfs zijn naam wil vervangen en wil bekeren tot de islam om ons samen zijn toch mogelijk te maken?
dit is het juiste antwoord naar mijn gevoel.
Hoe vrij en hoe ruimdenkend ik ook ben maar dat gaat er bij helaas niet in. Ben nog altijd marokkaanse!!
Inshallah ik dank jou broeder deze goeie advies.. hier zocht ik naar. moge allah jou hier voor belonen. sjoukran
Ze staan toch voor me in de rij in alle leeftijden. En zie er uit als 20 dus


al doe je een koe een string aan, het blijft een koe

20-01-2011, 11:37

Citaat door mohand_serieus:
je bent al overdatum, gewoon doen !


dus ze sinkt

Pagina's : [1] 2 3 4 5