Bekijk volle/desktop versie : VIDEO: De valse methodiek van Sharia4Holland.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

19-01-2011, 22:18

Assalaamu ´alaykum wa-rahmatu-l-Laahi wa-barakaatuhu,

Een reactie van Shaykh Abu ´Umar Usaamah ibn ´Ataayaa al-´Utaybee - hafidhahu-l-Laah - op de recent opgezette Sharia4Holland en de woordvoerder hiervan, genaamd Abu ´Imraan. De Shaykh verduidelijkt met bewijzen dat de methodiek die Sharia4Holland hanteert haaks tegenover de profetische methodiek staat.[/SIZE]




[URL="http://www.youtube.com/watch?v=xlqOc7YsPt8"][SIZE="4"]Link.[/URL]


19-01-2011, 23:20


Misschien als er met ze wordt gepraat in plaats van alleen over ze, dat deze jongeren weer tot bezinning komen.

Bovendien is het nergens voor nodig om ze irhabiyoen te noemen (meegaan met de rage van het westen). Soms hebben bepaalde woorden averechtse werking.

19-01-2011, 23:49
Zijn sharia4holland en hizb-ut-tahrir het zelfde?

19-01-2011, 23:51



[SIZE=2]Docent in alMasjid an-Nabawi en de Islamitische universiteit te Medina[/SIZE]





http://al-yaqeen.com/mediatheek/flashfilm.php?id=74







"Wie zich bezighoudt met zaken die hem niet aangaan, zal tekortschieten in datgene wat hem we aangaat"


20-01-2011, 00:13


Wat is de manier van deze sharia 4holland dan?

Ik dacht dat zij gewoon mensen willen uitnodigen tot de islam, zonder geweld. Of ben ik nu te naief?

20-01-2011, 00:53
Moge Allah subhana wata3ala jullie leiden samen met hun naar de juiste pas inscha'Allah

20-01-2011, 10:13
Kan iemand antwoord geven op mijn vragen? Waar is het bewijs dat deze groep zo extreem te werk gaat hoe het wordt beschreven in het gesprek?

Zonder bewijs ben ik genoodzaakt dit te zien als niet waar en misleidend.

20-01-2011, 10:16

Citaat door iMuslim:
Kan iemand antwoord geven op mijn vragen? Waar is het bewijs dat deze groep zo extreem te werk gaat hoe het wordt beschreven in het gesprek?

Zonder bewijs ben ik genoodzaakt dit te zien als niet waar en misleidend.


Filmpje van Abu Imran vs Imam Fawaz?

20-01-2011, 11:20
Duidelijk.

Dus het gaat specifiek over sharia4holland. Dit is wat anders dan hizb ut tahrir.

20-01-2011, 11:25

Citaat door iMuslim:
Duidelijk.

Dus het gaat specifiek over sharia4holland. Dit is wat anders dan hizb ut tahrir.



Zij hebben toch een site expliciet.nl. Heel interessant.

23-01-2011, 01:03
Hizb ut-Tahrir is anders dan Shariah4Holland/Belgium. Alhoewel ze beiden voor Al Haqq opkomen i.p.v. deze proberen te verbergen. Vergeet niet dat de koningshuis werken voor Amerika en zijn opgezet door Engeland als bewakers voor de Arabische landen. Vergeet niet dat ze net als Isreal en Armenië het Midden-Oosten moeten bewaken. Hebben wij niet gezien dat deze mensen enkel samenwerken met de koeffaar? Zie hier hoe de koning (terwijl koningschap enkel al enkel tot Allah behoort) de koeffaar beloond en samenwerkt:

http://www.google.nl/images?um=1&hl=nl&tbs=isch%3A1&sa=1&q=saudi+arabia +obama+gold&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=


Ten tweede, zie hier hoe de broeders van Shariah4belgium Fawaaz en zijn click weerleggen:
http://www.youtube.com/results?search_query=fawaz+vs+abou+imraan&aq=f


Nee, ik ben niet van Shariah4Belgium of Holland en ken hun persoonlijk niet. Heb enkel wat clips gezien van ze en wat artikelen van ze gelezen. Het enige wat ik bij hun zie is Ichlaas, ze proberen enkel omwille van Islam te werken. Ja, ik werk met Hizb ut-Tahrir en ben overtuigd dat dat de methode van RasoelAllah (saw) is.

