Bekijk volle/desktop versie : Rechter: Kutmarokkaan is pedagogisch prima.



Pagina's : [1] 2

20-01-2011, 10:59

Citaat:
Nu is het officieel. Het is pedagogisch verantwoord om een kutmarokkaan een kutmarokkaan te noemen. Ook als betreffende kutmarokkaan geen kutmarokkaan is, maar het kind van een Nederlandse en een Egyptenaar. Een 14-jarige Egyptische kuthollander stak afgelopen zomer een dixie in de fik en mocht dus handjes schudden met de kinderrechter. Deze zei toen: "Je wilt toch niet dat de mensen in je buurt je zien als een van die kutmarokkanen?" Puik stukje inlevingsvermogen, dat begrijpt zo'n jongen wel. Moeders en de advocaat echter niet. Die deden huilie huilie bij de Haagse rechtbank, waar hun klacht werd weggewuifd. Kutmarokkaan mag gezegd worden tegen kutmarokkanen, want dat is pedagogisch verantwoord en dus niet discriminerend. Kutmarokkaan is gewoon de Nederlandse variant van 'motherfucker'. Een motherfucker is niet iemand die zijn moeder neukt en een kutmarokkaan heeft net zo min met vagina's als met Marokkanen te maken. Iemand die rechts geen voorrang geeft? Kutmarokkaan. Iemand die afkijkt tijdens een tentamen? Kutmarokkaan. Een baby die je 's nachts uit je slaap houdt? Kutmarokkaan. Een hond die de stoep onder schijt? Kutmarokkaan. Joran? Kutmarokkaan. De humor van Freek de Jonge? Kutmarokkaan. Een Poolse autodief? Kutmarokkaan. En tuig, maar dat terzijde. Kortom, het mag gezegd worden. De motherfucking rechter weet er van.
Aldus geenstijl.nl.

20-01-2011, 11:01


Vanochtend op de radio al wat over gehoord. Ophef om niets. Rechter heeft gelijk.

20-01-2011, 11:04


We hebben het allemaal aan onszelf te danken.

20-01-2011, 11:12

Citaat door ZAKENVROUW__:
Aldus geenstijl.nl.



Wacht even wacht even .. Dus "kutmarokkaan" heeft helemaal niets te maken met het zijn van Marokkaan?

Goh ... als dit niet zo discriminerend was, dan kon ik er wel om lachen.


Walgelijke racistische strontvlekken.

Nou zijn Marokkanen gelijk aan moeder xxxxx ...

Kan het nog erger debiele Hollanders?

20-01-2011, 11:13


Ik snap het niet


Ohh me kat wilt naar buiten Uff

20-01-2011, 11:14

Citaat door ZAKENVROUW__:


We hebben het allemaal aan onszelf te danken.



Mentaal gestoorden moeten ze gewoon opsluiten in een kamer zonder verlichting. En niet naar een voetbal wedstrijd sturen.

20-01-2011, 11:14

Citaat door Marvel:
Wacht even wacht even .. Dus "kutmarokkaan" heeft helemaal niets te maken met het zijn van Marokkaan?

Goh ... als dit niet zo discriminerend was, dan kon ik er wel om lachen.


Walgelijke racistische strontvlekken.

Nou zijn Marokkanen gelijk aan moeder xxxxx ...

Kan het nog erger debiele Hollanders?



Nee, net zo min dat negerzoenen wat te maken hebben met negers. Maar ondertussen mogen we die term niet meer gebruiken.

20-01-2011, 11:16

Citaat door 112233moh:
Ik snap het niet


Ohh me kat wilt naar buiten Uff


Je hebt wel veel huisdieren.

20-01-2011, 11:17

Citaat door ZAKENVROUW__:
Nee, net zo min dat negerzoenen wat te maken hebben met negers. Maar ondertussen mogen we die term niet meer gebruiken.



Negerzoenen?

Doe mij maar Marokkaanzoenen dan kutmarokkaan

20-01-2011, 11:20
Een Nederlander heeft veel weg van een varken. Net zo mollig, rose, gierig en vergelijkbaar als die met een (spaar-)varken. Is het dus pedagogisch verantwoord om een Nederlander een 'varken' te noemen?

20-01-2011, 11:23
Pedagogisch verantwoord? Het is gewoon rascistisch. En dat een rechter dat zegt is al helemaal verkeerd. Ik snap niet dat een rechter zulke woorden mag gebruiken.

20-01-2011, 11:25

Citaat door Marvel:
Negerzoenen?

Doe mij maar Marokkaanzoenen dan kutmarokkaan




Je brengt me op ideeen!

20-01-2011, 11:25


Het is officieel Nederland heeft zijn dieptepunt bereikt. Totaal geen respect voor zijn of haar medemens.

20-01-2011, 11:28
wat een logica...het plegen van criminele feiten zou geen excuus mogen zijn voor het gebruiken van racistische opmerkingen...arm Nederland

20-01-2011, 11:37

Citaat door Izythedon:
wat een logica...het plegen van criminele feiten zou geen excuus mogen zijn voor het gebruiken van racistische opmerkingen...arm Nederland



Voor elke crimineel feit mag de dader worden uitgemaakt als Marokkaan. Dus alle Marokkanen zijn slecht.

Pagina's : [1] 2