Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Mijn moeder is veel bijgekomen wat voor sportapparaat??



19-01-2011, 22:15
Helpp dames mijn moeder is veel bij haar buik aangekomen, en ze vertikt het om gezonder te eten.

Nu wil ik iets voor haar kopen om thuis te kunnen sporten zodat ik haar elk avond of ochtend kan motiveren.

Wat zal bij haar kunnen helpen het gaat echt puur om haar buik! Dus iets wat om langer termijn een beetje effect zal kunnen hebben zonder te lijnen.


Een hometrainer, een stepp of een buiktrainer????


ik dacht zelf dat een step het meest effect zal hebben of heb ik het miss??

21-01-2011, 09:20


Step zal best zwaar voor je ma zijn crostrainer is echt goed je verbrand veel cal en veel buikspieroefeningen dat helpt echt en als ze aan het sporten is plastichuishoudfolie om haar buik doen gaat ze echt van zweten let op we'll eerst een hempje eronder zodat het de zweet opvangt lopen is ook erg goed

21-01-2011, 15:55
Dankjewel meid

21-01-2011, 16:39
Definitely een home trainer. Step is te zwaar en te belasten voor de gewrichten, crosstrainer ook. Bij een hometrainer kan ze gewoon stabiel zitten, minder kans op blessures. Buiktrainer heb je niets aan. Om vet te verbranden moet je cardio doen en geen buikspieren oefenen. Dat folie gedoe is ook onzin trouwens. Dat is volgens mij gewoon een fabeltje. Letten op het voedsel, veel drinken en lekker fietsen op de hometrainer.

21-01-2011, 20:00


Een hometrainer!