En ja, ik ben bereid om met jullie allemaal te zitten om de methode van RasoelAllah (saw) te bespreken. Tenzij je liever kiest om te schuilen en te lasteren via je laptopje thuis.


By the way, expliciet is niet van hizb ut-tahrir of shariah4belgium. Maar wat ik merk is dat vele ideeën daar wel staan die hizb ut-tahrir ook heeft.

23-01-2011, 01:57

Citaat door cengizhan:
Hizb ut-Tahrir is anders dan Shariah4Holland/Belgium. Alhoewel ze beiden voor Al Haqq opkomen i.p.v. deze proberen te verbergen. Vergeet niet dat de koningshuis werken voor Amerika en zijn opgezet door Engeland als bewakers voor de Arabische landen. Vergeet niet dat ze net als Isreal en Armenië het Midden-Oosten moeten bewaken. Hebben wij niet gezien dat deze mensen enkel samenwerken met de koeffaar? Zie hier hoe de koning (terwijl koningschap enkel al enkel tot Allah behoort) de koeffaar beloond en samenwerkt:

http://www.google.nl/images?um=1&hl=nl&tbs=isch%3A1&sa=1&q=saudi+arabia +obama+gold&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=


Ten tweede, zie hier hoe de broeders van Shariah4belgium Fawaaz en zijn click weerleggen:
http://www.youtube.com/results?search_query=fawaz+vs+abou+imraan&aq=f


Nee, ik ben niet van Shariah4Belgium of Holland en ken hun persoonlijk niet. Heb enkel wat clips gezien van ze en wat artikelen van ze gelezen. Het enige wat ik bij hun zie is Ichlaas, ze proberen enkel omwille van Islam te werken. Ja, ik werk met Hizb ut-Tahrir en ben overtuigd dat dat de methode van RasoelAllah (saw) is.

En ja, ik ben bereid om met jullie allemaal te zitten om de methode van RasoelAllah (saw) te bespreken. Tenzij je liever kiest om te schuilen en te lasteren via je laptopje thuis.


By the way, expliciet is niet van hizb ut-tahrir of shariah4belgium. Maar wat ik merk is dat vele ideeën daar wel staan die hizb ut-tahrir ook heeft.



Tuurlijk expliciet is niet van hizb ut tafriq.. het steunt alleen Expliciet die verdorven hizb en de lezingen zijn allemaal georganiseerd door hizb ut tafriq.

je ziet alleen ichlaas...????? hahahah welke carnavalsbril heb je op?

Criminelen hebben ook oprechte intenties..

23-01-2011, 11:10


Aaagg, wees oprecht. Ik bied de mogelijkheid om een gesprek te houden? Graag daarop reageren i.p.v. modder gooien. Als ik onjuist sta is mijn medebroeder verplicht mij te adviseren hierover.

05-04-2011, 17:47

Citaat door kroes:
Tuurlijk expliciet is niet van hizb ut tafriq.. het steunt alleen Expliciet die verdorven hizb en de lezingen zijn allemaal georganiseerd door hizb ut tafriq.

je ziet alleen ichlaas...????? hahahah welke carnavalsbril heb je op?

Criminelen hebben ook oprechte intenties..


Moslims aanspreken met woorden als carnavalsbril en S4H vergelijken met criminelen, zie je zelf niet in hoe arrogant je overkomt?

Praat je ook zo tegen de Kuffar?

06-04-2011, 10:07

Citaat door Hamza_T:
Moslims aanspreken met woorden als carnavalsbril en S4H vergelijken met criminelen, zie je zelf niet in hoe arrogant je overkomt?

Praat je ook zo tegen de Kuffar?



De profeet sprak hen ook aan met termen zoals:

x de honden van het helevuur
x de slechste schepping onder het heelal
x uitnodigers aan de poorten van de hel

En de profeet zei ook:

Als ik hen tref dan dan zal ik hen zeker doden zoals het volk van 3aad is gedood. en in een overlevering zoals het volk van thamoed is gedood.

Ja, de baraa'a is voor zowel de kafarah als voor ahl bida3 wa zaygh

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11